fieldtester gevraagd!!!

Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

17-08-2007 19:14

Enige tijd geleden was dit inderdaad de vraag;
Fieldtesters gevraagd.
Ik heb een mail naar deze Fa. gestuurd.
Nu weken later blijkt dat hun opgegeven mailadres niet bestaat en het tel.nr. niet op genomen wordt.
Wie heeft dezelfde ervaringen.Hun side is mooi maar hun reaktie dus niet!

Het gaat hier over; fieldtesters@boiliecompagnie.nl
en boiliecompagnie.nl
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
richard huiveneers
Berichten: 260
Lid geworden op: 04-05-2007 16:00
Locatie: vianen

17-08-2007 19:30

ik heb ook gereageerd maar heb maar 1 reactie gehad dat het wel okee was. daarna nooit meer wat van gehoord. ze zouden na het weekend toen reageren zei hij.

richard
mijn droom is uitgekomen
Gebruikersavatar
Raymond Mulder
Berichten: 447
Lid geworden op: 03-06-2006 07:42
Locatie: Zuid Holland

17-08-2007 19:34

Ik wil ook :cry:
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

17-08-2007 20:24

richard huiveneers schreef:ik heb ook gereageerd maar heb maar 1 reactie gehad dat het wel okee was. daarna nooit meer wat van gehoord. ze zouden na het weekend toen reageren zei hij.

richard

Ja Richard,die mail heeft iedereen gehad,maar daarna heeft niemand meer iets gehoord.Weer een poging om aan adressen te komen van karpervissers??Ik weet het niet.Vandaar deze topic.
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
marina davies
Berichten: 86
Lid geworden op: 29-03-2007 16:32
Locatie: The Netherlands

17-08-2007 20:24

Raymond
Ze hebben en fieldtester nodig...geen blanker ha ha ha

gr Steve D
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

17-08-2007 21:31

Aaron Fresco schreef:Enige tijd geleden was dit inderdaad de vraag;
Fieldtesters gevraagd.
Ik heb een mail naar deze Fa. gestuurd.
Nu weken later blijkt dat hun opgegeven mailadres niet bestaat en het tel.nr. niet op genomen wordt.
Wie heeft dezelfde ervaringen.Hun side is mooi maar hun reaktie dus niet!

Het gaat hier over; fieldtesters@boiliecompagnie.nl
en boiliecompagnie.nl
Mvgr.Aaron


Ik heb mij hier voor dus ook aangemeld. Na menig uurtje met jan peter door te hebben gebracht voor een design voor logo en een naam. wat toen ook gelukt is ACTIVE CARP PRODUCTS. heb ik nog een keer wat van hem gehoord en dat was dat hij met contact op zou nemen als de uitslag bekent was. hierna heb ik nooit weer wat van hun gehoord.

WAARDELOOS dus
vr gr peter
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 21:38

marina davies schreef:Raymond
Ze hebben en fieldtester nodig...geen blanker ha ha ha

gr Steve D


Nou nou

Het hoeft maar één keer goed raak te zijn om het wereldrecord aan de haak te slaan. Daarvoor hoef je zelfs nog nooit een andere karper te hebben gevangen... En dàn zijn ze snel vergeten dat je daarvoor geen succesvolle karpervisser was :D

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

17-08-2007 21:46

Waarom wil iedereen toch field-tester zijn?
Wordt je daardoor echt een betere visser?
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 21:59

Als fieldtester heb je de mogelijkheid om:

A: je visserij met flinke korting, of gratis, of tegen een vergoeding te beoefenen...

B: Je doet dan mee in "het Wereldje" en kunt dus bekendheid krijgen...

M.a.w. geld én naamsbekendheid...

Ik stel me beschikbaar... :D

En oh ja, je wordt inderdaad een betere visser doordat je als fieldtester op plekken wordt geïnstalleerd waar vissen kunnen worden gevangen waar jouw "Merk" graag van wil dat je ermee op de foto gaat...Jouw "Merk" zal dus zoveel mogelijk eraan doen om je ook zoveel mogelijk vis te laten vangen én oefening baart kunst, dus wordt je beter en beter... Eigenlijk is het al verbazingwekkend dat ik zonder een fieldtester te zijn (maar dat komt omdat ik op dit ogenblik nog andere dingen aan het testen ben) toch al dat niveau bereikt heb... vind ik dan zelf.

