TO THE BONE!!!!!!

Gesloten
Gebruikersavatar
Marco Zandvoort
Berichten: 1007
Lid geworden op: 23-09-2005 09:14
Locatie: Rijssen
Contacteer:

26-09-2006 20:27

Wat is dat Bas? 1 van die vele orca's die je gezien hebt? :o :D :wink:
><((((°> Denk als een vis,vis als een reiger. <°))))><

Of

><((((°> Denk als een vis,vis als een Tijger. <°))))><
Bernard Holtkamp

26-09-2006 20:35

Mamma grizzly baz????
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

26-09-2006 20:40

Smakeloos....

:lol: :lol:
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

26-09-2006 21:15

DIE IS LEKKKKEEEEEERRRRRRRRR mag ik der nr ?

xxx E.O.
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

26-09-2006 21:42

Het puntje van de mast is nog te zien door de woeste golven die deze najaars storm met zich mee brengt. Zichtbaar,onzichtbaar, zichtbaar, onzichtbaar...

1990

Drillen een vorm van leren?

Afbeelding
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

26-09-2006 21:45

Vroeger... Was alles mooi en beter zeggen ze.. Wie ? DE ouderen die vroeger jong waren en nu oud. Wat weten die snotneuzen als ons van vroeger ? Helemaal nix.. Vroeger betaalde we met guldens ipv euro's. IS dit al vroeger ? Staan we gelijk weer bij de volgende vraag. Wanneer was vroeger ? Ik vraag het me af Ruud.

E.O.
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Bernard Holtkamp

26-09-2006 21:48

Vroeger was om 21.45 uur toen jij dat bericht plaatste :wink:
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

26-09-2006 21:50

Ik zie ons zelf al zitten op een bankje met een biertje in ons hand. De mannen in de tenten voor ons. Vroeger stonden hier nog riet kragen en zwommen er 40ponders.
Tegenwoordig is er geen riet meer en vissen de mensen uit hun campers op 70ponders.
Het heden en het verleden is een tijd van ver geleden. Het 1 komt over 1 met het ander.
Wanneer was vroeger??? Ik denk dat vroeger de tijd was dat alles mooier en beter was dan nu. Meer geluk en tevredenheid. Hoop op deze vraag over een jaar of 20 terug te komen.
Leuk vooruitzicht: Vroeger..........
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

26-09-2006 21:54

Ruud Visser schreef:Het puntje van de mast is nog te zien door de woeste golven die deze najaars storm met zich mee brengt. Zichtbaar,onzichtbaar, zichtbaar, onzichtbaar...

1990

Drillen een vorm van leren?

Afbeelding


Ruutje toch,

Zo jong al naar de kloten voorbij de Flamingo's van de grootste kutbetaalput die Nederland rijk is.
De koffie met gevulde koek was zeker al geweest, aangezien de aansnellende 'Caddy's' er nogal platzak bijlopen.
Het zij je vergeven, ik spreek uit herkenning.
Groet,

J :wink: hn
Laatst gewijzigd door John Pannekoek op 26-09-2006 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

26-09-2006 21:54

Ik hoop het ook Ruud, Zonder nu is er namelijk geen vroeger. Wat zouden we over 200 jaar doen joh. Vraag jij jezelf dat wel eens af? Ik nooit. Geniet van elk moment en sta stil bij het heden want voor je het weet is het vroeger. Toen alles beter was, zullen we maar zeggen.

Toekomst... Nog zoiets...
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

26-09-2006 22:01

Ha John,

Bij terugkomst was het jaarlijkse uitje al weer snel vergeten en kon ik mijn ding doen waar alleen het duiven vrouwtje langs kwam.

