aas voor in het voorjaar


Plaats reactie
nathan van dalen
Berichten: 62
Lid geworden op: 04-01-2014 20:18
Locatie: zwijndrecht

17-03-2017 20:04

ik was van plan van t weekend weer te gaan beginnen met karpervissen en vraag mij af wat voor aas je in het toch nog wel vroege voorjaar moet gebruiken,
ik heb nu in olie geweekte tijgernoten, pruimenboilies, banana en pineapple boilies, en de red one van starbaits, beetje red crab vgm. en zoete pop ups
ook heb ik een robin red boiliedippie, ik heb werkelijk geen idee welke ik moet gebruiken dus daarom vraag ik het ff. dus als iemand mij kan helpen welk aas ik moet gebruiken en evt combinaties
hoor ik het graag.
Nathan van Dalen
nathan van vuuren
Berichten: 74
Lid geworden op: 08-02-2017 07:20

17-03-2017 20:27

nathan van dalen schreef:ik was van plan van t weekend weer te gaan beginnen met karpervissen en vraag mij af wat voor aas je in het toch nog wel vroege voorjaar moet gebruiken,
ik heb nu in olie geweekte tijgernoten, pruimenboilies, banana en pineapple boilies, en de red one van starbaits, beetje red crab vgm. en zoete pop ups
ook heb ik een robin red boiliedippie, ik heb werkelijk geen idee welke ik moet gebruiken dus daarom vraag ik het ff. dus als iemand mij kan helpen welk aas ik moet gebruiken en evt combinaties
hoor ik het graag.
Nathan van Dalen
ik weet er niet heel veel van maar ik denk zelf particels en 15 mm boillies hle en halve
nathan van dalen
Berichten: 62
Lid geworden op: 04-01-2014 20:18
Locatie: zwijndrecht

17-03-2017 23:02

bedankt! ik zal zeggen als ik wat vang
Plaats reactie