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

17-08-2007 22:19

Jacob van Wensveen schreef:... Eigenlijk is het al verbazingwekkend dat ik zonder een fieldtester te zijn (maar dat komt omdat ik op dit ogenblik nog andere dingen aan het testen ben) toch al dat niveau bereikt heb... vind ik dan zelf.


Vind je dat dan niet veel mooier dan standaard alles
voorgekauwt te krijgen?

Voorbeeld: "Toverbaits" geeft je een dikke karperset,
tentje, 100 kilo toverballen en een plekje aan Cassien.
Jij vangt een 70 ponder -als die er zitten?- en bent een
goede visser. Staat in de publiciteit en in de catalogus
met je vis, met als gevolg de aanhoudende drang naar
groter en meer. Geen rust in de kont, stress, afgunst
en alles wat er bij komt kijken. Karpervissen heeft
veel meer dan alleen het vangen van een zware vis.
Zullen er maar weinig fieldtesters zijn die keer op keer
met evenveel plezier aan de waterkant zitten denk ik.
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

17-08-2007 22:40

Ja Mark,

Je hebt helemaal gelijk...

Ik ken ook jongens die flink gesponsord werden (en dan bedoel ik niet door huis-tuin-en-keuken-merken maar door internationaal bekende "baits") Een jaar later is hun plekje verdrongen omdat de volgende "tester" zich weer heeft beschikbaar gesteld en nog niet "opgebrand" is...

Je kunt zelfs zeggen dat in een bepaalde laag aangekomen, de drang naar presteren zo erg verslavend is geworden dat bepaalde bekende vissers zelfs hun jarenlang hard verdedigde moralistische principes met 180 graden wijzigde om toch vooral maar te kunnen vangen.
En dan doel ik op het zich laten sponsoren door een merk karpermolen, maar omdat er resultaat tegenover dient te staan, wordt het principe om nooit op bijvoorbeeld een betaalwater te willen vissen zonder te knipperen afgezworen. Het maakt mij verder niet uit hoor, maar je hebt gewoon gelijk dat het zeer aanlokkelijk lijkt, maar dat "het moeten" je totaal kapot kan maken...

Desondanks: ik stel me beschikbaar, ik ben nog net niet helemaal opgebrand en ik kan nog een paar maandjes mee!!!! :o :o
Wonderful Days
peter andrae

17-08-2007 23:31

Jacob ze zoeken nog mensen.


Afbeelding
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

18-08-2007 02:41

Gezien de dreigende vergrijzing in Nederland, kunnen ze niet om me heen.

Dus Fa's kom maar op. Ik maak deel uit van de nieuwe doelgroep :D
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

18-08-2007 02:53

Peter, zoals ik al zei wil ik heus wel fieldtester worden :D
Maar dan moet ik wel "een auto van de zaak" ik heb geen auto meer,
stond op naam van m'n ex. Gelukkig dat het huis op mijn naam staat.
Anders had ik nu een "camper van de zaak" moeten hebben :D

Maar Peter, het lijkt wel of je daar een kat in de zak hebt :o

En inderdaad Jan laat maar komen, die aanbiedingen!!!
Of ben jij toevallig een leraar (geweest)?

Groet,
Jacob
Wonderful Days
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

18-08-2007 08:35

de reden dat ze fieldtester willen worden,is omdat het gratis is.....toch?geef me een andere goede reden,geef je geen ongelijk hoor,daar niet van....
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
peter andrae

18-08-2007 14:14

Ik ben fieldtester voor AXE nou zit nog steeds te wachten tot ik word besprongen langs de waterkant,het enige wat mij bespringt zijn de muggen. :wink:
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

18-08-2007 14:15

peter andrae schreef:Ik ben fieldtester voor AXE nou zit nog steeds te wachten tot ik word besprongen langs de waterkant,het enige wat mij bespringt zijn de muggen. :wink:


Je moet ook die citroen nemen. Helaas is die voor de normale consument wat aan de dure kant.
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

18-08-2007 14:56

Peter,

Vang je wel meer karper sinds je voor AXE vist?
Probeer het anders eerst in de winkel uit, daar werkt het wel goed.

Ik kan dat beamen. Maar je moet ermee oppassen!
Zelf ben ik eens een hele dag boodschappen wezen doen.
Ongelooflijk hoe gebiologeerd je ervan raakt.

Dat zal het zijn. In de buitenlucht moet je jezelf natuurlijk "soaken".
Anders is de geur erzo af!!! Moet je zorgen dat je achter je stek een ligbad krijgt. Daar zorgen die reclamejongens wel voor.

