Overlast van homo's

Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

30-03-2005 17:22

Mitz,

Dat kan dus idd niet door de beugel!!!

Maar eerlijk is eerlijk, je hebt het wel een beetje opgezocht. Niet dat ik vind dat wij ons moeten laten wegjagen hoor. Ergens ligt een grens en die grens wordt overschreden op het moment dat er kinderen bij zijn. Dat volwassenen er niet van gediend zijn, lijkt mij evident maar minder erg dan kinderen.

Algemeen:

Zodra ik iets niet wil zien zoek ik het niet op. Ik ga toch ook niet naar een nudistencamping en dan klagen dat er allemaal blote mensen zijn? Ik probeer zaken alleen in perspectief te zetten.


Michael,

Aan de schandpaal die knakker, gewoon op de dam in A'dam en ten schande maken. Maar dan wel ten overstaan van het volk EN door justitie. Geen gezeur over zijn rechten, gewoon ter plekke.

Martijn,

Tsja schiet jij wel eens met een katapult? Vis jij wel eens met een 3e hengel? Vis jij wel eens ergens waar je eigenlijk op dat moment eigenlijk niet mag vissen? En ja, laten we eerlijk zijn rij jij wel eens sneller dan toegestaan?

We gaan hier nu niet kwalificeren wat erger is, dat is een oeverloze discussie, het gaat om het principe WIJ doen allemaal wel eens iets wat niet mag. Alleen vinden we allemaal (ook de mensen die in de vrije natuur hun lusten botvieren) dat wat we zelf doen minder erg is dan wat een ander doet.

Hieruit vloeit voort .... de hypocritie zoals ik hem bedoel.

Ik praat trouwens helemaal niets goed, dat is een misvatting die waarschijnlijk door gekleurd lezen naar boven komt. Ik geef zelfs geen waardeoordeel over jullie, over hen of over wie dan ook.

Enige waarvan ik jullie (en een heleboel andere mensen trouwens hoor) beschuldig is hypocritie. Kijk idd maar eens naar de reactie als men "gepakt" wordt voor illegaal nachtvissen ..... we deden toch niemand kwaad. Nou dat denken die homo's ook, in principe doen ze niemand kwaad (uiteraard tot de grens ereikt is zoals door Mitz en Michael omschreven)

Jeroen,

Shapoo my point exactly!!!!

Waarom niet gewoon ergens anders vissen, laat ze lekker hun ding doen er is tenslotte water zat in Nederland.

Vissen zou idd genoeten moeten zijn, als ik dat ergens niet kan dan pak ik mijn spuletjes in en ga ik naar een plekkie waar ik dat wel kan.

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

30-03-2005 23:40

Marc, Jeroen en anderen, die het in mijn ogen toch niet helemaal snappen.

Laat ik het nog eens op een rijtje zetten.

Er is een water, waar ik erg graag vis. Met name 1 stek op dat water is een absolute hotspot. De vissen moeten er gewoon naartoe en ik vertoef er ook graag. Een boompje, struikje, mooi helder water en erg veel prachtige karpers, die er te vangen zijn. Als na een periode van warmte de zuid-wester op die stek waait, weet ik dat er goed vis te vangen is. ook bij andere weersomstandigheden kun je ze er lekker op je voer zetten en de vangsten zijn niet van de lucht.

Ik bevis deze stek al jaren met plezier. Ik doe dit op een legale manier. Nachtvissen is toegestaan. De vergunningen zijn voor elkaar. Kortom; ik ben een burger die gebruik maakt van de geboden vrijheid aldaar.

Nu is er plots een andere groep, die van dezelfde plek gebruik wil maken.
Deze mensen gaan er in hun blootje liggen. Moet kunnen hoor ik je zeggen, maar het is in ieder geval alvast verboden. Het wordt gedoogd, dus daar zal ik genoegen mee moeten nemen. Niks aan de hand, dat lukt nog wel.

Ik doe dus een stapje terug en kom er met mooi weer niet meer overdag.

