Plassende Honden op jou vis spullen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

09-01-2010 20:59

LEUK onderwerp haha, ik kan me dit zelf dus echt helemaal wel voorstellen de reacties.

ik ben vaak aan het karpervissen waar mensen de god ganze dag met honden langs knallen. heb nog niet zo lang geleden nog flinke ruzie met een hond zijn baasje gehad maar heb het wel gewonnen haha. waar ik vis lopen dus erg veel mensen met honden voor bij dit moet van mij ook kunnen heb zelf ook 2 honden en als ik alleen ben gaan ze mee. toch is daar een aparte plaats wat het hondenstrandje heet waar de honden zich heerlijk kunnen uitleven. echter zijn het de baasjes die dus totaal geen borden kunnen lezen en dan wanneer het mis gaat moeilijk gaan doen. zo dus ook de laatste keer. overal in dit gebied moet een hond worden aangelijnd en ook overal staan honderden van die borden behalve dus bij het hondenstrand het heet verdorie ook niet voor niks zo. maar mensen kunnen dus niet lezen. dus ook die laatste keer midden in de middag komt daar een man aangelopen met zo,n dikke labrador waar die hond niks aan kan doen maar niet aangelijnd. die man ziet ons van verren zitten met onze spullen en je verwacht dat hij zijn hond wel even terug roept. maar natuurlijk niet. ik en mijn maat elkaar al aankijkend van tsjonge jonge komt weer zo,n eikel aan. op een gegeven moment die hond begint te rennen richting ons. blijft voor ons staan gaat beetje hard blaffen. ( wij gingen voor de hond staan eigenlijk omdat onze hengels daar op de pods stonden ) hond draait zich richting baasje loopt rustig terug wij van nou das klaar draai ons om kijken even richting water, in één keer allemaal lawaai van de piepers :evil: :evil: jez........min........klot........hon........ :o :evil: :evil: was gewoon rechtdoor gerend dwars door de rodpod met hengels erop en zo,n beest is ook aardig aan gewicht het hele middenframe van de skypod van fox totaal krom en half verbogen van mijn maatje, die dus laaiend daarna gaat dat klote beest nog steeds niet terug geroepen richting de volgende pod van mij. ik normaal zijnde heel vriendelijk en een totaal echte dierenvriend maar zelf ook laaiend was heb ik die hond dus bij zijn nekvel en band gekregen en door de woede de hond in één keer omhoog getild en zo even laten bungelen was nog een best forse hond maar ik heb zelf ook mastifs van over de 60kilo dus was wat gewend. die vent het baasje natuurlijk vet over de rooie en vol vloekend maar jah mijn maatje dus ook vol vloekend want jah flinke beschading aan rodpod maar ook aan een molen van de hengel waar handvat totaal verwoest was, daiwa infinty x 5500 dus jah hij ook terecht dat ie kwaad was. die vent met grote stappen richting mij waarbij mijn maatzich niet bedenkt pakt een bankstick rvs materiaal uit de hoek van de tent en zegt tegen hem als ie nog een stap verder doet een best pak rammel krijgt en dat dit dokken wordt voor de beste stumper. natuurlijk wil die man het niet maar ik heb hierbij nog steeds de hond piepend was. hij een beetje bangerig geworden omdat mijn maat zo,n blik van woede in zijn ogen uit die duiveldag spraken. de man heeft zijn mobiel gepakt en ging dreigen de politie te bellen. laat maar komen zeiden we. dus idd de man bellen en niet veel later de agenten aankomend nog wel in volle sprint, bij ons aan gekomen het verhaal nog een keer doen intussen lading mensen hier verzameld erg leuk al dat publiek. na enige discussie konden wij de agenten bewijzen dankzij het bord dat de honden hier aangelijnd moesten worden en wij hierdoor al in het voordeel stonden, ook door een naast ons zittende andere karpervisser was bij ons aangesloten en vertelde dat deze man wel vaker woorden had gehad om zijn hond en hij het nu inderdaad wel eens een keer moest weten en voelen. dankzij deze man kon ook hij als getuige vertellen dat hij de hond niet had aangelijnd en dit hier nooit had, ook als de agenten meer wouden weten even informeren bij al de andere karper vissers die deze man ook goed kenden met zijn hond, wij kenden de man niet zo goed omdat wij meestal altijd op het eilandje zaten waar nooit iemand komt met een hond eilandje!!!!, tsjah daar was al iemand dus een andere plek met direct confrontatie. de man zijn gegevens en die van ons werden genoteerd en ons verhaal tegen de zijne en die van de anderen werden genoteerd, we zouden die dag als nog bericht krijgen wat er ging volgen. die dezelfde dag worden we nog gebeld en moet de man de kosten die vernield zijn vergoeden, dus mijn maat een nieuwe rodpod van fox en een nieuwe daiwa molen. dit niet zo erg van de molen kon zo nieuwe slinger op maar ach een extra molen ken geen kwaad. maar jah dankzij de getuigen naast ons en dankzij de verbods borden hebben wij deze confrontatie gewonnen en ook omdat hij geen keuze had omdat ik zijn hond nog steeds vast had en hij de agenten had opgebeld moest ie wel wachten.

