Hobbies naast karpervissen?

michel van neerven
Berichten: 65
Lid geworden op: 02-12-2002 01:00
Locatie: mierlo

17-01-2003 13:07

Karpervissen natuurlijk (maar ook snoek, paling, witvis). Verder heb ik een heel mooi aquarium (gaat ook behoorlijk wat tijd in zitten) Wil ik nog wel eens gaan thaiboxen. Heb ik een vriendin en sleutel ik nog wel eens een beetje.

Groet,

Michel
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

17-01-2003 13:48

boogschieten opkarper is ook aardig!

grapjuh :wink:

mvg martijn
Martijn Schild

17-01-2003 20:03

Grappig dat veel mensen hun vriendin als hobbie zien :lol:

Mvg,
Martijn
Gebruikersavatar
Bart Smol
Berichten: 438
Lid geworden op: 09-01-2002 01:00

17-01-2003 20:15

internetten
stappen in de atmoz
en BRAND bier drinken :grin:
Gebruikersavatar
Dirk Sahner
Berichten: 258
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: landgraaf

17-01-2003 20:38

hey Henri

Dat hoor je niet vaan dat iemand kun tao
doet
Teminste een echte sport keihard maar super.
Ik heb je een privee bericht gestuurd
Gebruikersavatar
Henri van der Wal
Berichten: 730
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: visPASloo
Contacteer:

17-01-2003 20:50

Damn...leuke URL <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://get.to/kuanti" target="_blank" class=bericht>http://get.to/kuanti</a><!-- BBCode auto-link end -->, mar ik schrok me de tering...ik had mijn volume van de boxen nog hard staan....
Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

17-01-2003 20:51

Martijn Schild,

als je getrouwd bent moet je je vriendin wel als hobby blijven zien :wink: :lol:
Martijn Schild

17-01-2003 20:54

:grin:
Ik hoef niet tegen mijn vriendin te zeggen dat ik haar zie als hobby, vind ze niet zo leuk denk ik (ik kan me dat ook wel enigzins voorstellen).

Mvg,
Martijn
Arnold Haandrik

18-01-2003 00:28

Mijn Hobby naast karpervissen:
Rex Hunt kijken... :smile:

Yibbida Yibbida folks,
Harald.
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.rexhunt.com.au/" target="_blank" class=bericht>http://www.rexhunt.com.au/</a><!-- BBCode auto-link end -->

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Harald Hendriks op 2003-01-18 00:29 ]</font>
HansPeter van Ee

18-01-2003 00:35

Harald

Ik mag die Rex Hunt niet...door hem en zijn maten zijn er al een aantal visverboden op het noordelijke gedeelte van het barrier-rif.
En dat heeft te maken met visonvriendelijk gedrag.

met wetende groet

HPE
Arnold Haandrik

18-01-2003 00:44

Ik geef er niks om wat ie doet,Rex is en blijft mijn enige vis-held.
Rex rules ook al zou ie aan "bow-fishing" doen.
wat jij prevelt beste Hans geloof ik niet zo,niet dat ik niet aan jou informatie twijfel maar toch.


met een hart onder rex zn riem stekende groet,
Harald.
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

18-01-2003 16:37

Mijn hobbies zijn o.a.:

Grachtwater en Kattepis drinken
Snoeken
Door rood rijden op m'n mountainbike
Jullie bestooken met mijn reply's
Nieuw materiaal bekijken
Visspullen kopen
Rex Hunt afkraken
Joggen
Pizza en Shoarma eten (ter compensatie)
Werken
Uitgaan
Visbladen lezen
Enzovoorts

mvg Rob
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

18-01-2003 17:04

Oja, ik ben nog een van mijn hobby's vergeten.
Dat is er een waar ik in principe het meest aan doe, namelijk: groeien.

dat was 't
dooow

Wouter
Gebruikersavatar
wim schotman
Berichten: 240
Lid geworden op: 09-02-2002 01:00
Locatie: Nijmegen

18-01-2003 17:09

Harald,
Je ziet toch op tv hoe die eikel roofvis onthaakt (en ik weet niet of je Rex hebt zien karpervissen in Australie en Engeland).

Ik vindt het een eikel die niet kan vissen en alles wat hij vangt opvreet met die kut-kok van hem. Hij toont totaal geen respect voor de vissen en omgeving.