Toekomst en plannen. Dingen plannen waarvan je gedachtes sneller gaan rennen. Je verblijden met dingen die er nog niet zijn maar wel kunnen komen. Bijvoorbeeld ( aangezien we hier op een carpboard zijn ) de vangst van een vis. Je voelt dingen aan. Gevoel zegt een boel.
De dagen van investeren worden uitbetaald in de toekomst.
Gek hé, dat juist de ouderen zich zorgen maken om hun toekomst. De dag komt nader bij. De tijd begint te dringen. Haast en spoed komen erin. Sommige accepteren het waar anderen nog op hun 70ste uit een vliegtuig springen met een parachut.
Zie jij onszelf al op onze 68ste in zware najaars stormen midden in de nacht Lac de Orient opgaan om een vis te drillen....
Inderdaad Eo we leven nu.
Vandaag is onze dag! Gisteren onze toekomst die we overmorgen opnieuw beleven.
Laatst gewijzigd door Ruud Visser op 26-09-2006 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

26-09-2006 22:09

en gelijk hebben jullie jonge mannen!

Met jaloerse ouwe lullen groeten 8)
HB
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

26-09-2006 22:11

Tja ruud, Hoe zegt men dat ook al weer, "het hebben van de zaak, is het einde van het vermaak". Ik ken het hoor. Je zit te denken thuis, aan mooie grote karpers, je gaat er voor en plant het helemaal zoals jij denkt dat het juist is. Je gaat er voor! Kortom, "de beer is los" Uiteindelijk vallen dan die verdraaide puzzel stukjes op z'n welbekende plaats, en dan is daar ineens dat zwarte gat. Dat gat, zonder uitdaging, zonder planning en zonder droom Zonder toekomst plan.
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

26-09-2006 22:17

Van het ene gat in het andere door opeens een nieuwe liefde tegen te komen. Het snoekvissen of je pakt weer vaker je penhengel vast.
Door een kleine rust periode jezelf op te laden tot meer. Nog fanatieker je tanden erin zetten.
Een nieuw water omzoomd met riet kragen en enkele lelievelden in het midden. De dikke schub van gisteren was geen kleine. Ook op dat zandplaatje in de uiterste zuidwest hoek die deze vroege winterdag lekker door de zon wordt belicht, zie je een drietal vissen van pure schoonheid.
Je weet dat dit het moet worden... Je toekomst tekent zich weer voor je en de dag van gisteren is vergeten.
het zwarte gat wordt gevuld met emiel ratelband. Jomanda staat van een afstandje te kijken en knikt jullie richting op dat het goed gaat.
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

26-09-2006 22:20

Afbeelding

Mijn grote liefde...
Voer en vang!!!

I love BTW
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

26-09-2006 22:21

Juist!!!! Dat wilde ik horen!!!!! +++++ Positief!!! +++
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Raymond Vis
Berichten: 268
Lid geworden op: 19-07-2006 23:35
Locatie: Den Haag

26-09-2006 22:25

Ruud Visser schreef:
Raymond Fish schreef:Een voerboot gay reels i.p.v molens das pas gay!!
Drie brasems en twee mooie blankvoorns ,nie slecht toch.
Gr Raymoendo.
p.s die pasta was heele goed.



Goh...


Soms kan je dingen van te voren voorspellen...



Jomandaaaaaaaaa
Dingen voorspellen Ruud daar waar jij dit weekend viste is blanken bijna onmogelijk. :wink:


Een sneller draaiende Roet :wink:
Laatst gewijzigd door Raymond Vis op 26-09-2006 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Beter goed Waterland Baits dan slecht ...........
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

26-09-2006 22:25

Blijkbaar komen we steeds tot het punt waar we het al eerder over hebben gehad. Positievieteit.
Hoe kijk tegenover slapen langs de waterkant Eo? Wat vind jij ervan. De vochtige slaapzak en de douwpegels aan je neus? De opkomende zon en de mist over het water. De stille wereld die weer druk aan het ontwaken is om de dag van gisteren af te maken en de dag van morgen voor te bereiden….
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

