Politiek geïnteresseerde karperaars?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

07-10-2010 07:38

Bas,

Alles heeft zijn prijs ook de huidige welvaart.

Een wasmachine is trouwens over het algemeen goed te repareren of hij moet na vele jaren trouwe dienst van ellende in elkaar storten. In een tijd dat vele nog niet de band van hun fiets kunnen plakken heb je wel een probleem. Zelf redzaamheid van mensen zit er bij vele niet meer in. Klagen en dan de overheid de schuld geven die er maar voor moet zorgen gaat me een stukje te ver. Kerntaken waar een overheid voor de volle 100% voorstaat met de uitzondering dat mensen die echt buiten hun schuld in de problemen komen (duidelijk omschreven) geholpen worden. € 100 kan ik en ook de staat nu eenmaal maar een keer uitgeven. Hoewel, met een staatschuld van ??? zakt je broek al snel op je knieën en dan is nu eenmaal slecht lopen om vooruit te komen.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

07-10-2010 08:08

Kruistochten?

Overigens gaat de stelling van Olger Lgorie m.b.t. Hitler niet geheel op, Hitler en de gevolgen hiervan zijn er een uit de buiten categorie en kan dan ook niet aangehaald worden.

Het gaat allemaal over symboliek in zowel de Bijbel als de Koran als de Tora en noem het allemaal maar op. Overdrachtelijke onzin die enkel en alleen geschreven is om mensen op het 'rechte' pad te houden. Latere interpretaties zijn debet aan het expliciete geweld wat beschreven is.

We kennen allemaal wel een goede moslim, Henk, uitzonderingen bevestigen nu eenmaal de regel ..... en hiermee is maar weer eens aangetoond dat de oude spreekwoorden en gezegden altijd gebaseerd zijn op waarheid :-). Heel in het kort komt het neer op normen en waarden, nu voel ik mij verdikkie net Balkenende, de moslim wereld houdt er nu eenmaal andere norme en waarden op na, die ofwel altijd al afgekeurd zijn in ons landje ofwel waar wij de laatste tijd/ lang geleden afstand van hebben genomen. En dit is nu eenmaal ONS klleine plekje op wereld en daar willen wij graag onze normen en waarden gehandhaafd zien, omdat wij daar redelijk mee uit de voeten kunnen. Het totale gebrek aan afstand nemen van bepaalde zaken vanuit het moslim contigent in NL is voor mij gewoon schokkend en onbegrijpbaar.

Ierland tsja dat was uit naam van het geloof, of egenlijk niet dat is er bij de haren bij gesleept om mensen op te hitsen een soort van saamhorigheids gevoel kweken en dus gaat de vergelijking hier wel weer meer op.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
K. van den Herik

07-10-2010 08:20

ik ben maar een simpel mens, met simpele behoeften, toch kan ik "ons"probleem zo oplossen. Trap 3 miljard mensen van de aardbodem. Helaas kan, mag dat niet of is niet gewenst.

Als Nederland vol is en Nederland wil bij europa horen en er zijn meer landen vol. Gebruik dan europa waar europa goed in is.

woongebieden
werkgebieden
leef- recreatie gebieden
landbouw gebieden
reservaten voor deugnieten

Vergeet de grenzen zelfs die van het geloof. Nederland is een provincie van europa, klaar.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Federalisme

Dit betemkent bijvoorbeeld, geen groen hart in de randstad, hooguit wat recreatie parken. Landbouw in polen, oost duitsland, frankrijk

supersnelle trein verbinding voor een appel en een ei tussen de landen naar de recreatie gebieden, pommeren, provence noem het.

Verder om de boel in toom te houden:

3 slag en je bent uit, levenslang naar de deugnietstaat
doodstraf invoeren
juryrechtspraak

Fred Teeven voor president
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

07-10-2010 08:26

PJ,

Zelfredzaamheid is idd een probleem in de huidige maatschappij, maar vraag jezelf dan ook eens even af hoe dit zo ontstaan is. Dan kom je eigenlijk heel snel weer bij een kern van het probleem. In onze tijd als je van de LTS afkwam was je een volslagen leerling vakman die zelfstandig dingen kon en mocht doen. Tegenwoordig als je van de LTS komt heb je een basis om naar de MTS te gaan, maar op jouw specifieke vakgebied heb je niets meer in te brengen.