dit is ons dus overkomen maar ik heb zelf ook 2 honden en deze zitten wanneer we hier zijn vast aan een stieren spit met een lading ketting die net niet aan de voetpad weggetjes reikt.

mvg; jan de jager
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

09-01-2010 21:08

groot verhaal :lol:

das wel relaxed een extra molen :lol: al was dat bij mij gebeurd kon ik niks maken :( ik ben niet wat je noem sterk :lol: :lol:
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

09-01-2010 21:17

je hoeft op zo,n moment niet sterk te zijn, slim zijn en je hoofd er bij houden is ook belangrijk en wij waren met zijn tweeën en visvrienden zaten iets verder op enkele meters, ook al was dit niet het geval geweest dan hadden we ook zo gehandeld.

ik heb verders het dier nisk gedaan dan alleen bij het nekvel en halsband gepakt omdat ik ook een dierenvriend ben maar niet wou dat de hond nog verdere schade kon aanrichten. eigenlijk heb ik wel verkeerd gehandeld want had eigenlijk het baasje in zijn nekvel moeten grijpen want die heeft de hond geen manieren geleerd. zelf heb ik 2 mastifs en die luisteren super goed. moest ook veel tijd in worden gestoken om alles wat ik zei dat ze in 1 keer luisterden maar jah karpervissen vergt ook de enige tijd.

ps: dat gedeelte met boterzuur, wat een klote gedoe had je ook niet bij mijn honden moeten doen, al hoewel ik vraag me dan trouwens wel af hoe jij daarna eruit zou hebben gezien vol gaten, geloof dat ik ze dan even helemaal had laten gaan desnoods op commando sorry hoor klinkt bruut maar boterzuur is ook bruut gegroet.

water over hond gooien best prima kan ik mee leven en is niet schadelijk voor het beestje prima middel, thuis bij mij in de kennel als ik vreemd bezoek krijg gaan mijn honden ook tekeer hoef alleen de brandslang te laten zien en het is over. vele honden hebben een hekel aan onverwachts water dus prima oplossing, respect.

mvg; jan de jager
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

09-01-2010 21:23

ja maar jan

al zien ze mij staan als 13 jarige. durven ze gerust weg te lopen, iets terug doen of wat dan ook. dan had ik wil ZELF kunnen betalen :lol:
MVG, Bart Bosch.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