26-09-2006 22:31

Tja, deze werled moet door. Is het niet om financiele redenen dan wel om sociale. Stil staan is er niet bij Ruud. Wij staan af en toe stil bij dingen die we mee maken en dat soort momenten moeten we vaker koesteren. Het ontwaken na een heftig nachtje vissen terwijl de mist over het water zwiert. Het staat hier allemaal mooi berschreven, maar ik vraag me af of de "mens" van deze tijd die momenten koesterd. Het zijn mooie momenten Ruud. Iets waar we bij stil moeten staan. En af en toeeeeeeeeeeeeeeeeee gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn
TO THE BONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Willem Barnas

26-09-2006 22:36

Heer O met de E van EO,

maar wat denken van die sessies dat het helemaal misgaat en het avontuur lijkt te baden in een zee van onheil en pech, mislukking en tegenslag?

waar haalt u dan de positiviteit vandaan of wordt er dan toch een belletje gedaan richting ratelband?

maar goed.

dag
WB BTB TTB 8)
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

26-09-2006 22:40

Ha Willem en ook EO,

Dagen van tegenslagen zijn vaak aan de orde van de dag en doen je ziel je schoenen in zakken. Door te bedenken dat er eigenlijk niks mooiers bestaat dan hier met het ganzenpoep op je paraplu wakker te worden, vergeet je het snel. Dingen betalen zich uit eindelijk uit. Je word altijd beloond met goed gedrag. Ook in de gevangenis schijnt dat te zijn….
De dagen van slagen doen de dagen van net niet in een fractie vergeten. Dat moment die tien seconden dat je met glazige ogen op het water drijft… Doen we het daar niet voor?
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

26-09-2006 22:42

Willem Barnas schreef:Heer O met de E van EO,

maar wat denken van die sessies dat het helemaal misgaat en het avontuur lijkt te baden in een zee van onheil en pech, mislukking en tegenslag?

waar haalt u dan de positiviteit vandaan of wordt er dan toch een belletje gedaan richting ratelband?

maar goed.

dag
WB BTB TTB 8)


Ach, wat is pech heer WEEBEE? Blanken? IS dat PECH? Moederziel alleen in Frankrijk tot je assen in de zure blubber staan 3 km van het dichts bij zijnde huis? Is dat pech ? Nee!! Dat is avontuuuurrrrr Een avontuur dat karpervissen heet!!! Genieten !!!!!
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Willem Barnas

26-09-2006 22:46

I say boom boom boom everybody say EO

EEEOOOO

I say boom boom boom everybody say EO

EEEOOOO


blijkbaar begrijpt u mij niet heer EO, ik had het over het avontuur dat schijnbaar lijkt te baden in allerlei zaken van vervelend allooi, dus dat je zeg maar, tja wat zal ik eens zeggen, er geen klote meer aan vind en alles lijkt te mislukken, ja, dat is het.

lezen EO
er is hoop.

PS: Ruud haal die paal met mosseltjes maar van stal!
Willem Barnas

26-09-2006 22:48

assen in de bagger is trouwens niet eens spannend genoeg voor schoolreisjes.

niet dat ik ooit in Frankrijk ben geweest hoor, maar da's wat anders.

En ruud, bedankt voor je warme welkom.

dag,
wee to the bee Barnassis :P
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

26-09-2006 22:52

September1876 Zuiderzee…

De storm van gisteren deed een grote zeilboot omslaan. De pure nood en angst overvielen de mensen. Rustig in de kajuit zaten ze wat te kaarten en wijn te drinken. Dan als een donder die angst.
Het drillen van een vis en dan beginnen te lachen dat hij bijna binnen is en voor het schepnet los schieten. Pijn en angst staan dichtbij de gelukkige momenten. Een ongelukje zit in een klein hoekje zeggen ze wel eens.
De kapitein verliet als laatste het schip. Door steeds wat hoger het kraaiennest in te klimmen probeerde hij zijn schip toch nog te redden. Helaas.

September 2006 Ijsselmeer…..

In het topje van de mast zit een aalscholver van zijn maal te genieten. De veren moeten droog de zon is aan het ondergaan.
De tijd is het heden en het verleden…..
Gesloten