sessies naar buitenland??


Plaats reactie
Gast

25-02-2002 20:36

ik vraag my af als ik hier zo alles leest hoe de meeste vissers sessies houden en hoevaak want ik zie de mooiste fotos en echt leuke verhalen maar myn vraag is dus aan iedereen gewoon omdat ik nieuwschierig ben hoelang duurt by jullie een gemiddelde sessie en hoevaak gaan jullie 1x 5 x of misschien wel 10x per jaar en wat is dan zon beetje de gemiddelde vangst (ook de blank dagen mee reken) ik hoe geen gewichten te weten of zo iets maar gewoon als ik bv een lang weekend ergens heen wilt heeft dit dan wel zin of juist korte sessies is beter zeg het maar!!!
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

27-02-2002 18:12

En wat heeft je vraag te maken met het buitenland?

Mijn sessies duren meestal 1 dag of 1 nacht.
Soms krte sessies van enkele uren (ong. 4 à 5u.)
Dan hebben we nog de 2- en 3-daagse sessies.
En één keer per jaar een 14-daagse sessie, met onderbrekingen van af en toe een halve dag. Wel heel zwaar als je goed vangt. (nachtrust...)

MVG, Mark
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

27-02-2002 18:20

O ja, of een sessie produktief is, hangt zeker niet van de lengte af. Je kan op een dag soms meer realiseren dan op drie dagen, als je voorbereiding maar goed is. Geluk speelt ook een rol.

De hoeveelheid sessies die ik per jaar maak, hangt er heel van af. Toen ik student was en op kot zat, kon ik enkel tijdens de vakanties volle bak vissen. Maar nu ik werk vis ik van maart tot december ongeveer 1 keer per week overdag, 1 tot 2 keer per week 's nachts (en dan 's morgens rechtstreeks werken), om de zoveel weken eens van vrijdag tot zondag (rekening houdend met de vriendin...) en in de schoolvakanties (ik heb ze nog want ik ben leraar, carrièreplanning noemt zoiets...)

Heb ik een tijdlang heel intensief gevist, dan kan het gebeuren dat ik de hengels enkele weken opzij zet.

's Winters pak ik één water aan dat ik regelmatig (en wisselvallig) bevis.

Zo, dat was dus een beetje non-info.

MVG, Mark
Plaats reactie