PVV helpt wellicht


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

11-02-2012 17:25

Door buitenlanders werk te laten doen wat wij verfoeien aan de ene kant ondanks de werkeloosheid.


Puur wanbeleid van de overheid!

Waarom worden weduwen verplicht om te gaan werken of vrijwilligerswerk te doen omdat ze anders geen uitkering krijgen..?? en waarom kunnen die lamstralen die met een grote bek thuis zitten dan niet het verfoeide werk verplicht gaan uitvoeren en zoniet einde uitkering??

En al die slechte Nederlanders dan?? Eerst alle criminele buitenlanders (inclusief kruimeldieven etc) eruit, dan hebben we legio ruimte en tijd over om die rotte Nederlanders aan te pakken!

En btw, hier stond weer een berichtje in de krant dat meer dan 85% van alle inbraken afgelopen jaar zijn uitgevoerd door Oostblokkers. Even wat vraagjes aan iedereen die deze feiten wil wegwuiven met het verhaal over de slechte Nederlanders:

Wat pakken jullie thuis als eerste aan, een sijpelende kraan of een geklapte leiding?
Wie help je eerst, iemand met een sneetje in zn klauwen of iemand die ligt dood te bloeden?
Wat haal je eerst uit je brandende woning, je kind of je postzegelverzameling?

Ik ben bang dat de meeste hier eerst de sijpelende kraan bekijken, vervolgens een pleister over het sneetje plakken en daarna weer verder gaan met hun postzegels.....
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

11-02-2012 17:40

Wel nee, joh. Ik heb alles gemeld. :D

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

11-02-2012 18:05

PVV verbieden? Moet je in Noord Korea gaan wonen, heb je kans van slagen. weet je wat ze zouden moeten verbieden? Moskeeen! Daar wordt pas echt haat en intolerantie gepredikt.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

11-02-2012 18:57

@Marcel,In de grote steden word 67% van de criminaliteit gepleegd door mensen met een allochtone achtergrond.Niet zo vreemd toch als 90% van de inwoners van buitenlandse afkomst zijn,...
In dit land zijn we veel te kortzichtig,zo,n PVV zouden ze moeten verbieden,gewoon hardere straffen
uitvoeren en de mensen denken wel een keertje na voordat ze iets doen.


De 85% die ik benoem is niet in de grote steden want ik woon op het "platteland", dus die vlieger gaat niet op.

Dat ze in NL kortzichtig zijn ben ik volledig met je eens.

Als je de PVV verbied moet je alle partijen verbieden. Ik vind de PVV trouwens ook een stelletje bij elkaar geraapte kneuzen die af en toe wat feiten bij naam durven te noemen.

Hard (lang) straffen is in mijn ogen ook een goede oplossing

Wel nee, joh. Ik heb alles gemeld.


Kees, dit vind ik nou typisch een dooddoener, ik heb toch nergens gezegd dat ik het eens ben met een dergelijk meldpunt?

Wat voeg de PVV dan daadwerkeijk toe in onze maatschappij?,


Wat voegen de andere partijen toe? Als liegen pijn zou doen dan liep de hele Tweede Kamer te janken!!!
Laatst gewijzigd door Marcel Tromp op 11-02-2012 19:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

11-02-2012 19:01

Moskeeën Kees, haat en intolerantie?
Mag toch hopen dat je wel beter weet of op z'n minst beter bij de les bent geweest dan je nu doet voorkomen. Dit is zoooo 1095.. :roll:
Maar ga je gang, Wilders en co vaart er vast wel bij..stelletje angsthazen. 8)

Kruisvaarders en christenen waren best lieve mensen hoor..
Onder het motto ‘God wil het’ kwam het tijdens de Kruistochten tot bloedige slachtpartijen. Er vielen onnoemelijke aantallen slachtoffers, voornamelijk moslims. Al onderweg, onder meer in Mainz, vielen en passant joden op een wrede manier aan de kruisvaarders ten prooi.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

11-02-2012 19:13

Marcel Tromp schreef:Kees, dit vind ik nou typisch een dooddoener, ik heb toch nergens gezegd dat ik het eens ben met een dergelijk meldpunt?


Ergens heb ik het idee opgedaan dat dit het onderwerp van dit topic was.