09-01-2010 21:34

Henk Janssen schreef:nee hoor, in stadsparken moeten honden meestal aangelijnd zijn,
Na een akkefietje met een niet aangelijnde hond, heb ik nu een losse rvs bankstick onder handbereik.
Tot nu toe 1 x gebruikt met positief resultaat, ik vind het een bullshit opmerking en totaal niet aan de orde dat de hond er niets aan kan doen.
Zo kun je ook het opvreten van kleine kinderen en andere ongelukken met honden vergoeilijken.
Eigenaar van de hond weet meestal wat de eigenschappen van zijn eigen hond zijn en moet er rekening meehouden dat andere o.a.dit gedrag niet zullen tolereren.
groet Henk

Mag je blij zijn dat het niet mijn on aangelijnde hond was, dan was de resultaat stukke minder geweest.
Vind dit dan ook een idioote opmerking, je hebt met je poten van iedereen af te blijven ,ook van dieren van een ander en als je dat niet kan dan zal ik duimen dat je een keer de verkeerde treft.
succes met je idioote voorzorg maatregelen met je rvs bangstick.
Gebruikersavatar
Rutger Tromp
Berichten: 37
Lid geworden op: 22-09-2009 17:46
Locatie: Nieuwerkerk a/d greppel

09-01-2010 23:24

jan de jager schreef: dit niet zo erg van de molen kon zo nieuwe slinger op maar ach een extra molen ken geen kwaad.


En dit is dus net zo "asociaal" ( zo niet nog veel asocialer) als die kerel die zijn hond los liet lopen waar het niet mocht!
Overigens zet een echte dierenvriend nooit de brandslang op zijn honden!
Spreuk v/d week:
Karpervissen.......Het kost een paar centen, maar daar betaal je dan ook voor.
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

10-01-2010 09:26

Is idd zeer irritant, het is mijn gelukkig nog niet overkomen. En anders gewoon naar de stomerij maar ja is wel weer ronde 25 euro.

Wat ook irritant is dat baasjes hun honden los laten lopen en dan maar verwachten dat de hond gewoon hun achter na blijft lopen, en niet eten of boilies of iets dergelijks gaat zoeken. Als die het vind vreet die het gewoon op en ben je het kwijt :(

En ik snap sowieso al niet dat ze de honden los laten lopen bij vissers. Is gewoon heel irritant maar dat zullen de baasjes zelf wel niet door hebben. Daarom ga ik gewoon nooit met me hond naar het water. Ga wel op de fiets is veel handiger om een praatje te gaan maken bij de vijver.

MVG
De vangsten maken de visser nog niet!
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

10-01-2010 11:41

@ sander kunst

Dat is misschien ook de reden dat hij een bankstick bij zijn stoel heeft.
Ik laat mijn handen er ook niet afvreten door een hond dan heeft ie ook een bankstick tussen zijn ogen. Je geeft zelf al aan dat jou beestje een beetje overmatig agressief is. Want het resultaat was minder geweest. Zulke beesten mogen ze van mij meteen naar de andere kant helpen snap sowieso al niet wat mensen met zulke beesten moeten. Leuk man een killer dog.
Jou en andermans beestjes moeten ook mijn hun poten van andermans spullen afblijven. Geld voor beide partijen het zelfde. Actie reactie.
Ken het gedrag van jou hond verder niet daar kan niet over oordelen maar ken het gedrag van andere honden wel en ook hier lopen wat agressieve beesten om. Waarom moeten wij altijd maar blijven lachen als zo'n beest op je afgestormd komt en alles van de steunen flikkert en kilo aas kwijt bent. Dan is het ook ASOCIAAL als je je hond niet aanlijnt of hem aanmaant terug te komen zonder dat ie luistert. Als zo beest dan ook nog in een haak of iets dergelijks trapt dan is het helemaal feest. Aanspreken is helemaal uit de boze want dan is het park weer van jou. Nee honden bezitters kijk eens wat vaker in de spiegel. Of neem een honden cursus.
Of houd je net zoals wij aan de regels en lijn je hond aan!!





