AHV organiseert Terugmeldwedstrijd SKP op 4,5 en 6 juni!

Gebruikersavatar
Mike van den Eijnde
Berichten: 152
Lid geworden op: 12-11-2009 19:44
Locatie: Haarlem

22-06-2010 07:42

Hoor je mij dan klagen Michel??

Ik vind het leuk dat we gewonnen hebben, maar als je dan hoort dat er in andere regio's zulke dikke prijzen zijn vergeven is dat toch wel een klein beetje balen.

Verder deden wij ook niet mee voor de prijzen, maar gewoon voor het plezier, want daar draait vissen immers om toch :wink:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-06-2010 07:57

ik kan het me wel voorstellen als je kijkt naar het gras van de buren :wink:

vorig jaar waren er ook geen grote prijzen bij de AHV, dit jaar wel. (was ik wel verbaasd over want het geld moet wel ergens vandaan komen... ) (geen idee waarvandaan eigenlijk :lol: )

wie weet was dit ook eenmalig, ging denk ik meer om het idee zoveel als mogelijk mensen aan te trekken om intresse te wekken voor de SKP`s

misschien is het volgend jaar wel een rigwallet of een boilienaald. maakt mij niet uit.

het leukste vind ik de historie (uitzetting data) en terugvangsten en migratie zien van je gevangen vis, of dat je hoort dat je de eerste bent die em terug meldt.

maar volgend jaar kan je je opgeven voor de AHV en die van Haarlem, heb je dubbel kans 8)

PS, las van de week in het blad " vissen " van de AHV dat er een SKP wedstrijd aankomt :wink: :lol: :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

22-06-2010 10:30

hier in amsterdam hebben ze veel werk verzet om sponsoren te zoeken,daar ligt het verschil al......

volgend jaar of wanneer dan ook zal ik ook een mooie prijs beschikbaar stellen.
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

22-06-2010 21:31

barry stevens schreef:hehe,zal een mooie foto erbij doen,dan kan je er naar kijken.....je quicksilver staat ingepakt en schreeuwt om water....


en water zal ie krijgen ook! :lol:
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

23-06-2010 21:25

als het maar niet naar binnen is....hehe
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc