DE zutter (ws)


Plaats reactie
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

17-03-2002 20:26

Dag collega's karperfreaks.EEn korte en bondige vraag wat vonden jullie van de dagen van de zutter in de limburghal In GENK. Ikzelf had er meer van verwacht.
Lode Hermans
Berichten: 415
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

17-03-2002 20:55

Ik vond ze niet slecht. Alleen sommige sprekers daar vond ik maar niks aan, en dan vooral de eerste in de namiddag,di engelsman met zn boilies. Van Partick Bauwens had ik ook wel meer verwacht,de informatie was niet slecht, maar de presentatie vond ik niet zoveel, was eerder aan de saaie kant. Maar gelukkig heeft de diashow heel veel goedgemaakt. Deze mocht je gewoon niet missen
gr lode
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

17-03-2002 21:58

Ik vond het ook niet slecht, maar van die engelsman over die boilies vond ik dus echt niks(andere schijnbaar ook niet want de meeste bleven niet lang zitten). Patrick Bauwens was volgens mij bijna aant slapen. De voorlaatste vond ik wel interessant en het slot van de dag was ook zeer geslaagd met de diashow.

Piotr
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

18-03-2002 00:44

RIJ nooit zonder kaart richting Belgie!!

Ik vervloek mijzelf en trouwens mijn vismaten ook dat we geen kaart bij ons hadden alles lag thuis. WE HEBBEN er vier uur over gedaan om er te komen (niet lachen aub) heen rit drie keer verkeerd gereden en daardoor ook nog eens in een kl. file!

Terugweg herhaling van de heenweg en dan met een bijna lege gastank van m'n vismaat...hebben ze geen gas daar, dan maar over op benzine pfrrrrrt doet dat klote kreng het niet op benzine !!!!!! AAAAAAAh!
Sputerend een pomp met gas gevonden, geluk.

Na deze rit weet ik niet of ik nog wel wil de volgende keer ben het zooooooo zat en trouwens wat stelt het nu eigenlijk voor?
Je loopt er met een half uurtje doorheen en de prijzen zijn ook al niet meer wat het geweest is...ach vorig jaar riep ik ook al dit is de laatste keer dus we zien het wel. gr Ray
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

18-03-2002 09:55

Heren,

Die diashow vond ik nou juist tegenvallen. Veeeeel en veeeel te harde muziek en steeds dezelfde plaatjes van hengelopstellingen. Wel een compliment voor de goede kwaliteit van de dia's en originele scenes. Leuk ter vermaak maar je leert er natuurlijk geen ruk van.

Nee, doe mij dan maar Terry Hearn en Frank Warwick die met één sleetje dia's een ontzettend boeiend verhaal weten te vertellen. Ook een compliment voor Luc de Baets die regelmatig extra vragen stelde om het geheel helder te kunnen vertalen.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

18-03-2002 11:50

Ik had eigenlijk ook meer verwacht van de lezingen.

Luc de Baets als aangever of interviewer is wel steeds topklasse. Op de voorbije VBK-meeting was Luc met Phil Cottenier echt fantastisch, beter kan niet. (Maarja, beter dan Phil bestaat ook niet.)

Verder vond ik de beurs wel geslaagd. Met 5 Euro zeker niet te duur.
Plaats reactie