Maar het divergeert kennelijk.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

11-02-2012 19:16

En wat betreft de moskee,s in Nederland het is nou eenmaal niet anders


En wat de betreft de hoge criminaliteitcijfers, het is nou eenmaal niet anders

En wat betreft ons geld dat naar Griekenland gaat, het is nou eenmaal niet anders

En wat betreft........... het is nou eenmaal niet anders.....

Tot het persoonlijk wordt, dan piep je wel anders

Je dochter aangevallen door een dronken Pool,
Je rekening leeggeskimt door een Roemeen,
Je schuur leeg gehaald door een Litouwer,
Je huis overhoop gehaald door een Est
Je zoon in elkaar getrapt door een Marokkaan,
Je scooter gejat door een Antilliaan,

Oh ja, en je portomonee geript door een Hollandse junk, nou dan hangen we die dr gewoon naast!!!!

Ergens heb ik het idee opgedaan dat dit het onderwerp van dit topic was.


Ergens heb je gelijk Kees :wink: maar dan vind ik wel dat je consequent moet zijn en op ieder bericht binnen dit topic zo moet reageren. (je moet niks trouwens)
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

11-02-2012 19:19

Maar Kees toch,
dat idee en onderwerp is wellicht enkel en wellicht alleen bedoeld voor pro PVV ers.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

11-02-2012 19:23

Henk ter Maat, ze zoeken binnekort nog een nieuwe lijsttrekker bij Groen Links, wellicht iets voor jou..??
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

11-02-2012 19:25

Wat voegen andere partijen toe kan je ook denken ?

Vanmiddag nog zit in programma te kijken iets van hoe bestaat het, astrid joosten doet er in mee.
een bestuurder raadslid uit Delft is op film bewezen zo corrupt als een rijke griek na giga veel rechtzaken en geld gekost te hebben word hij ontslagen en later heeft hij de chemiebrand bij de moerdijk het onderzoek mogen doen . Nederland is niet corrupt !! VVDers.
zo'n zelfde geval met een niet functionerende dirrecteur van het uwv die zit nu bij de terroristen bestrijding op een machtspositie.
Die jongens zorgen heel goed voor elkaar. Wij krijgen het nog niet eens voor elkaar om het nachtvissen landelijk in te voeren.

Die nederlanders doen al jaren het smerige werk, ik in ieder geval wel en ik weet er nog wel meer.
Het is een geval van motivatie GELD. Als je een uitkering hebt kom je in aanmerking voor allerlij dingen waar je als werkende niet onderuit komt.
Dit waardeerd je saldo aardig omhoog en dan word het verschil erg klein tussen je hand op houden of elke dag opstaan met donker en thuiskomen met donker en nog moe ook en waarvoor een verschil van ........ zo weinig ? Weet je wel hoe koud het is om 5.45 als ik mijn ruiten ijsvrij maak.
Weet je hoeveel je kunt vissen als je niet werkt ?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

11-02-2012 19:28

Dan zou ik het er druk mee krijgen Marcel.

Een ding dan, in zijn algemeenheid. Vangen van boeven is het werk van de politie. Niet van de politiek.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

11-02-2012 20:00

Weet je wel hoe koud het is om 5.45 als ik mijn ruiten ijsvrij maak..

Helemaal raak..
Let maar eens op de tijden op diverse blogs hoelaat de reacties beginnen te lopen.
Wellicht nachtdienst gedraaid..

:roll:
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

11-02-2012 20:31

Henk ter Maat schreef:Moskeeën Kees, haat en intolerantie?
Mag toch hopen dat je wel beter weet of op z'n minst beter bij de les bent geweest dan je nu doet voorkomen. Dit is zoooo 1095.. :roll:
Maar ga je gang, Wilders en co vaart er vast wel bij..stelletje angsthazen. 8)

Kruisvaarders en christenen waren best lieve mensen hoor..
Onder het motto ‘God wil het’ kwam het tijdens de Kruistochten tot bloedige slachtpartijen. Er vielen onnoemelijke aantallen slachtoffers, voornamelijk moslims. Al onderweg, onder meer in Mainz, vielen en passant joden op een wrede manier aan de kruisvaarders ten prooi.