Nu arriveer ik 's avonds op een mooie zomerdag om 's nachts een hengeltje uit te gooien. De heren vragen wat ik kom doen en ik zeg, dat ik er ga vissen, als zij weg zijn, maar dat ik alvast mijn spullen opzet.

1 van de heren wijst mij erop dat dit een ontmoetingsplaats is voor heren en begint met mij een discussie. Ik wijs de heren erop dat ze in principe geluk hebben, dat ze er mogen doen wat ze doen en of ze mij alsjeblieft gewoon even mijn zaken willen laten doen, zodat ik ook van mijn vrije tijd kan genieten. Lijkt me nog altijd tolerant mijnerzijds en ik nam in dit gesprek geen vijandige toon aan.

Toch vinden ze dat ik er gewoon niet mag zijn. Om dit te laten blijken, gaan ze elkaar even lopen pijpen waar een kind van 6 bij is.

Dus nu wil ik jullie vragen:

-Hoe leg ik uit aan mijn zoon, dat dit verboden is in Nederland (en de rest van de wereld!), maar dat ik niets doe en afdruip ergens anders heen? Waarom heb ik dit opgezocht? Ik heb toch niets veranderd? Ik had toch al ruimte gemaakt?

Marc,

ik bewonder je begripvolle houding en kan het waarschijnlijk op erg veel vlakken goed met je vinden, maar in dit geval heb je toch wel last van normvervaging.

Aan het Nieuwe Meer, waar ik ook ooit lekker kon vissen, staan ze nu op mijn stekkies met de broek op hun knieen.Kan ik al niet meer heen, want ik mag het niet opzoeken niet waar?

Mijn huidige stek kan ik niet meer bevissen, want ik moet het niet opzoeken niet waar?

Gezien er genoeg water is in Nederland, lijkt het me zinvol, dat jij me je topstekken even per PB vermeld, want jij vind dat er nog genoeg in Nederland zijn niet waar?

het beste met je uitwijkacties en hoop dat je met je aanpassend vermogen bereikt wat je wil......
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

30-03-2005 23:44

Heren, wat hebben jullie toch met homo's...wonen die dan echt allemaal in het westen des lands, oeps het floept er zomaar weer uit, uhuhuh :wink:

gr Harnold
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

30-03-2005 23:54

Mitsz,
exact een kopie van de praktijken die hier aan de hand zijn en zich verplaatsen van het ene recreatiegebied naar het andere, dit terwijl er bekende gedoogplekken zijn in de provincie waar ze zich naar hartelust kunnen uitleven zonder andere mensen te storen.

Kan me met onderstaande kanttekeingen prima vinden in Marc zijn betoog indien dit betrekking heeft op de "bekende" gedoogplekken. Besluit je als persoon om hier te gaan vissen dan moet je ook niet gaan zeveren. Op het moment als zich dit voordoet met alle bijbehorende praktijken op een normaal recreatiegebied dan veranderd wat mij betreft het geheel. Ik weiger dan ook te wijken voor mensen die zelf blijkbaar geen normbesef hebben, hier kom ik tegen in actie en dit zal ik blijven doen.

Harnold, Harnold
Ie weten wel beter :D

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

31-03-2005 00:05

Heren, wat hebben jullie toch met homo's...wonen die dan echt allemaal in het westen des lands, oeps het floept er zomaar weer uit, uhuhuh icon_wink.gif

gr Harnold


Nu ga je straks zeker vragen of je binnenkort een keer kan komen vissen niet waar? :D
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

31-03-2005 03:03

Marc, inderdaad.. Héél soms rijd ik weleens te hard (dat is dan op landweggetjes, want binnen de bebouwde kom lukt het me nergens en op de snelweg.. dan kan mijn autootje het niet meer aan ;) ).. Oké, ik vis regelmatig 's nachts terwijl dat niet mag (van de HSV, van de eigenaar van de grond mag het altijd wel, dat regelen we uiteraard goed), een derde hengel ging er eigenlijk nooit bij.. Maar tegenwoordig wel zo heel af en toe. En oké.. Ik schijn, maar dit is nog steeds niet 100% duidelijk, regelmatig op een plekje te vissen waar je niet mag vissen. Ik moet dit nog eens uitzoeken (maar.. gezien de populatie aldaar, wil ik in dit geval eventjes in de criminelenhoek blijven staan).