Vr gr peter
vr gr peter
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

10-01-2010 12:07

speciaal even voor rutger ik vind zelf bepaalde dingen nog veel associaler maar ach.

maar wat heeft een brandslang ermee te maken dat ik geen dierenvriend ben staat erbij wat er mee wordt gedaan of denk je dat ik mijn honden er mee stil knuppel tsjah ik vraag maar even hoor want jah schijnbaar heb jij geen soort honden die zeker weten in één keer moeten luisteren of het KAN!!!! verkeerd gaan. zijn beesten van over de 60 kilo joh en deze 2 heren zijn mijn beste vrienden ze hebben alleen een klote hekel aan water dit al van pups af aan en ze weten wanneer ik de kennel schoonspuit met de brandslang dat HIER DUS WATER UITKOMT!!!!!!!

dus wat nou geen dierenvriend, hoe ziet een dierenvriend er in jou ogen dan uit; :o

gegroet jan :-?

ps: verder zijn mijn honden super lieve honden en iedereen kan ze zo gerust aaien zelfs al de kleine kinderen, maar hij is en blijft wel getraind om te luisteren naar commando en dit doet ie dan ook zijn niet voor niks mijn waakhonden ..........!!!!!!
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

10-01-2010 12:12

Weet ik niet Sander ik ken je niet,
maar jij trekt gelijk euro`s uit je je poeplat als je hond andermans spullen sloopt en een zak dure boilies opvreet.
Vorig jaar heb ik ook een hond geprobeerd van mijn spullen vandaan te houden, dat resulteerde in 3 hechtingen en een paar spuiten in mijn flikker.
De eigenaar stond erbij en keek erna, bleek later dat het niet de eerste keer was.
Nu is de hond aan een lange slaap begonnen,nadat hij kort erna een kind toegetakeld had.
Ik ga er nu vanuit dat elke hond niet te vertrouwen is en zal niet schromen om een bankstick in zijn schedel te parkeren als het zijn lip optrekt.
Dat is tot heden 1 keer gebeurd
Ook de jouwe dan maar ruzie.
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-01-2010 12:13

Laten we het even bij het verhaal houden. Een hond tilt zijn poot op bij je visspullen en gaat een eindje verder zwemmen.

Dat de wereld vol is van levensgevaarlijke honden die erop uit zijn om je op te vreten is niet echt vaak het geval.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

10-01-2010 12:28

hmmm zoals eerder in mijn reacties ik heb er zelf 2 grote en zware honden, maar blijf er ook bij dat het niet kan om een hond in elkaar te meppen met een rvs bankstick maar ik kan me op zich ook wel weer plaats vinden in het verhaal van een aantal mensen. ook omdat er gewoon weg te veel mensen te weinig tijd aan hun hond besteden om het een degelijke fatsoenlijke cursus te gaan geven en dan ook nog dat sommige het stoer vinden om zo,n grote en soms ook nog valse hond hebben.

( ik denk alleen dat ik niet de hond had aangepakt maar de baas zelf ) geef het een goede cursus ik weet ieder hond verschilt maar een cursus voor grote honden die vaak niet erg populair zijn zal zeker helpen EN HONDEN VRIENDEN HOUDT ZE AANGELIJND WAAR DIT MOET, als je hond niet te vertrouwen is of soms de neigingen heeft om iets anders te doen dan dat jij dit wilt houdt ze dan VAST ook al is er een losloopgebied, zijn genoeg plekker zoals velden en natuurlijke grote omgevingen waar je ze ook even lekker kan uit laten leven,

mvg; :D jan
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

10-01-2010 13:11

Helaas Jan ,
zijn er figuren waarvan het IQ niet die van de hond overstijgt,
en de hond als status symbool ziet, meestal zielige figuren
type New Kids
Meestal niet echt vooraangestaan bij het uitdelen van hersens,en daar moet ik mij op aanpassen.
Maar goed zolang ze mij niet in de weg lopen en met rust laten , vind ik het prima.
Maar mijn bankstick ligt wel onderhand bereik,
groet Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

