Foto's Carp2004

Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

10-02-2004 09:39

Jaja ChrisN het is die Cobra Cup winnaar die Piotr from Belgium. Pff samen met zn maatje heeft ie heel die prijs opgedronken volgens mij :P

Het was in iedergeval goed gezelschap of nie mannen!

Tot volgend jaar :D

Eneuhhh Sjoerd.. fototoestellen zijn ten strengste verbodennnnnnnn op zulke feestjes.. :evil:

Gr.
Bertil
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

10-02-2004 13:51

hahahaha Bertil, ach zo lang die fototoestellen niet in jou (en mijn) nadeel zijn ;););) dan is er niks mis mee.
Maar Sjoerd had het uit voorzorg meegenomen (na het avontuur in Utrecht/Zeist?).....

Maargoed, laat de pics maar doorkomen, ben benieuwd Sjoerd!

Ajuuus
Frank
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

10-02-2004 15:55

Beste mannen van de jeugdcommissie ksn en chris beter bekent van de "jas-wissel-truuk". ;-)

Als ik terug denk aan zaterdagavond zijn jullie 1 belangrijk detail vergeten te vermelden.....
Die arme meiden uit ierland werden totaal afgestopt door al die jonge vissers die allen hun hengel in de zelfde put wilden uitgooiden. Door de kleine bezetting (voor wat de volschubs betreft) in deze hoek van de put was er direct al sprake van overbevissing en dressuur.
Wat gebeurde er namelijk... Toen het eerste jeugdlid zich een stek had vergaard bij de volschubs, storten ook de andere jeugdleden zich (als strontvliegen op een koeievlaai) er bovenop!! De volschubs, die nu zo onder druk werden gezet beten totaal niet toe en weigerden ook nog eens elke vorm van azen! :-)
Ik bekeek deze anders zo slimme knapen(als het om vissen gaat) eens vanuit een hoge boom en besloot de techniek van de singlehookbait toe te passen. Ik koos een stek een stuk van de volschubs af en wachte..........
Nadat 1 van de jeugdleden al een hand in zijn gezicht had gehad en een ander een schop tussen zijn benen werd de rest de rug toegedraaid. :oops: Toch bleven de leden hun hengeltjes keer op keer tussen de onwillende volschubs uitgooien en elke keer leverde dat weer een harde Blank op! :oops: Totdat één van de volschubs wilde weten wie ik was. 8) De meiden hadden er namelijk lucht van gekregen dat ik het zootje ongeregeld naar de kroeg had gereden. Ik stelde mij voor als de "biggenmepper" uit deventer omdat de naam "Saron" vaak nog moeilijker wordt gevonden. :-) (Heb menig ksn-jc lid een stomp moeten verkopen :-) omdat men opzettelijk mijn naam vern**kt! ( Saron ---> SHaron met dank aan rHoy Alofs ;-)
Natuurlijk konden de volschubs straks een lift gebruiken en aangezien ik de chaufeur was greep ze direct mijn single hookbait! De afwachtende methode scheen te werken tussen al deze opdringerige vissers! ( anders doen dan anderen hè)
Ik vroeg waar de 4 volschubs naar overgezet wilden worden en ze gaf het volgende antwoord (en ik citeer) : It does't matter, where ever you want to go!" Aha!! Ok, zei ik dan gaan jullie volschubs met mij mee!!! ( Dan laat ik die ksn-jc toch lekker zelf naar huis gaan :-)
Maar ja, dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen....Aart had nog zo benadrukt dat de mannen om 9.30 uur weer in de IJsselhallen moesten zijn.. . en na wat bange blikken van de jc dat de volschubs allen met mij mee zouden gaan besloot ik maar om een andere stek te gaan zoeken.

Al lang blij met dit snel behaalde succes liet ik ze met rust, natuurlijk hopende dat de ksn-jc wat heeft geleerd van deze actie van mijn kant..... :-) Maar ja , dat zullen we dan volgend jaar wel zien... Dan rij ik in ieder geval niet :-)

Dit is even een kleine samenvatting van de hele avond in die pub!
Klaas zei het al: Saron is de enige die niet heeft gedronken, dus die geloof ik!!!