Als ik zie hoe slecht het met de jeugd gesteld is m.b.t. kennis dan kan ik alleen maar hoofdschuddend mij ondraaien en de discussie uit de weg gaan. Basisschool is een aanfluiting qua kennis overdracht. Als je nog niet eens ongeveer weet waar bijvoorbeeld Nijmegen op de kaart ligt, na moet denken over 8x7, en een politieke mening mee krijgt op de basisschool dan is het slecht slecht gesteld met ons. Mijn zoon komt thuis met een verhaal over Israel en de Palestijnen die gewoon geschiedkundig voor geen mtr klopt, als ik dan eens met de leerkracht ga praten blijkt die domweg geen idee te hebben hoe het eigenlijk zit. Mijn dochter is een Havo klantje, en ik schrik van de stof die ze moet beheersen en niet omdat het zo hoogstaand is. Sinds Mamoet is het er allemaal niet beter op geworden in opleidingsniveau, wie waren daar nog maar de bedenkers van? Wie hebben het daarna nog eens dunnetjes verder naar de verdommenis geholpen? Alles moet maar genivileerd worden omdat we allemaal gelijk zijn, maar dat zijn we niet en dus kiezen we voor de mindere kant omdat iedereen dit wel zou kunnen halen.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

07-10-2010 08:32

Klaas,

Doodstraf ben ik het niet mee eens omdat er veel te vaak onschuldige mensen voor de meest bizarre misdaden worden opgesloten. Doodstraf is zo verschrikkelijk definitief.
Uiteraard als iemand mijn dochter zou verkrachten schakelt ook bij mij de rede uit en ga ik in emotiemode en is alleen doden niet genoeg van de dader lijden moet hij.

We zijn geen Europa, snap dat dan eens, dat zijn we alleen als wij mee moeten betalen aan de bende van de andere lidstaten. Zodra de bal de andere kant op moet is het bij alle andere lidstaten eigen voordeel eerst en dat begint al bij de bijdrage aan Europa.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

07-10-2010 09:30

Mark,

Begrijp dan ook eens dat Nederland enorm economisch voordeel heeft bij Europa. Onze welvaart en werkgelegenheid hangt daarmee samen. Nederland als een afgesloten enclave is volstrekte onzin. Dat kan allang niet meer. Wat niet wegneemt dat we betere afspraken kunnen maken. Een taak voor de komende regering.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

07-10-2010 09:48

Whoooot Klees,

Dat is nu precies wat ik snap! Wij kunnen niet zonder de andere landen, maar "ze" schijnbaar wel zonder ons. Ik kan geen andere reden bedenken waarom wij de enige (of is het in dit geval toch enigste) netto betaler zijn. Indien men ons op waarde zou schatten, zou men zelf ofwel ook bijdragen en zodoende de gelijke moniken gelijke kappen spelen ofwel ons ook niet meer laten netto betalen .... aan hen de keuze.

Ja wij zijn een export landje, maar op de keper beschouwd vraag ik mij wel eens af wat dan precies? Grootste nettobetaler, kleinste netto ontvanger ...... ergens gaat er iets mis. Mede hierdoor belastingen omhoog, of anders gezegd het mes in allerlei voorzieningen maar dat kan niet tot in het oneindige gedaan worden.

De 18 miljard is alweer tot wassen neus verklaard, omdat de aangekondigde maatregelen waarschijnlijk nog geen 40% op gaan brengen. Conclusie we boeren achteruit en dat zou eens moeten stoppen. De gekozen, huidige?, soon to be ontstekkerde regering zal geen deuken slaan in het tekort hoor.

Maar gelukkig willen ze in Duitsland de Islam als geloof erkennen in de grondwet, niet ter zake doende en nul impact ik weet het verbasde mij er alleen over.
Pompen we wel miljarden in landen als Griekenland en andere eigenlijk niet in Europa (als economische mogendheid) thuishorende landen. Sterker we claimen met zijn allen dat dit goed is voor de economie ....... welke Micro? Macro? Hyper?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

07-10-2010 09:59

Marc,

Onze professor van PVDA huizen wou zijn vingers er helaas ook al niet aan branden. Basis en voortgezet onderwijs liet hij over aan zijn staatsecretaris. Straks wordt het wiel weer opnieuw uitgevonden?? Van de week hoorde ik een uitsprak op tv dat we het onderwijs een stuk leuker moeten maken. Jeugd heeft geen zin in saaie onderwerpen om te leren. Zijn we al zo diep gezakt? Kennis is macht, als die kennis waar handvaardigheid ook ondervalt in de basis nauwelijks aanwezig is waar blijven we dan? Toch hoor je ook signalen die de goede kant opwijzen. Of het kader en de veel te veel aanwezige tussen personen dit ook inzien is helaas te betwijfelen.