Wim
Arnold Haandrik

18-01-2003 17:26

Wim,
al eet ie de hele zee leeg,trekt ie haken eruit met een bandjeslegger,al schiet ie karpers dood met pijl en boog,IK vind rex een toffe gast en dat zal wel zo blijven.dit is mijn mening en respecteer die zoals ik jou en Hans Peter zn mening respecteer.

met Yibbida Yibbida achtige groet,
een Rex Hunt fan.
HansPeter van Ee

18-01-2003 17:49

Harald

Ik respecteer jouw mening wat betreft Rex Hunt.
Hij mag van mij ook gerust een visje op eten maar dat het geen goede visser is heeft Bushy meermaals aangetoond :smile:

Blijft jammer dat hij mede-verantwoordlijk is voor visverboden.
Die man geeft dierbeschermende organisatie's de stok om mee naar het sportvissen te slaan.

met vis-vriendelijke groet

HPE
Arnold Haandrik

18-01-2003 17:53

Okay,
dank U HPE,

rest mij eigenlijk nog een vraag Hans,hoe weet jij dit allemaal?
en idd Bushy vangt beter :wink:

met respecterende en Veghel bezochte groet,
Harald.




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Harald Hendriks op 2003-01-18 17:58 ]</font>
HansPeter van Ee

18-01-2003 19:35

Harald

Ik heb een keer een aflevering gezien waarin Rex Hunt achter de Aardappeltand-baars aan ging (Voor degene die puur voor het gewicht vissen, deze vis red op zijn gemak de 100 pond).
In deze aflevering verspeelden Rex en een maat aardig wat van deze vissen.

Een aantal weken daarna zag ik op een gegeven moment een documentaire over deze vis.
Duikers konden onder water de vissen gewoon aanraken en vastpakken, een heel sociale vis dus.
Op een gegeven moment viel het hen op dat een flink aantal vissen met grote haken in hun bek rondzwommen.
Het lukte ze zelfs om een aantal vissen van de haken te ontdoen.
Deze duikers zijn naar een dierbeschermende organisatie gegaan en die hebben het voor elkaar gekregen dat het noordelijke gedeelte van het barrier-rif niet meer bevist mag worden.

Rex viste op precies hetzelfde gedeelte als waar deze duikers filmden.
Ik zeg niet dat het Rex zijn haken zijn die in de bek van de vissen zaten, maar hij promoot wel vaak een rare manier van vissen met die achterlijke filmpjes van hem.

Het is aan de ene kant maar goed dat wij hier in Nederland niet zulke fanatieke dierbeschermende organisatie's, want dan was het karpervissen alleen verboden geweest.
Mijn gevoel zegt me de laatste tijd dat het eens tijd gaat worden dat de DB maar eens iets gaat ondernemen tegen ons karpervissers.

'Hij' is weer verhuist, de Nieuwkoopvis spoorloos en Thorpe's vis is ook op een ander water overgezet.
De nep-vissers die hiervoor verantwoordelijk zijn moeten ze gewoon castreren, want God behoede ons dat dit soort laffe mannetjes zich voortplanten.

met visdieven-hatende groet

HPE

_________________
Het gewicht van een foto is vrij laag

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: HansPeter van Ee op 2003-01-18 19:37 ]</font>
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

18-01-2003 20:09

ik ben al 8 jaar actief bezig met BOWLEN... erg leuk :smile: morgen speel ik de finale van de zeister kampioenschappen senioren terwijl ik nog bij de junioren mee hoor te doen.

daarnaast ben ik een onwijze muziek liefhebber met als grootste passie rockmuziek: hardrock, punkrock, gothic rock... you name it... i like it!
daarnaast kijk ik ook ontzettend veel videofilms... mede omdat ik in een videotheek werk en alle banden gratis mee krijg.

het internetten gebeurt ook regelmatig en ik zit vaak op de chat bij lycos... aan internetwebsite's werken is sowieso een hobby.