Maar inderdaad.. Wellicht vinden zij dat zij niemand tot last zijn, precies wat ik ook vind als ik mij niet zo aan de regeltjes houd. En als ik dan pissed word op het gedrag (zoals nu al genoeg beschreven ;)), dan kan dat wellicht hypocriet zijn want wellicht zijn zij zelf veganisten en hebben een BLOEDhekel aan sportvissers.. Tjah, zo kun je het inderdaad ook bekijken.. Alleen doe ik dat maar niet, want mezelf hypocriet vinden vind ik nooit zo leuk ;). Dan ben ik nog liever kortzichtig hehe.

Maar idd Marc, je hebt nu wel wat beter uiteengezet wat je bedoelt..

Wat de discussie betreft: er zijn dus blijkbaar zogenaamde gedoogplekken.. Tjah, dan heb je pech. Maar er zijn ook de plekken zoals Mitsz ze beschrijft. Nou, dan hebben zíj pech. Desnoods de hulp van de arm der wet inschakelen, en dan vooral het woord 'kinderen' in de mond nemen (let op: het WOORD)!! :wink:
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

31-03-2005 07:23

Nogmaals ..... (en ik denk maar voor de laatste keer)

Mitz,

Jongen ik geef je gelijk m.b.t. je zoon. Als zo'n gabber dat bij mijn kinderen doet dan heb ik ook last van hypocrytie, Sterker nog ik denk dat ik dan uit mijn slof schiet en dat beide heren voorlopig geen lust meer ondervinden van de herenliefde. Maat 46 die afdrukken achterlaat op plekken waar de zon nooit schijnt zal ik maar zeggen.

Alleen het volgende, jij wist dat ze het daar deden (na de eerste keer dan toch) en je neemt je zoon wel mee? Dat vind ik raar, maar goed dat is ieder zijn eigen keuze. Ik val je hier niet op aan he, begrijp me goed. Ik kan me niet voorstellen dat jij dan nog verbaasd bent dat ze dat doen wat ze hebben gedaan, weer zonder het goed te praten aangezien ik dit ook veel te ver vind gaan.

Harnold,

Wel eens bij het meertje in Ruinerwold (Meppel) Gewwest? Ik wel aangezien dat onze duikstek was ...... Daar heb ik meer blote vrije natuur roedes gezien dan hier in het westen hoor. Dus als je belangstelling hebt zou ik daar maar eens gaan kijken.

Peter,

Natuurlijk gaat mij dat ook te ver, we moeten we onderscheid blijven maken tussen bekende gedoogplekken en andere gebieden. De speeltuin bij mij voor het huis zal dan ook nooit als een gedoogplek worden gezien door mij. Dan mag mijn hond zich echt een keer uitleven hoor.

Maar mijn voorbeeld van het zilverstrand was bewust gekozen, is bekende plek en toch komt er een storm van verontwaardiging en sterker nog heftige politie controles. Gevolg, ze verplaatsen zich weer ..... dat gaat een tijdje goed tot de volgende klachten reeks ...... er komt een dag dat ze wel in de speeltuinen terecht komen en dan kies ik er toch maar voor om de gedoog plekken wel te blijven gedogen.

Martijn,

oke je geeft het zelf al aan ..... je bent kortzichtig :P :P :P :P

Het is idd maar waar je smul ligt of je zaken wel of niet vind moeten kunnen. Ik ben geen homo, moet er zelfs niet aan denken, maar ik snap dat die mannen geen andere weg zien dan dat ze nu bewandelen.

Toen ik nog niet vistte vond ik ook dat al die illegaal camperende mannen een bon moesten hebben. Ik heb een nieuwe hobby m.a.g. dat ik illegaal camperen opeens geen issue meer vind.