10-01-2010 13:18

Henk Janssen schreef:Weet ik niet Sander ik ken je niet,
maar jij trekt gelijk euro`s uit je je poeplat als je hond andermans spullen sloopt en een zak dure boilies opvreet.
Vorig jaar heb ik ook een hond geprobeerd van mijn spullen vandaan te houden, dat resulteerde in 3 hechtingen en een paar spuiten in mijn flikker.
De eigenaar stond erbij en keek erna, bleek later dat het niet de eerste keer was.
Nu is de hond aan een lange slaap begonnen,nadat hij kort erna een kind toegetakeld had.
Ik ga er nu vanuit dat elke hond niet te vertrouwen is en zal niet schromen om een bankstick in zijn schedel te parkeren als het zijn lip optrekt.
Dat is tot heden 1 keer gebeurd
Ook de jouwe dan maar ruzie.


Het was mij zelf die het is gebeurd dat met die opgevreten zak boilie,s,
En het was niet mijn eigen hond die de zak boilie,s opvrat, mijn hond was thuis
Maar moet ik daarom meteen rammen met een bang stick of gooien of wat dan ook naar die hond ?.
Daarin snap ik het wel als een hond je in de hand bijt dat je gaat grijpen naar een bang stick of wat dan ook.
En dat wat jij omschrijft in je verhaal wat best extreem is zullen de meeste mensen wel zo handelen
Maar als je een bangstick in een hond ze schedel probeert te parkeren omdat ie tegen de hengels aan loopt ,of je zak boilie,s opvreet,spoor je niet.
Ben wel van mening als de hond tegen je spullen aanloopt als een dolle en je spullen sloopt dat je op de manier van pakken bij de nek vel en een gooi geeft dat ook dit ik had gedaan en de schade is voor de honden eigenaar.
En ik denk dat jij dan door die traumatische ervaring zich altijd zo agressief zal opstellen tegen honden bezitters maar dat gaat je ook niet helpen langs de water kant.
Groetje.s
Laatst gewijzigd door sander kunst op 10-01-2010 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

10-01-2010 13:35

Ok pissen en killen hebben we nu gehad. Nu over het zwemmen. Iedereen kent het je zit te vissen, rodpod heeft al om gelegen. Daarna gaan ze nog even lekker met de bal/stok zo dichtmogelijk bij je, de hond laten zwemmen. Irritant?
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

10-01-2010 13:44

Express dan hebben ze ook met mij ruzie de honden eigenaar.
Maar moet het nou net zijn dat er altijd mensen zijn die in een uitlaat gebied gaan zitten te vissen dat vraagt meestal al om problemen.
Maar in de meeste gevallen krijg je een hond wel verjaagt om je stem te verheffen en naar ze toe te lopen.
Ik vis meestal niet in dit soort gebieden dus kom niet in dit soort situatie,s.
En als ik een hond tegen kom zijn ze meestal lief en komen ze enkelt ff gedag zeggen dus geef ik ze een aai over hun bol en zeg ik WAT BEN JE LIEF. :lol:
Groetje,s
Laatst gewijzigd door sander kunst op 10-01-2010 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

10-01-2010 13:46

heb hier zelf niet zo'n slechte ervaring mee, nadat de hond weg is gooi ik me hengel een half uurtje op diezelfde plek. vaak is het omwoelen van de grond reden voor de vis om toch ff te komen kijken. ik heb zo wel eens een visje mee mogen pikken.
ik heb het dan over een putje van 2 hectare met een bestand van 18 vissen.

ze gaan bij ons altijd op een en dezelfde plek te water omdat de rest van de kanten te hoog en steil zijn, behalve daar. ga ik zelf op deze plek zitten dan lopen ze wel verder naar een ander water. liggen 3 wateren binnen een straal van 300 meter.

het water in kwestie stikt van de blauwalg in de zomer, weet niet of dat iets uitmaakt voor de gezondheid van de hond??
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

10-01-2010 13:48

idd dries! ..

