Naamwijziging KSN


Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

08-12-2012 20:04

Een naam is maar een label , het gaat er om wat de KSN voor ons als karpervissers doet .
Heel veel karpervissers zijn helaas nog geen lid dan zou er nog meer mogelijk zijn.
De innige verkering mocht daar al sprake van zijn hoeft per definitie toch niet slecht te zijn.
Mijn conclusie is dat de KSN heel veel voor de karpervisser doet en nog veel meer kan betekennen.
Als er personen zijn die dingen in deze vereniging anders willen zien geef u dan op voor een functie in uw regio of wellicht het bestuur wanneer daarom gevraagt wordt , of bezoek dan in iedergeval de ledenbijeenkomsten.

met vriendelijke groet
Eric
lid van de KSN
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

08-12-2012 23:35

Mmmm, OK Michel, dat "siert" ze dan weer, maar kennelijk is men er dus ook van doordrongen dat loskoppeling niet zo'n goed idee is geweest als het gaat om democratie. Dat er nu wel geluisterd wordt zal ik niet bestrijden, want ik was er niet bij. De laatste keer dat ik bezorgd deed en een serieuze brief schreef raakte deze in het vergeetboek en pas na een berichtje op dit onvolprezen board werd men wakker en is e.e.a. afgedaan middels een kort telefoontje naar ondergetekende met de mededeling dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen.

Verder maar even niks over SVN, maar commercie en betaalwateren zijn in ieder geval de bindende factor, dat wil ik dan nog wel effe kwijt.

@Kees Ouwendijk: Er waren destijds serieus maar 2 tegenstemmers, de rest was zwijgende meerderheid. En volgens mij zat jij toen ook in de zaal.

O, en ik ben ook lid hoor, maar waarschijnlijk heeft het z'n langste tijd wel geduurd.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

09-12-2012 09:11

Het zal geen verbazing wekken als ik zeg dat ik het voor 100% met Michel eens ben. Alleen is de door Michel genoemde 10 jaar niet helemaal correct omdat dit in werkelijkheid al wat langer het geval was (lees hier de Karper's 2000 en 2001 maar eens op na).
Het is sommigen kennelijk nog niet duidelijk dat grote stappen zoals o.a. nachtvissen het hele jaar door wettelijk mogelijk maken alleen maar in Sportvisserij Nederland verband tot stand kunnen komen en als de KSN destijds geen lid was geworden van Sportvisserij Nederland meerdere zaken voor de karpervisserij nog nooit gerealiseerd zouden zijn...
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

09-12-2012 10:02

Zal me ontgaan zijn dat de KSN geen buitengewoon lid meer is van SVN, maar nu lid is met volledig stemrecht. Wat naar mijn stelligste overtuiging in het verleden toch anders lag. Mag ik daar uit opmaken dat men de site van de KSN op dit punt (buitengewoon) aanpast, of ligt het toch anders?

Als KSN moeten we wel oppassen in de toekomst niet enkel een boekjes vereniging voor de buitenwacht te worden. Verschillende commissies bestaan wel op papier maar in de praktijk stelt het helaas weinig meer voor zo valt me op, wat ik als oudgediende ernstig betreur. Zelf een van de vele kindjes van Aart (onze KSN jeugd) heeft daar onder te lijden.

Een bezorgt KSN lid,
Peter
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

09-12-2012 11:41

Aart daar heb je helemaal gelijk in, karpervissers kunnen beter hun doelstellingen nastreven als ze bij het vuur zitten.
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

09-12-2012 11:59

Als je de KSN enkel als belangenbehartiger gaat zien en de KSN heeft dat als hoofddoel hou je enkel betalende leden over.
Als het vissen waar het de meeste mensen om te doen is als niet belangrijk meer word gezien tja.

In nederland heb je 3 bladen voor de karpervisser als je die leest krijg je meer info dan in alle meetings van de KSN.

Misschien is dat de reden wel waar om er zoveel stille leden zijn, ik betaal lidmaatschap, krijg een leuk boekie en mijn belangen worden behartigd.
mooi toch :D
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

09-12-2012 12:43

Peter,

De KSN is net als de VNV en De SNB buitengewoon lid van Sportvisserij Nederland met stemrecht op de ALV.

m.vr.gr.