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

31-03-2005 08:03

Marc,

noem me een vrijheidsminnend mens.


Alleen het volgende, jij wist dat ze het daar deden (na de eerste keer dan toch) en je neemt je zoon wel mee? Dat vind ik raar, maar goed dat is ieder zijn eigen keuze. Ik val je hier niet op aan he, begrijp me goed.


Ik zat er al te vissen voor dat er ooit een nicht gesignaleerd was. Het is me daar dus stap voor stap ontnomen. Eerst werd er naakt gerecreerd en vervolgens werd het recreeren wel wat anders opgevat, maar hierover voldoende gesproken

Inmiddels heeft het stadsdeel besloten om er een officiele nichten ontmoetingsplaats/naaktstrand van te maken.

Aan de overkant van het meer, waar ik ook graag vis, liggen er sinds een paar jaar ook al een clubje, dat weer niet met die anderen overweg kan.

Als die straks ook hun eigen reservaat krijgen, dan is het hek dus van de dam en kan ik ook daar niet vissen.

Ik ben geen homo, moet er zelfs niet aan denken, maar ik snap dat die mannen geen andere weg zien dan dat ze nu bewandelen.


Kan ik dan wel in m'n badkuip op karper vissen?

Ik laat het er nu bij, maar van mij mag je weten, dat ik dus in Amsterdam woon, alwaar je inmiddels meer nichtenbars hebt, dan bruine cafe's. Inloopcentra voor homosexuelen, darkrooms etc etc Lijkt me niet echt een probleem om iemand te ontmoeten....

En ik maar poen neertikken voor de vergunningen.

Als die tweede gedoogzone er ook komt, ga ik er 1 aanvragen voor heterosexuelen. Op 1 van mijn favoriete stekken wel te verstaan.

aju
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

31-03-2005 11:46

Marc,
duidelijke uiteenzetting, hieruit blijkt dat we op dit gebeid niet veel qua mening van elkaar afwijken.

Wat betref Mitsz zijn verhaal, ik vind dit voor hem zeer jammer. Dit is nu net zoals het eigenlijk niet zou moeten maar goed dit is blijkbaar 1 van de nadelen van ons vrijgevochten landje waarin een hoop zaken strafbaar zijn maar wel worden gedoogd. En dit noemt men ook nog beleid, ik snap er in ieder geval niets meer van :roll:

Voldoende gesproken over dit onderwerp van mijn kant in ieder geval, ik laat het verder maar rusten neem ik mezelf voor :wink:
groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

31-03-2005 12:44

Marc Schrikkema schreef:

Harnold,

Wel eens bij het meertje in Ruinerwold (Meppel) Gewwest? Ik wel aangezien dat onze duikstek was ...... Daar heb ik meer blote vrije natuur roedes gezien dan hier in het westen hoor. Dus als je belangstelling hebt zou ik daar maar eens gaan kijken.

Greets Marc


Was je verdwaald :wink:

Mij niet gezien daaro!

mitsz van der kamp schreef:
Heren, wat hebben jullie toch met homo's...wonen die dan echt allemaal in het westen des lands, oeps het floept er zomaar weer uit, uhuhuh icon_wink.gif

gr Harnold


Nu ga je straks zeker vragen of je binnenkort een keer kan komen vissen niet waar? :D


Ik hoop niet dat dit een uitnodiging is :oops:

gr Harnold
Gebruikersavatar
Jan Teske
Berichten: 12
Lid geworden op: 22-10-2004 11:56

01-04-2005 19:03

met je CobraStick een salvoootje knikkers doet wonderen!! 8) :evil:
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

01-04-2005 19:10

Ze moesten die flikkers aan hun lul ophangen!!!! 8) CN
Unicorn Carp Fisching
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

01-04-2005 19:14

LMAO:

Hengelo - Prins Bernhard Plantsoen
park
WAARSCHUWING OPGELET: Het wil nog regelmatig gebeuren dat er een groep "neo-nazi"achtige mensen daar een "meeting" hebben. Wanneer je zo'n groep skinheads ziet, kun je maar beter niet vragen of ze zin hebben.
100603
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