Hoe zou jij reageren dan?
Ik zou helemaal fucking over de rooie gaan tegen het baasje! en kijken of we er uit kunnen komen ....

Zoniet .... tjah dan ga ik me geld wel ophalen ! :D
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

10-01-2010 14:15

Uiteraard liever geen zwemmende honden, hangt van het water af namelijk. is het een druk bevist water heb ik liever zo weinig mogelijk lawaai. Verbieden kun je het niet, netjes vragen of het ergens ander kan is dan een optie. Vaak doen ze dat ook wel. Beetje spelen met de situatie. Op andere waters heb ik na die tijd ook wel een run gehad zoals Bas al aangaf.

Pal naast je hengels de hond te water laten, dan verzoek ik toch echt om dat even verder op te doen. Ze kijken je vaak onnozel aan maar als je uitlegd dat het spul duizenden euro's kost of dat ze willen dat de hond een haak in zijn poten krijgt, gaan ze vaak met tegenzin wel een stukje verderop hun 4 voeter te water laten.

Snap niet dat het altijd op de plek moet zijn van de vissers, net of ze het bewust doen. Even vissertje pesten, zo komt het vaak op mij over. Mijn hond mag ook graag ff in het water poedelen maar ik zal het niet in mijn hoofd halen om dat naast een visser te doen.

Paar jaar geleden komt er een gast aan met een rotweiler en die gaat 20 meter verderop zijn hond laten zwemmen. Elke keer als hij de stok te water gooide keek hij mij aan in de hoop dat ik zou reageren. Uiteraard stond ik daar boven en heb hem geen woord of blik gegeven. Na 10 min was voor hem de lol eraf en ging verder. Snap niet wat die mensen bezield.
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

10-01-2010 14:22

goed lezen :lol:
Met een pennetje vlak uit de kant aan het vissen in alle rust!

Ik denk dat je t wel kan vergeten ... :lol:

En ook ik moet zeggen dat ik afgelopen voorjaar op 6 meter diepte een volle fluiter kreeg terwijl er mensen recht boven aant zwemmen waren :)
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
bas wilharms
Berichten: 109
Lid geworden op: 19-09-2009 17:58

10-01-2010 16:44

ik was een keer aan het pen vissen in een vijver. komt er een hond aan. het baasje liep er een stukje achter. springt de hond het water in en rent dwars door mijn lijn heen. zegt die vrouw pas op hij loopt door je lijn. JA DAT HAD IK OOK AL GEZIEN. :evil: gelukkig liep de hond weer verder zonder dat hij een haak ofzo in zijn lichaam had zitten.
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

10-01-2010 18:49

had je ff opnieuw moeten inwerpen en die vrouw n neuspiercing moeten geven :lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

10-01-2010 21:53

Hehe kijken wie er dan het meeste plezier heeft aan de piercing,
ik denk die vrouw :roll:

ps. wel genieten hoe iedereen hier over de rooie gaat over hondjes :lol:
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

10-01-2010 22:04

t spelletje is heel makelijk! de hond kan er meestal niets aan doen die zijn nieuwsgierig (vooral naar al die vreemde geurtjes!
Het baasje echter is en blijft verantwoordelijk! :lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

11-01-2010 06:38

Die van mij haalt het niet in zijn hoofd.
Nog nooit heeft die bij het kamp zijn behoefe gedaan. Hij loopt altijd een stukje verder of wacht tot ik hem meeneem. Ook bij naastliggende kampen doet die het niet.

Als een onbekende hond het bij mij zou doen.
Ik zou hem gelijk in zijn nekvel pakken en een stukje verderop loslaten.
Laat het baasje er maar iets van zeggen, die discussie wil ik wel aangaan.....!

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#