De nieuwe Europese commissaris gaf aan dat de bijdrage van ons land inderdaad niet in verhouding staat met o.a. andere Europese landen. Weet natuurlijk niet wat het waart is?

Waar in de wereld je ook komt overal kom je Nederlandse producten tegen. Begint al op de luchthavens, overal zie je er bagage afhandelingsystemen die komen uit mijn woonplaats. Alles is zeker niet negatief zien we alles maar zwart komen we er zeker niet.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-10-2010 10:00

Hoedemakers Mark schreef:Een man die al héél lang dood is heeft de waarheid al eens mooi en duidelijk omschreven. Karl Marx.
"Godsdienst is opium voor het volk."

Ofwel: iedereen die met bijbel, koran of andere sprookjes in de ene hand met de andere hand de geweldenaar uithangt, moet zich de ogen uit de kop schamen en zich vooral eens beter gaan informeren.

Megalomanen en extremisten zullen altijd wel een katalysator vinden om hun oorlog te verkopen. En laat nu godsdienst (om het ruim te houden) net een van de meest en grootst verspreide dwalingen van de geest des mensen zijn. Makkelijk scoren...

Grts
Mark

PS: bericht even aangepast: hoofdletters van de boeken vervangen door kleine letters. ;)



Zet er dan ook maar ideologie bij. Karl Marx heeft met zijn denkbeelden ook heel veel ellende veroorzaakt. Vrijheid van meningsuiting kwam ook nogal in het gedrang bij z'n aanhangers. Godsdienstig zijn is niet verkeerd, het is de foute interpretatie van mensen die het 'm doet en vooral psychopaten ontlenen er de rechtvaardiging van hun gedrag aan.

Groet,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-10-2010 10:02

Kees Ouwehand schreef:Mark,

Begrijp dan ook eens dat Nederland enorm economisch voordeel heeft bij Europa. Onze welvaart en werkgelegenheid hangt daarmee samen. Nederland als een afgesloten enclave is volstrekte onzin. Dat kan allang niet meer. Wat niet wegneemt dat we betere afspraken kunnen maken. Een taak voor de komende regering.

Groet, Kees


Kees,

Ik ben een voorstander van goede samenwerking op economisch en militair gebied, dat men in Brussel meent te moeten bepalen welke regeltjes we allemaal moeten naleven op het gebied van wetgeving en open grenzen gaat me echter veel te ver...

Hierdoor zitten we bijvoorbeeld nu opgescheept met al die Polen en aanverwante voormalige oostblokkers, en ook daar vind al weer gezinsherening plaats. Er zijn er bij die hard werken, maar een groot deel zuipt als een ketter, met bijbehorende overlast en al veel ernstige aanrijdingen tot gevolg. Dan nog een flink deel dat er op uit is om te roven en stelen. De geschiedenis herhaalt zich...
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

07-10-2010 10:20

Ja en die Polen helpen onze economie ook weer. Terug naar voor de 2e wereldoorlog is echt onmogelijk en we zullen dus naar oplossingen voor de problemen moeten zoeken.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

07-10-2010 19:45

Ik had mij nog zo voorgenomen, geen reacties meer voor iedereen denkt dat je megalomane rascist bent, maar er worden veel zinnige dingen gezegd, waarvoor hulde, maar ook verbazing, veel dingen zo helder kunnen zien en dan toch nog de dooddoeners.
Nog 1 keer, iemand die hier werkt en zijn best doet is niet bijzonder, je maakt hem bijzonder omdat hij iets doet wat boven je verwachting lag, namelijk wat we allemaal doen, werken, op tijd je nest uit, je afspraken nakomen, een beetje sociaal zijn en rekening houden met anderen, het zijn de normale dingen die je van een mens kan verwachten, ook als hij Mohammed heet.
Jaren lang hebben we op onze tenen gelopen, had je je bedenkingen was je een rascist, de suggestie maakte je alleen al monddood, steeds hebben we onze eisen naar beneden bij gesteld, steeds meer ruimte gegeven, moskeeën overal, ondernemers met winkels zonder papieren, positieve discriminatie en aan het eind van het verhaaltje is er een generatie geboren uit mensen die hier geboren zijn die zich meer thuisvoelen in de sfeer van het land waar de voorouders vandaan kwamen, goed gedaan hoor.