02-04-2005 09:21

Hahaha, het zal je maar gebeuren dat ze je aanspreken zeg! Als 16-jarige schop je ze toch iets minder snel van je stek af!
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
arnold buurman
Berichten: 333
Lid geworden op: 10-12-2003 01:00
Locatie: ede

13-05-2005 19:37

tja ach zolang ik ze niet zie,hoor of ruik dat ze het met mekaar doen vind ik het prima,ze moeten me niet lastig vallen want dan vallen er wel klappen(er loopt al een nichterig kereltje rond die dat heeft mogen ervaren,ik zat te vissen bij baarn langs de a1 de afgraving,maar wist ik veel dat dat een ontmoetingsplaats was.Komt er zon ''boy''aan die aan me vroeg of ik wel ff in het riet wilde vissen :o dus ik vroeg of hij mij gewoon ff lekker met rust wilde laten maar toen moest hij ff populair doen in het bij zijn van zijn andere gangbang vriendjes zo van IK laat mij niet kisten na een afwijzing...tja toen ging hij bijna zijn eigen kist in.ze zullen hem wel lekker verzorgt hebben naderhand 8)
Laat een ieder in zijn waarde
Gun elkaar toch een vis
De natuur beware
Dan zal je zien hoe mooi onze hobby is
Gebruikersavatar
Robert Valkeneer
Berichten: 261
Lid geworden op: 30-03-2005 14:19
Locatie: Lelystad

14-05-2005 09:54

Dat soort praktijken hoeven wij toch ook niet te flikken. Zet maar 2220 volt op zijn ballen. kotsziek wordt je van dat soort gasten. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

14-05-2005 11:50

Ik heb ook ooit met een leeftijdsgenootje (ik ben 14) in zon bos zitten vissen. Het was aan het eind van een doodlopende weg, maar om de 30 minuten kwamen er weer een aantal autos aanrijden. De mannen gingen de bosjes in. Mijn maatje (jordy, zie hieronder) dacht aan drugs dealers, maar ik wist ik wel beter!
We voelden ons niet veilig met zen 2en tussen die homos!
Laatst gewijzigd door Peter Ponsteen op 14-05-2005 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Jordy Lam
Berichten: 110
Lid geworden op: 24-11-2004 14:32

14-05-2005 11:53

Nou, jij voelde je anders wel op je gemak peter! :) Wist je nog van die homo die daar in zn string liep :-?
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

14-05-2005 12:50

Jordy wil je ons aub de detais besparen?
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Robin Blaauw
Berichten: 130
Lid geworden op: 01-03-2004 12:43
Locatie: Hilversum

14-05-2005 13:01

Enige tijd terug was er een programma op tv waarin de 'parkeerplaats-sex' onder de loep werd genomen door een undercover reporter.

Nou hier lusten de honden geen brood van, er wordt totaal geen rekening gehouden met 'normale' recreanten, er wordt een vuilnisbelt gecreeerd en 85% van de 'heren' heeft thuis gewoon een vrouw en kinderen.
Ik heb hier maar 1 woord voor GATVERREDAMME!!!

Enne Mitz als ze dat voor de ogen van mijn kind zouden doen, ga ik waarschijnlijk de gevangenis in voor m'n reactie hierop...
Laat ze in de waan,ik kom eraan.....
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

14-05-2005 16:56

ik ben gelukkig nooit persoonlijk benaderd tijdens het vissen, ben denk ik niet aantrekkelijk genoeg gelukkig maar :D
wel liep er bij ons in het park is een vent in een roze string te paraderen was wel een komisch gezicht
ook een keer toen ik op me gemak door een park fietste zat er opeens iemand te fluiten dus ik keek eigenlijk (lekker slim) lieptie met ze leuter te zwaaien mafketel :x
Jan de Heer
Berichten: 120
Lid geworden op: 28-04-2005 21:48
Locatie: Leiden

