KWO Community


Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

11-11-2016 16:26

Dennis Slagboom schreef:
Meer van Bled vond ik toch aardig betaalwaterachtig of is dit een heel duur openbaar water?
Geen verwijt verder hoor, laat ieder lekker zijn ding doen.


Hey Dennis,

Het meer van Bled is een zeer speciaal water. Het neigt qua prijsstelling aan die van veel betaalwateren, dat ben ik wel met je eens. Een weekje vissen kost je gewoon €300,- aan (dag)vergunningen. :o

Maar, daarbij heb je wel de vrijheid om te verkassen zoveel je wilt. Het relaxte is dat je vrijwel overal werpend de juiste dieptes kan bevissen en daardoor snel kan (aan)voeren en verkassen. Een beter Hit & Run water is er niet :-)

Maar goed, zoals je al zegt: ieder z'n meug. We hebben er in ieder geval een fantastische tijd gehad. En dat is toch waar we allemaal voor naar de waterkant gaan.

Nu ik er aan terug denk, vorig jaar reden we op 13 november weg naar Bled. Tijd vliegt! :wink:

Groeten Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

19-11-2016 01:46

Heb net even de nieuwste film van Clint Eastwood (Sully) gezien op Popcorn Time.
Typisch Amerikaans, maar in ieder geval niet een echt slechte film. Ik kijk zelden televisie, behalve sport en de formule 1. Was al de tweede film van vandaag, aan het eind van de middag heb ik Pilaar en Hofman in de UK bekeken (op de Community) en wonder boven wonder heb ik die van het begin tot het eind helemaal gezien. Normaal gesproken ben ik niet echt een liefhebber van karperfilmpjes en vangstverslagen, voegt voor mij weinig tot niks toe. Dat WCC filmpje vond ik b.v. compleet kut. De UK film, alhoewel hier en daar een beetje over the top, is echt leuk om naar te kijken. Ben er zelfs later door naar de winkel gegaan en dat zegt wel wat voor een gestructureerd persoon als mij. Time is everything, I live by the minute.
Kunnen we ook nog een conclusie trekken? Ik denk het wel, old school vissen hebben de mannen niet echt kaas van gegeten en de rest lijkt heel doordacht. Mijn eerlijke mening, het zijn vooral twee mazzelpikken. Hebben ze bijna alles al ingepakt, vangt die Pilaar de grootste vis van het meer, op volgens mij 48 pond.

Schiet mij maar lek!
lorenzo plancke
Berichten: 141
Lid geworden op: 20-05-2013 16:12

19-11-2016 11:25

Het meer van Bled is altijd al duur geweest ik viste er in het najaar van 1996 toe was de prijs 1500 Belgie's frank per dag , das ongeveer 37 euro zoveel duurder is het er toch niet op geworden .
Maar volgens mij is dat een toeristen tarief ,toen ik er was zat er elke dag een Sloveense roofvisser met 4 hengels te vissen , ik geloof nu toch niet dat hij elke dag 37 euro zou hebben betaald om er te vissen .
MVG Lorenzo
Jan Nanne
Berichten: 196
Lid geworden op: 30-10-2014 12:53

21-11-2016 19:34

Hilco Meijer schreef:De UK film, alhoewel hier en daar een beetje over the top, is echt leuk om naar te kijken.


Zeker leuk om te kijken. Eigenlijk vind ik alle films van deze twee gasten tof om te zien.

Echter ik schrok toch echt wel van die karper op dat runs water (voor alle duidelijkheid, of voor mensen die de film niet gezien hebben, niet het Nash water dus). Tering wat was dat beest met die eigenlijk ontbrekende bek triest om te zien. Iedereen die naar dat soort runs wateren gaat, waar de karper je aas wel moet pakken om te overleven, zou even naar dat beeld moeten kijken.