Het is meer dan islam, het is het onvermogen om een beetje mee te werken, het gebrek soms aan normaal fatsoen, kom je bij de dokter binnen en de drie andere mensen die er zitten spreken arabisch voel je je opgelaten, de fout is dat veel mensen dit op zichzelf betrekken, moet kunnen, daar komen ze vandaan.
Fout, ze zullen moeten beseffen dat dit Nederland is en dat je dan al een ongemakkelijke sfeer creeërt, en weet je, het kan ze niet schelen....
Want dat is het, hoe aardig je collega / buurman ook is, je zal nooit voor vol worden aangezien, omdat dat het gemakkelijkste is, niet proberen mee te komen, of verantwoording te nemen voor je buurt en de dingen om je heen, nee niet eens proberen en je starheid rechtvaardigen met een andere cultuur en een soort misplaatst beter zijn gevoel omdat je een ander opperwezen aanhangt.
Er groeit dus een jeugd op die dolende is, ze willen wel maar de eigen kring voelt zo veilig, dus stelen en roven we zonder weerga, de aggresiviteit waarmee allochtonen berovingen plegen kent zijn weerga niet, oude mensen, meisjes in een tankstation, mannen die boos kijken als ze gesneden worden in hun auto worden het ziekenhuis in getrapt, een jongen van 14 met een keppeltje op onderweg naar de sjoel wordt door 4 volwassen arabieren in elkaar getrapt, homo's die gezellig een avondje gaan stappen in de grote stad worden bijna dood geslagen en overheen geurineerd, snappen jullie de achterliggende boodschap mensen? Wij zijn vuil, meer niet.
En net zoals veel van onze ex alco's en junks eindigen in het warme nest van bv de Pinkstergemeente waar ze op zondag kunnen zingen en blokfluit spelen is er ook een vangnet voor de andere uitvallers, alleen gaan we dan een tandje verder, de schroom wordt afgeschud en nu deugen die varkensvreters helemaal niet meer, we laten een baard groeien, de vrouw komt niet meer buiten en in de moskee vertellen we elkaar dat we het uitverkoren volk zijn en het slechts een kwestie van tijd is voor de eerste Moslimstaat in het westen er is.
dit komt uit een Rotterdamse moskee, ik verzin het niet, net als op een Rotterdamse moslimschool werd uitgelegd dat ze ons maar moeten gedogen, en naar ons moeten kijken als een uitstervend niet deugend ras.

Beste vrienden we zijn een straat ingelopen die steeds smaller wordt, en ik heb ook geen oplossing, Wilders is het zeker niet, ik hoop al jaren dat er eens een erudiet iemand zoals bv Wiegel vroeger was opstaat en een zinnige oplossing weet, maar hoe ga je om met totale respectloosheid?

En altijd ligt racisme op de loer, ook hier in deze discussie, Hitler komt erbij, en dat is allemaal zo zinloos, want je wint er geen argument mee en als je dat al doet besef dan ook het volgende, in het eerste rapport wat Seyss Inquart naar Hitler stuurde staat dat hij zo verrast was door onze medewerking en dan met name van ons bestuurlijk apperaat, besef dat verhoudingsgewijs de Holocaust hier beter is gelukt dat in Duitsland of Oostenrijk.
Ik heb ooit in het gemeentearchief anonieme brieven aan de Gestapo gelezen, ziek wordt je ervan, iedereen verraad iedereen.
Maar dat neemt niet weg dat de Joden nu de nazi's van het midden oosten zijn, ik heb zelf gezien hoe een 19 jarige IDF soldaat een bejaarde arabier een kolf in zijn gezicht ramt omdat hij niet gelijk luistert, zelfde gebrek aan enig respect.

Klaas zijn idee, in het oosten de graanschuur, in het westen de denkhoek, (even kort opgesomd) is ook niet nieuw, bestaat al sinds eind jaren 20 en heet Lebensraum, en was de enige werkelijke reden voor de 2de WO.

Velen zullen het niet met mij eens zijn, maar blijven kijken naar die buurman die toevallig wel werkt en zo je geweten sussen is zo verkeerd, er zal echt wat anders moeten, en snel ook.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

08-10-2010 08:14

Enige kleine detail is dat er nu gekozen kan worden Rick en dat het niet opgelegd wordt.

Als ik de eerste werken lees van en over Hitler had die man in weze gelijk. Hetzelfde gebeurt nu weer.
http://nos.nl/artikel/187781-woi-eindig ... cieel.html

Op het moment dat oost en west duitsland samen gaan MOET er weer rente over en herstelbetalingen gedaan worden.

Mijn schoondochter komt van Macedonie. Als je daar de verhalen hoort mbt de moslims, valt het hier echt mee. Je snapt bijna zelfs de uitspattingen van een aantal serviers.