Saron " De Biggenmepper" Debets ;-)
Dit is pas een BIG :-)
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

10-02-2004 16:12

lalalalala

:lol: :P
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

10-02-2004 16:28

Oei,

Sharon toevallig een nieuwe job ipv gymmeester, nu voor de Story/Prive/weekend or what ever? :)

De grote fout was toch zeker wel: met zn proberen de voerstek op te bouwen waardoor er enig dressuur begon te onstaan bij de ierse volschubs. En hierdoor gingen ze argwanend azen. Wat weer nare gevolgen met zich mee bracht.

Vanaf een barkruk bekeken heb ik me wel vermaakt (ondanks het gekuch, geproest, gehoest)....

In Zeist/Utrecht aasde ze toch wat makkelijker, maarja, dat waren de "alcoholboilies" en die werken gewoon erg goed!
En hier waren het meer de "dure bocht boilies" :) En daarbij moet je de volschubs volgens mij meer de tijd geven.

Ik hoorde van Raf dat hij samen met Piotr de nederlandse pilsjes niet al te lekker vonden (tenminste, Raf s'ochtends gezien/horen mopperen te hebben ;)).

Maargoed, dan deed die Warwick het toch nog goed in die kroeg hahaha, met zn single hookbait :P

En Sharon, het was volgens mij meer door het Shirt wat je aan had? In vergelijking met al die Vis/Karper/KSN/VBK kleren die er rond liepen..... :)
Dus allicht was er kans voor de rest als men ook zo'n mooi shirtje aan zou doen:)


Groeten
Frank

Owhja: Klaas, had jij je nou ook nog vermaakt zaterdagavond? :D
hahaha
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

10-02-2004 16:52

Ja Frank ( en je krijgt nog een stomp, omdat je net mijn naam weer hebt vern**kt) , het shirt werkte goed tussen al die viskleding... Net als een singlehook i.pv. al die conserveringsbollen ( haha goede vergelijking al zeg ik het zelf ) :-)
Het leuke was ook nog dat ik een half uurtje met Frank Warwick stond te kletsen in die kroeg :-) Ik zeg nog tegen hem: je moet opvallen hè! Net als die aasjes van jou! Die moest er ook hard om lachen! :lol:

Saron " de biggenmepper " Debets
Dit is pas een BIG :-)
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

10-02-2004 17:17

Bertil, dat geld is niet alleen aan Raf en mij opgegaan hoor 8) ..... de mannen van de KSN Jeugdcommisie hebben er ook van geprofiteerd :lol:

En euhm Frank, het Nederlandse bier kan idd niet tippen aan het Belgische. Dat zal Stefan ook wel kunnen bevestigen 8)

btw SHHaron, nog goed geslapen??? :lol:
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

10-02-2004 18:40

Tja Bertil, dan maar een relaas zonder foto's? :roll: :lol:

geduld is een schone zaak Frank.

vr gr

Sjoerd
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

10-02-2004 18:57

Niet echt lekker geslapen Piotr :-) want ik hoorde jou de hele tijd snurken beneden ;-) Zeker teveel van die nederlandse biertjes gehad! ;-)
Dit is pas een BIG :-)
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

10-02-2004 21:37

Saron,

je snapt natuurlijk dat er een straf zal komen aangezien je mijn targetvis probeerde weg te kapen, brutale biggenmepper dat je bent. België viskamp 2004 zal een lange week voor je worden, geloof dat maar :lol: :evil:

mvg
stefan
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

10-02-2004 21:51

Mooie foto's van de beurs. Ze geven vooral goed weer waar het om draait: mooie spulletjes!! En zoals gezegd vond ik ook weining nieuws. Tis meer een grote winkelhal met mooi opgestelde spullen en wat demonstraties. Maar ik vond het wel weer gezellig :D Heb ook weet de nodige zooi gekocht.
Wat vonden jullie eigenlijk van de diashows? Ik ben zondag geweest en vond 't wat tegenvallen.
heb het niet lang volgehouden bij die voorstellingen waar ik geweest ben.