14-05-2005 17:36

Ik zal bij voorbaat even zeggen dat ik niets tegen homo's heb en naar mijn idee zijn er ook zat van dergelijke plekken voor hetero's. Daarbij heb ik er ook geen problemen mee dat je zo af en toe eens met je partner (of van mijn part 2, 3 of 10 partners) je lusten wil botvieren in de vrije natuur. Ik denk zelfs dat er veel mensen zijn die op avondwandelingetjes met hun geliefde wel eens niet van elkaar af konden blijven. Dit moet allemaal kunnen mijns inziens.
Maar ik vind het feit dat er 'vaste-ontmoetingsplaatsen' zijn, waarvan het bestaan bij velen bekend is en door de politie gedoogd wordt, belachelijk. Al helemaal als de mogelijkheid bestaat dat er kinderen in de buurt zijn. Deze worden tegenwoordig al meer dan genoeg overspoeld met alle gore troep van 'ons volwassenen', terwijl dit bij lange na nog niet voor ze bestemd is.
Persoonlijk ben ik dan ook van mening dat op het moment dat dergelijk gedrag systematisch en met regelmaat op bepaalde plekken voorkomt dit absoluut niet te toleren is en ook bestraft zou moeten worden. Dit dus zowel voor hetero/homo als biseksuelen, want wij dienen er als maatschappij zorg voor te dragen dat bepaalde normen en waarden worden nageleefd.
Als je het overigens van de praktische kant bekijkt is het verstandiger om dergelijke figuren niet te provoceren, omdat het merendeel hier alleen maar naar op zoek is. Om even in dergelijk pervers jargon te blijven: 'daar geilen ze alleen maar op' en dan in de meest letterlijke zin van de bewoording.
In zo'n geval is voorkomen beter dan genezen, maar ik vind dus wel dat deze gevallen aan de daarvoor bestemde instanties gemeld dienen te worden. En dat, wanneer er niet voldoende reactie of initiatief getoont wordt vanuit de politiek of door justitie, iedere burger zijn plicht heeft en dit aan de kaak dient te stellen. Om maar even met een echte uitsmijter af te sluiten: 'De maatschappij, dat zijn wij'.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

15-05-2005 08:25

Hypocriet dat jij er bent!



Iedereen mag het doen, alleen niet op een vaste plek waar de rest dus vandaan kan blijven als zeer niets mee te maken willen hebben. Jij hebt dus liever dat het overal maar gebeurd waardoor de kans op gezien worden door al te jeugdige mensen alleen maar vergroot.

Je onderschrift klopt dus ook gewoon geen hout van!

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

15-05-2005 09:02

als iemand aan de waterkant met zijn leuter naar mij gaat zwaaien.
dan zwaai ik terug met de steel van mijn landingsnet.
juridisch gezien niet slim, maar praktisch gezien wel.
groetjes koos.
mark res
Berichten: 134
Lid geworden op: 30-05-2004 20:04
Locatie: Castricum

15-05-2005 09:47

Ik vis regelmatig op plekken waar de bedrijvers van de heren liefde zich bevinden,en vind het meestal wel amusant.
Ook bij mij komt er dan regelmatig iemand overmatig belangstelling tonen voor mij hobby,ik blijf dan vrijwel altijd vriendelijk en maak vaak nog een praatje met deze persoon en zodien noodzakelijk vertel ik die gene dat ik een vrouw en 2 kinderen thuis heb waar ik erg gek op ben,dit heeft bij nooit voor problemen gezorgd.
Ik denk daarom ook dat de problemen worden veroorzaakt door je opstelling.(Bek iemand niet metteen af omdat deze persoon over matige belangstelling in je toont)
Oh ja Arnold Buurman zou je ook zo stoer geweest zijn als de gene die je lastig vielen een paar grote kamperachtige figuren geweest waren.
Ik denk het niet en wil bij deze nog even zeggen dat ik je een erg stoere bink vind en erg veel respect heb voor het in elkaar slaan van zo een nichterig kereltje.(27 jr en dan toch al zo volwassen)
Gr Mark

Gr Mark