Henk, als je terug moet naar de tijd van de kruisvaarders, 1000 jaar geleden, om je gelijk te halen dan is er iets goed mis.
Hirsi Ali had het bij het rechte eind: er is geen gematigde Islam. Geloof me, ik heb er genoeg van gehoord en gezien, genoeg moslims gesproken ook. Ze denken stuk voor stuk bepaald niet tolerant over: Joden, christenen, homo's, vrouwen, westerse cultuur etc. Dit middeleeuwse woestijngeloof is wat mij betreft de angel in het geheel, maar we gaan offtopic, hier ging het weer over blanke mensen, niet moslims, alleen uit het oosten van ons "prachtige" Europa, wat tot nu toe niets dan ellende heeft opgeleverd voor ons land. De angsthazen zitten elders Henk!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

11-02-2012 22:23

op deze manier een topic openen waarbij de achterliggende gedachte is om mensen met een gezamenlijke liefhebberij op een zo achterbakse wijze tegen elkaar uit te spelen, de reacties zoals ze komen, zo voorspelbaar en je zelf vervolgens op de achtergrond houden, het is zo'n overduidelijke, smakeloze PVV mentaliteit, mensen laat je niet uitnodigen, althans niet hier in dit forum.
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

11-02-2012 22:49

Ik ben een pvv stemmer and im proud of it , niet mee eens ?? Mijn rug is erg breed , letterlijk en figuurlijk.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-02-2012 22:52

Ach ja als je daar al trots op bent zit je inderdaad met een geblindeerde bril op.

Kom op man ik had je toch wijzer in mijn boekje staan.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

11-02-2012 23:06

Het is inderdaad beter om mensen met dezelfde hobby niet te laten discussieren over een politiek onderwerp, maar anderzijds is het wel interessant om sommige meningen te lezen. Omdat ik politiek betrokken ben, kan ik het ook niet nalaten te reageren.

Douwe, enig idee waarom er juist onder ambulance/brandweer en politie personeel zoveel PVV stemmers zitten? Zou dat domheid zijn? Met hetzelfde gemak kan ik PvdA/Groenlinks/SP stemmers als "dom" in de hoek zetten, ook genoeg voorbeelden van frauderende en domme uitspraken doende kamerleden.

We hoeven het niet altijd eens te zijn, liever niet trouwens (is zo saai), maar elkaar ook niet te verketteren om een andere mening toch?
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

11-02-2012 23:40

Houden het ambulance/brandweer en politie personeel dan de statistiek waarop ze stemmen onderling bij? Wat is dat voor gedoe?

Heren het gaat weer over hele ander zaken dan waar de topic opener mee begon. Wordt een behoorlijk off-topic solo partijtje zo.

Meldlijn nuttig voor de hengelsport of niet? Gezien het programma van de PVV die de binnenvisserij weer terug wil geven aan het beroep meen ik van niet.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

11-02-2012 23:43

moet mij van het hart dat ik deze hele topic heel erg off-alles vindt.
Richard Beekers
Berichten: 67
Lid geworden op: 17-07-2011 17:46

11-02-2012 23:47

Kees Verheij schreef:PVV verbieden? Moet je in Noord Korea gaan wonen, heb je kans van slagen. weet je wat ze zouden moeten verbieden? Moskeeen! Daar wordt pas echt haat en intolerantie gepredikt.


Rot toch op man, ben je weleens in een moskee geweest ?
Grootste onzin hier..ga een keer mee met iemand die je alles kan uitleggen wat er in de moskee gezegd wordt.
Jij praat echt alleen maar onzin, wat een gelul.

In de moskee worden de mensen elke keer duidelijk gemaakt, keer op keer met voorbeelden etc..dat slechte dingen niet zijn toegestaan. JIJ kijkt teveel movies waarin de imams van bepaalde moskeen in bijvoorbeeld Pakistan mensen proberen wijs te maken dat de amerikanen de vijand zijn..Ik geloof dat zulke dingen ook echt geburen in landen als Pakisten, Irak...dat is zeker foute boel, en dat is zeker tegen de Islam en de Koraan !

De moskeen in Nederland zijn juist goed voor de allochtonen die zich niet gedragen. Mensen die naar de moskee gaan weten wat juist en slecht is, want dat krijg je daar keer op keer te horen, je gaat de geloof beter leren kennen.
Islamitische allochtonen die geen sterk band hebben met zijn geloof gaan stelen, drugs gebruiken, gebruik maken van mensen..en alles wat slecht is.
Dit is allemaal tegen de koraan, en dat wordt je in de moskee duidelijk gemaakt..

Wat jij doet is iedereen over 1 kam scheren, onzin uitkramen..toon een beetje respect jongen, die mensen respecteren ook jouw geloof.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

12-02-2012 00:30

Kees ik kan het begrijpen dat door "jullie" dagelijkse ervaringen de dingen in een ander perspectief worden geplaatst.