Groeten uut Wehl
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

11-02-2004 12:05

weinig nieuws?
hmm rowrunner, knucklehead, div nieuwe modellen tenten, nieuwe produscten van korda..........tis maar wat je WIL zien!
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

11-02-2004 12:19

Martijn,

Helemaal mee eens, ik wordt er ook weleens droevig van dat mensen altijd maar zeggen, er was niks nieuws.. nee?? ik heb heel veel nieuws gezien hoor..

Maar blijkbaar wordt er verwacht:
Nieuw Wonderaas?
Onderlijnen die mechanisch zijn of automatisch prikken bij elke karper die er ook maar in de buurt komt?
Hengels met onderwatercameras die het aas wegtrekken als de vis kleiner is dan 25 pond?

Vr.Gr.,

Bertil
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

11-02-2004 16:15

Volgens mij was het voor sommige iets te gezellig, alle DBers die ik zondagmorgen tegenkwam zagen eruit alsof ze net zonder tent in een mistral hadden gelegen!! :roll: :o :D

Cheers,
Blank
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

11-02-2004 16:41

lol Bart :)

Ach, je zat er niet ver naast:D

Groet
Frankie Blankie
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

11-02-2004 17:50

Weinig nieuws ????

Heb je de stand "nieuwe beursartikelen" niet gezien???? In de gezamelijke ksn-stand stonden 8 tafels vol met alles wat nieuw was op de beurs en dat was weer eens behoorlijk wat!!!!
Dit is pas een BIG :-)
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

11-02-2004 17:58

Hee Stefan, :o

Ik was helemaal niet van plan om "jouw" volschub weg te kapen :-)
Als ik dat wilde had ik het al lang gedaan 8) ;-) en had ik ze alle 4 mee genomen...hahaha :wink:

Ik verheug me nu al op die week in Belgie!!! 8)
Dit is pas een BIG :-)
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

11-02-2004 18:02

Bertil,

Weet je wat ik nog het mooiste nieuws vond van de hele beurs?

die geweldige NIEUWE KOELE 8) KWO KLEDING !!!! 8)
Alleen daarom zou je al naar Zwolle moeten gaan! :P
Dit is pas een BIG :-)
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

11-02-2004 18:47

Sharon Sharon Sharon Dhebets....ouwe rhukker uut Deventher! :D 8)
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

11-02-2004 20:53

Ach ja wat is nieuw. Er komen elk jaar wel nieuwe producten uit. Het moet natuurlijk wel commerciaal aantrekkelijk blijven voor de karpermerken. Anders lopen de verkopen misschien terug he. Maar echt "revolutionaire dingen" ben ik niet tegengekomen, lijkt me ook niet verrassend na deccenia karpervissen waarin de commercie een grote rol speelt.

Ach ja: Aj Moar Schik Hep!

Groeten uut Wehl
Gebruikersavatar
Saron Debets
Berichten: 76
Lid geworden op: 17-01-2002 01:00
Locatie: Deventer

11-02-2004 21:06

Ha die Alofs!!!!!!!!! :evil:

Als er 1 een ouwe rukker is dan ben jij het wel! :lol:

Roy "de grote afwezige van carp 2004" Alofs :lol:

Goed weekend gehad Roy? :wink:
Dit is pas een BIG :-)
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

15-02-2004 17:25

Heeft iemand Joris Weitjens nog gezien met dat prijskaartje op zijn rug?
robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

15-02-2004 18:00

ik ben eigenlijk benieuwder naar de foto's van de volschub's dan naar de beursfoto's!!!! :P k heb al weer spijt dat ik niet ben gekomen. volgende keer toch maar tijd en vervoer regelen :)

ps. wie heeft er een fototje van de 4 volschubs??
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

15-02-2004 18:14

Robin, geduld is een schone zaak!

Waarschijnlijk wordt een verslag van deze avond binnenkort online gezet...

vr gr Sjoerd
robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

15-02-2004 18:15

mooi k moet toch is zien wat ik gemist heb :lol: