Problemen met notificatie mails


Plaats reactie
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

14-11-2012 23:59

Martijn Nederpel laat mijn inbox overstromen (zegt ie zelf in het topic ZIGGO en CARBOARD)

Martijn Nederpel schreef:Ik weet hoe ik je mailbox kan laten overstromen! :D


Ik kan er wel om lachen hoor, heb nog menig onbelangrijk email adres als optie en verdwijn gewoon van 't forum. Er is gelukkig meer in 't leven. Maar het getuigd wel van fascistisch gedrag. De mond snoeren en intollerantie tov tegenspraak, door het simpelweg uit te roeien, doet me denken aan de oorlogsjaren waar mijn Oma over vertelde. Geestelijk zwak staan is blijkbaar ook vandaag de dag nog steeds de oorzaak.

Veel plezier met jullie mede boarder (if you tolerate this, you'll be next - Manic Street Preachers)...

Toedeledokie, Marco :wink:
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 15-11-2012 00:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

15-11-2012 00:02

Ik mis the clue denk
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

15-11-2012 00:07

Hij zegt m'n mailbox over te kunnen laten stromen en ik heb nu al 130 notificaties ontvangen :o . Mocht hij niet de oorzaak zijn moet hij niet een dergelijk bericht plaatsen :roll: !
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

15-11-2012 00:51

Gaat bij mij ook mis. Lijkt meer een probleem met CarpBoard en niks te maken met Martijn. Meerdere gebruikers ondervinden overlast.

Even geen PB's versturen en notificatie optie in profiel uit zetten via Gebruikerspaneel - forumvoorkeuren!. Het is gemeld. Ik meld het weer als het opgelost is.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

15-11-2012 22:47

Inmiddels zou het opgelost moeten zijn. Het ligt inderdaad aan een software probleem dat niet los staat van de foutmelding op de hoofdpagina van KWO. Als er weer problemen zijn, hoor ik het graag.

Natuurlijk niks te maken met Martijn.

Sorry voor het ongemak. Kleine troost, ik heb ook pak hem beet 1000 e-mails moeten deleten. Alhoewel, ik heb er ook niks mee te maken. Pb notificatie stond wel aan bij mij. Evengoed bedankt voor de Pb's. :D

Nou kijken of de nervous breakdown van Marco over is... :wink:

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

31-12-2012 08:55

Kees,

Ik krijg nog altijd geen notificatie emails meer, ligt het misschien aan het spamfilter van mijn provider?
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

31-12-2012 09:25

Onder andere Ziggo schijnt dit probleem te hebben. Dat zal veranderen nadat we naar een andere server migreren. Ik heb niet gehoord wanneer dat gaat gebeuren. Maar ik zal eens kijken of meldingen op mijn UPC account doorkomen.

Sommigen zijn nog steeds ondersteboven omdat ze ineens te veel notificatie mails krijgen. Maar dat was een eenmalige service die al een tijdje niet meer geboden wordt. :D

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

31-12-2012 13:32

Ja werkt hier op mijn e-mail account.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

03-01-2013 09:03

Kees,

Ik heb net even contact gehad met Ziggo, heel hoogst waarschijnlijk is bij Ziggo de emailverstuurder carpboard geblokt.

Dit hoogst waarschijnlijk naar aanleiding van het probleem dat er tig notificatie emails werden verstuurd, dit werd door Ziggo automatisch gezien als spam en is het account geblokt.

Zij konden hier verder niets aan doen, jullie als verstuurder zouden contact op moeten nemen met Ziggo.
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-01-2013 09:17

Ik zal het doorgeven aan de Redactie. Maar volgens mij werd voor deze storing het probleem met Ziggo al gemeld.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

16-12-2013 20:13

Kees Ouwehand schreef:Ik zal het doorgeven aan de Redactie. Maar volgens mij werd voor deze storing het probleem met Ziggo al gemeld.

Groet, Kees



Om een of andere reden ontving ik ook nooit notificaties. Sinds kort weer wel.
Ik zit overigens bij Ziggo met internet, maar mijn emailadres wordt buiten Ziggo om gehost.

Toch blij dat het weer werkt.
Plaats reactie