Wat ik echter gevaarlijk vindt is dat iemand trots is op een dergelijke 1 mans partij zonder inspraak van leden.

Iets stemmen omdat het kennelijk moet is iets anders dan trots zijn, ik zal er dit keer geen etiket op plakken.

Mvrgr. Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Bart Siderius
Berichten: 196
Lid geworden op: 10-08-2005 09:18
Locatie: Waalwijk

12-02-2012 00:51

Richard Beekers schreef:
Rot toch op man, ben je weleens in een moskee geweest ?
Grootste onzin hier..ga een keer mee met iemand die je alles kan uitleggen wat er in de moskee gezegd wordt.
Jij praat echt alleen maar onzin, wat een gelul.

In de moskee worden de mensen elke keer duidelijk gemaakt, keer op keer met voorbeelden etc..dat slechte dingen niet zijn toegestaan. JIJ kijkt teveel movies waarin de imams van bepaalde moskeen in bijvoorbeeld Pakistan mensen proberen wijs te maken dat de amerikanen de vijand zijn..Ik geloof dat zulke dingen ook echt geburen in landen als Pakisten, Irak...dat is zeker foute boel, en dat is zeker tegen de Islam en de Koraan !

De moskeen in Nederland zijn juist goed voor de allochtonen die zich niet gedragen. Mensen die naar de moskee gaan weten wat juist en slecht is, want dat krijg je daar keer op keer te horen, je gaat de geloof beter leren kennen.
Islamitische allochtonen die geen sterk band hebben met zijn geloof gaan stelen, drugs gebruiken, gebruik maken van mensen..en alles wat slecht is.
Dit is allemaal tegen de koraan, en dat wordt je in de moskee duidelijk gemaakt..

Wat jij doet is iedereen over 1 kam scheren, onzin uitkramen..toon een beetje respect jongen, die mensen respecteren ook jouw geloof.


Nou, dan zit ik liever in de kroeg met een islamiet die een biertje mee drinkt en schijt heeft aan de moskee e.d. Je schrijft dat deze mensen hun geloof beter gaan leren kennen, nou hier een paar stukjes uit de heilige Koran ( geweldige leerstof hoor! ).

De heilige koran,
Hoofdstuk 2, vers 178:
O jij die gelooft, vergelding inzake doodslag is je voorgeschreven: de vrije man tegen de vrije man, de slaaf tegen de slaaf en de vrouw tegen de vrouw. Maar, indien iemand kwijtschelding is verleend door zijn broeder, dan moet de eis billijk zijn, en betaling moet hem worden gedaan met goedheid. Dit is verzachting en barmhartigheid van jouw Heer. Wie daarna overtreedt, hem wacht een pijnlijke straf.

Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

Hoofdstuk 4, vers 15:
En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat God haar een weg opent.

Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

Hoofdstuk 9, vers 5:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Sterker nog, allah zal de strijders rijkelijk belonen:

Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van God strijden. God heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft God het goede beloofd. God zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Hoofdstuk 9, vers 20:
Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van God strijden, hebben in de ogen van God de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.

Weltrusten!
Richard Beekers
Berichten: 67
Lid geworden op: 17-07-2011 17:46

12-02-2012 02:37

( dat is allemaal bullshit dat soort dingen staan niet in de koran geschreven..je mag niemand pijn doen zegt de koraan maar wat er allemaal boven staat zijn dingen TEGEN de Islam, dus ik weet niet wie dat heeft geschreven en waar dat staat maar ik kan je garanderen dat het bullsit is )

Ten eerste, wat er staat moet je niet altijd geloven.
Ten tweede, wat er staat moet je eerst goed begrijpen en het niet oppikken zoals het er staat.
Ten derde, De Koraan kun je het beste zelf lezen en begrijpen, de vertaalde versies kloppen nooit voor 100%
Ten vierde...etc etc...

Ik kan het sommigen niet kwalijk nemen, zoals Bart...Pikt een paar teksten op en denk te weten wat de Islam inhoud.
nee dus, zo is het niet.
Laat ik het zo vertellen..De moslim moet een ander mens die een ander geloof of huidskleur hebben respecteren.
De Islam zit vol liefde, we zijn tenslotte allemaal één.
Islam zegt weer, ben eerst een goede mens !
Een iemand die alleen het slechte kent kan zo hard roepen dat het een islamiet is..maar eigenlijk dat niet is, omdat alles wat slecht is de Islaam het verbied.