Ga je er gewoon een paar uurtjes erin liggen, hoeven de muggen je ook niet meer!

Heeft iemand ook nog een klus/merk voor mij?

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

18-08-2007 21:16

Waaraan zou een "Fieldtester" nu eigenlijk moeten voldoen?

Enkele bovenstaande reactie's geven aan dat men vooral lui en gemakzuchtig mag zijn zodat een evt. volgende tester weer snel voor het voetlicht mag treden.

Een boiliemerk testen b.v.
Wat mag ik me daar bij voorstellen?
Gewoon voeren en vissen met aangerijkt spul?

Of evt. zelf draaien met mogelijkheden m.b.t. wijzigingen in recepturen met het doel textuur, stevigheid, uitwaseming (mechaniek) enz, enz en deze ook nog kunnen beoordelen en op waarde schatten.
Wijzigingen en waarnemingen op papier zetten en bijhouden zodat er op later moment punten van verbetering / verslechtering aanwijsbaar en te achterhalen zijn?
Dit laatste is in 99 van de 100 keer moeilijker dan men denkt, mocht men hiertoe al in staat zijn.
Vermoedelijk komt er vele malen meer bij kijken dan men in eerste instantie denkt, word het dan moeilijk en toch wat lastig dan is men spoedig "opgebrand".

:oops: 8)
Groet'n Henk..

still growing Old.
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

18-08-2007 21:25

precies henkie.....beter kan ik het niet zeggen.
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

18-08-2007 21:44

Barry, Henk,

Als je je naam verbind aan een merk, doe je dat omdat je daar beter van wordt. Niet alleen financieel maar ook voor je naamsbekendheid.

Er komt niet echt zoveel meer bij kijken. Men heeft een boilierange.
Nu is het de bedoeling om dus zo goedkoop mogelijk een bol te produceren die ook vangt.

Ik ken zelf een jongen die voor een Brits merk heeft gekozen. (Geen Nash) En toen ie mocht vissen, kreeg hij een bus vol boilies.
Nadeel de vis moest het niet. Op z'n eigen zelfmaak vloog de een na de ander eruit en met die troep ving ie letterlijk geen drol!!!

Wat moet je dan? Stug door blijven gaan met niets vangen? Maar dan heb je wel voordeeltjes of toch maar terug en vangen? Dat laatste is het geworden... Overigens kan ik beamen dat het hier om rotzooi gaat!
Ik weet geeneens of ze het nog wel verkopen!

Desondanks wil ik nog steeds wel fieldtester worden, mits er een auto/bus van de zaak bij inbegrepen zit!

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

18-08-2007 22:18

Jacob,
wat voor jou geldt hoeft niet voor iedereen te gelden.
Ik zou nooit mijn naam aan een merk verbinden om er enkel financieel beter van te worden.
Het is een tekortkoming in jou gedachtengang te denken dat bedrijven daar genoegen mee zouden nemen, nee er zal wat voor terug moeten komen

Het voorbeeld welke jij inbrengt kan ook niet als goed doordacht de wereld in, mits hij de vangstresultaten (0,0) openbaar bekend mocht maken..Nu is hij terug gegaan op zijn eigen boilies om toch maar te vangen en dat zou hij nou net niet moeten doen.. "Opgebrand" of toch te moeilijk dat "fieldtesten"?

Mocht ik als fieldtester tewerk gesteld worden dan zou daar een normaal salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden tegenover moeten staan.
Lijkt me een goede voorwaarde om het werk resultaatgericht en met betrokkenheid en volle inzet te kunnen doen.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

18-08-2007 22:23

Er zijn 2 soorten fieldtesters. De ene groep draagt bij aan de kwaliteit van het product. De andere groep aan de marketing van het product. Sommige producten lijken vooral fieldtesters te hebben van de tweede groep. Maar schijn kan bedriegen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

18-08-2007 22:40

Marketing Kees?

Dan had die jongen die Jacob als voorbeeld noemt het goed gedaan wanneer hij vissen gevangen op zijn eigen boilies naar buiten gebracht als zijnde gevangen op het te fieldtetsen product..

Hoe zou je nog eerder en sneller "opgebrand" kunnen raken?
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

18-08-2007 22:44

Ik ken die jongen niet Henk. Weet helemaal niet wie of wat Jacob bedoelt. En naamsbekendheid is toch wel de eerste voorwaarde voor karpervissers van de tweede groep. :lol:

Opgebrand? Wie is er nu opgebrand? :-?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======