De rest naar het karpervissen zoals bij funtie bij de KSN jeugdcommissie is ook een hobby.

zo zie je maar weer... er wordt meer gedaan naast karpervissen.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

19-01-2003 00:51

De rest van mijn hobby`s:
1) op mn motor rijden, zeker een passie die bijna even groot is als het vissen
2) computeren --> mn site onderhouden en rondneuzen op t net als de tijd het toelaat
3) leesvoer --> ben ik gek op
4) biertje drinken op een vrije dag met mn maten of het bezoeken van een concert of theatervoorstelling.
5) me sinds kort bezig houden met de ksn en alle perikelen die hier in mee spelen, het proberen te schrijven van leesbare artikelen. de 1ste komt binnenkort uit in de karper van de ksn
6) fotografie, net een spiegelreflexcamera aangeschaft om me ook op dit vlak wat meer bezig te houden. filmen deed ik al maar na een prachtige diavoorstelling van hans molenaar was ik verkocht :wink:

groet,
peter

p.s soms een leuke bowlingavond maar die zal denk ik anders verlopen als de jou avonden frank :wink:







<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: peter postema op 2003-01-19 00:58 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: peter postema op 2003-01-19 00:59 ]</font>
Arnold Haandrik

19-01-2003 14:44

Hans,
Je hebt me met dit bericht toch aan het twijfelen gebracht.misschien is het toeval misschien niet.
wat ik persoonlijk vind is dat ie idd haken wat ruw verwijderd,maar is dat niet gebruikelijk op zout water?ik zie wel meer filmpjes en promotiemateriaal en bijna alle zeevissen worden vrij bruut onthaakt.
Hierbij wil ik het ff laten,ik zal wat beter op gaan letten wat ie allemaal doet,misschien dat het me wat meer gaat opvallen.
tot die tijd blijf ik m een hart onder zn riem steken.ik heb zelfs een petje van zn site besteld.ben benieuwd.

dan het overzetten van (kapitale) vissen.
dat dit gebeurd weet iedereen en is erg genoeg.het is zelfs zo erg dat er speciale karpervergunningen gaan komen.(op sommige wateren al een feit waarvan akte).
Ik heb zelfs een water bevist in de buurt van Den Bosch,en daar kwam op een gegeven ogenblik een witte jeep langs,en die vent bood mij 250€ voor een 25plusser.ik hoefde m alleen maar te zakken voor m.
Dit soort dingen zijn echt aan het orde van de dag,maar ik denk dat het zo wel heel off-topic word.ik kan er zo 4 kantjes over volschrijven.en dan heb ik het nog geeneens over de Duitsers en Oostblokkers.


Met-niet-verkopende-groet,
Harald.
Gebruikersavatar
wim schotman
Berichten: 240
Lid geworden op: 09-02-2002 01:00
Locatie: Nijmegen

19-01-2003 15:28

Harald ,
Op de vraag is dit niet gebruikelijk:

Naar mijn mening niet maarja voor sommige "karpervissers" is het respectloos behandellen van een brasem tijdens het karpervissen ook gebruikelijk.

Wim
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

19-01-2003 21:25

owja... hobbies BUITEN karpervissen was de topic. ;o)

hier een klein tipje van mijn andere hobbie: thuis muziek in elkaar zetten, in de vorm van zelf uitgebrachte CD's.

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://cp93307-a.roose1.nb.home.nl/~ins/fopi/star/index.htm" target="_blank" class=bericht>http://cp93307-a.roose1.nb.home.nl/~ins/fopi/star/index.htm</a><!-- BBCode auto-link end -->

morgenochtend ga ik tekenen voor een nieuwe baan, en dus verhuizen en samenwonen, en dit met een meissie waar dit lied over gaat. Cute he? ;o)

enjoy

en als je luistert luister hem dan bij voorkeur 1X in zijn geheel ;o)

groeten ed
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

20-01-2003 10:00

Nog ff over Mr. Hunt.
Vinden jullie het ook niet erg toevallig dat die gats iedere keer beet krijgt als ie zijn verhaaltje bijna verteld heeft........
Soms hoop ik dat ie een barracuda vangt en deze een kus wil geven en dat die barracuda Rex vervolgens op z'n neus kust.

Met hopende groet Rob
michel van neerven
Berichten: 65
Lid geworden op: 02-12-2002 01:00
Locatie: mierlo

21-01-2003 20:46

Mee eens wordt tijd voor een 'echt' programma over vissen (of misschien wel een zender!!) Zo zeker weten leuk zijn maar tot dan moeten we het maar met de vele herhalingen op discovery doen. (buena vista fishing club, etc)

Groet,

Michel