Holglas Karperhengels.


Plaats reactie
jan blokzijll
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-08-2017 15:01

02-08-2017 19:51

Hallo, mede collega karperraars!

Hallo ik ben net nieuw hier, maar zat al enkele jaartjes te denken om hier lid te worden op Carpboard.
Krijg hier goede berichten over, omdat hier van alles en nog wat over de karpervisserij gediscussieerd en gesproken word met vele wetenswaardigheden enz.

Ikzelf mag graag karpervissen met een penhengeltje struinend langs de waterkant.
Maar daarnaast ben ik ook verzamelaar, en dat doe ik inmiddels al dik 35 jaar, Ik ben een verwoed verzamelaar in holglas karperhengels, maar wel beperkt, en geselecteerd. Ik zou hier graag op carpboard een oproepje willen doen. Ik zoek, zoals ze dat zo mooi aangaven in vroegere tijden de Holland-4, dat zijn die Casting Corner karperhengels die ze vroeger handmade bouwden bij Peeters hengelsport door Cor Spinhoven en Johan van Vuuren, die 4 namen waren:

Nico de Boer # Dick Langhenkel # Henny Mattemaker # Jan B. de Winter.

De initialen: een gouden, of transparante { zwartwitte } Casting Corner sticker, en met het beruchte groene klavertje, en natuurlijk met 1 van de namen hierboven aangegeven, { ook de lb en de lengte } alles op 1 blank geschreven en geplakt.

Bent u in het bezit van 1 van deze 4 hengels, of dat u iemand anders weet die deze hengel heeft, dan zou ik h'm graag willen overnemen.

Bel mij, ik beloon zeer goed tel: 0623444371
Plaats reactie