Luister goed, ik ben zelf ook Moslim..ik respecteer iedereen en dat zeg ik niet zomaar. Ik heb liefde voor alles wat leeft, van dieren tot mens van planten tot insecten. Ben eerst de goede mens dat is belangrijker dan het zeggen van 'ik ben Moslim'.
Alles wat leeft dien je te respecteren, want alles wat leeft heeft God geschapen. In de Islam is zelfs het doden van een mier een groot zonde !
Ik mag iedereen heel graag, elk mens met elk geloof. Ik help graag mensen en sta open voor iedereen.
Wanneer je de Islam begrijpt zul je zien dat het echte liefde is. Maar helaas wordt er echt misbruik van gemaaakt en dat vooral de laatste jaren.

De Islam in pakistan, Iran, Afghanistan etc hebben een verschil met de Islamieten uit bijvoorbeeld Turkije.
De Pakistanen( en anderen ) zijn in de ogen van een Turkse Islamiet niet hetzelfde want zij denken er anders over, terwijl de koraan 1 is worden over sommige dingen anders over na gedacht, daarom zeg ik ook lees nooit zoals het er zo staat maar lees zelf de koraan en beslis dan pas wat het inhoud .
De vrouwen trekken burkas, je weet wel dat zwarte kleding waarvan je alleen maar de ogen kunt zien van de vrouw..De Turkse islamiet ziet dit heel anders en keurt dat ook niet goed. Zo zijn er honderden verschillen..daarom zeg ik ook altijd, nooit scheren over 1 kam.

Verwar je vooral niet met de Extremistische moslims..en de opvoeding, de opvoeding is toch wel het belangrijkst.
Richard Beekers
Berichten: 67
Lid geworden op: 17-07-2011 17:46

12-02-2012 03:34

Extra toevoeging ..

Ik als Moslim vind het betreden van een kerk geen zonde, ik zeg dat de Kerk ook een huis is van god.
Vraag dit eens aan een pakistaan of Afghaan..die denken er heel anders over.
Dit komt veelal van het anders opnemen wat er in de Koran staat.

Ik zeg ieder zijn eigen weg, iedereen doet maar.
Vertel dit aan een Pakistaan en ik als moslim wordt bestempeld als vijand, omdat voor hun deze denkwijze verkeerd is en alle anderen met een ander geloof niet als vriend mag bestempeld worden.
(Misschien niet allemaal maar wel velen)

Ik ben zelf opgegroeid met mensen van allemaal andere geloven, ik heb zelf hele goede vrienden met een ander geloof en mijn beste vriend is ook iemand van een ander geloof. Hoe wil je dit verklaren ?

Mensen verdiep eerst in dingen voordat je een mening uit, niet zomaar dingen lezen op het internet en dan je mening geven over het geheel. Daar kan ik wel boos om worden want er word echt misbruik gemaakt van de Islam omdat men niet de benodigde kennis ervaart. De belangrijkste punten die ik je kan opnoemen wat zeker geen nonses zijn :

1- Ik mag en respecteer jouw geloof
2- Ik mag iedereen met een ander huidskleur
3- Ik help graag de mede mens
4- Alles wat leeft dus ook planten en dieren moeten worden behandeld met respect en liefde
5- alles wat het lichaam schade toebrengt is fout, en fout behoort niet tot mijn geloof ( drugs etc )
6- zo kan ik wel uren doorgaan..( in positieve zin )

Dit is de Islam, en niet de islam waar misbruik van gemaakt wordt en mensen wordt gezegd dat een ander de vijand is !
Ik heb geen vijand, de enige vijand is iemand die aan me famillie zit.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

12-02-2012 06:32

Sinds wanneer hangen mensen uit het voormalig Oostblok in grote getale de islam aan?

Kan me het standpunt van Kees Verheij goed indenken. Vanwege zijn werk komt die veel rottigheid tegen die dergelijke personen aanrichten. Kan veel mensen die hetzelfde werk doen en zo ook ambulance personeel. Hun mening komt aardig overeen met die van Kees. Dat het daardoor wat lastig wordt om enige nuance aan te brengen sluit daarbij aan.

Als nog blijf ik van mening dat de PVV als visser voor mij niets kan betekenen. Daar ging het hier toch om.

Groet,
Peter