Zeker als later blijkt dat de ergste hongerfoto geen strafkamp was maar een kamp waar ze weer te vreten kregen
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

08-10-2010 08:35

Ah, de bekende foto jah, niemand weet dat de 'magere'man juist niet achter een hek zit, het is alleen de suggestie, dat kan ook met de hapsnap generatie, meer dan plaatjes kunnen we niet aan, en zo wordt nieuws opgenomen.

Als al die Moslims broeders zijn, waar waren ze dan in Sebrenica?

Als je over de 2de WO leest en het interesseert je een beetje dan wordt een ding duidelijk, hij begint bij het einde van de eerste, dan het falen van de Weimar republiek, en je bent lekker onderweg.
Het is heel complex en ook weer niet, een mening hebben is leuk maar het trieste gegeven is wel dat wij geen idee hebben hoe het is om joodse wijken in alle grote steden te hebben, het is bijna folklore geworden.
Hitler begon, net als de meeste dictatoriale megalomanen met een goed idee, maar hij wist dat financieëren van het hele plan meer grond en vooral grondstoffen nodig had, en zo begint het plannen van landjepik, lebensraum of gewoon oorlog.
Voor iedereen met oprechte interesse, lees Hitlers Lebensraum van Perry Pierik, en er wordt je een hoop duidelijk, dat Hitler ook gestoord was en daardoor zichzelf als een Godgezonden onkwetsbare profeet zag is wel bekend, maar het begon met een goed idee en het toekennen van waarde aan een volk, lees en leer mensen, de volgende vormt alweer.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

08-10-2010 12:54

en ja hoor :cry:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

08-10-2010 14:12

Voor wie mijn gebrek aan respect verhaal niet begrijpt:
En neem ff de tijd ervoor, je gelooft je ogen en oren niet.
http://www.youtube.com/watch?v=ounOl_BN ... re=related
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

08-10-2010 16:06

Meneer Donner was overal tegen behalve tegen zijn ministerspost. Niet voor het geld hoor: voor de macht.

Zal ie op hoge poten naar sarkozie?

http://www.nu.nl/binnenland/2351390/fra ... itief.html
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

08-10-2010 16:22

Welnee joh, gedachtenloos volgen, want het was jouw idee niet, dus niemand kan je een rascist noemen.....
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

12-10-2010 16:27

Dit zijn de racisten, kijk en verbaas je!

"Homo's moeten terug naar hun eigen land" :o

http://player.omroep.nl/?aflID=11554191 ... d=00:03:32
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Bas Dorsthorst
Berichten: 30
Lid geworden op: 26-08-2010 23:41
Locatie: Winterswijk

12-10-2010 18:00

Rick van Sinderen schreef:Voor wie mijn gebrek aan respect verhaal niet begrijpt:
En neem ff de tijd ervoor, je gelooft je ogen en oren niet.
http://www.youtube.com/watch?v=ounOl_BN ... re=related


Daarom: dubbele paspoorten afschaffen, en dit soort achterlijke gasten in de woestijn van Marokko droppen.
Hopelijk gaat Geert toch iets veranderen.
- als de boer niet kan zwemmen, dan ligt het aan het water -
K. van den Herik

13-10-2010 16:14

En nog pamperen zo op de valreep.

Tis toch prachtig in Cherso???

http://www.nu.nl/binnenland/2355295/190 ... nland.html
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

13-10-2010 16:18

Alsof we al via de Eurocriminelen al niet genoeg bijdragen.....
Komt er nog 's 1900 x een uitkering bij, tjesus......
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

13-10-2010 16:31

Kees,

Racisme kan alleen als het over een bepaald ras gaat, zoals Herdershond .....

Discriminatie als het om bevolkingsgroepen gaat, zoals daar zijn Homo's, Lesbo's

Daarnaast is het pas dicriminatie indien er beperkingen opgelegt worden die niet voor iedereen gelden .... Het voorstel wat er gedaan wordt geldt natuurlijk voor iedereen, ook voor jou en mij (nu weet ik vaan een van ons zeker dat hij geen homo is).
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

13-10-2010 16:35

Stond van de week een item op dumpert, zeg een soort fitna .....

k Heb het eens even bekeken en als je ziet wat er in dat filmpje gebeurd met vrouwen die niet luisteren ..... DAN valt je bek op de grond.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

13-10-2010 19:19

Inderdaad Marc, racisme tegenover homo's is onmogelijk tenzij je ze op ras/huidskleur discrimineert. :o

Hoewel er volgens die ene mocro een homoland schijnt te bestaan... :D
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!