ALV GROOT ROTTERDAM: vanavond 19.30 uur. VISPAS MEE!!!!


Plaats reactie
Arend Termorshuizen
Berichten: 260
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

23-05-2011 18:57

Zonder Vispas kom je er niet in!!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

24-05-2011 07:29

Inmiddels geweest. Ik heb de eerste reactie al gehad.

Natuurlijk is gisteravond niet alles geregeld. Wel is De Regio Rijnmond uitgenodigd om met het bestuur of een afvaardiging ervan, een beetje bij te praten enzo.

Mijn gevoel is dus gematigd positief.

Waar ik benieuwd naar ben en waar ik nog niets over heb gehoord, zijn de vacatures binnen GR. Hebben zich mensen aangemeld?

MVG
Klaas
It's okay 2 pay
Arend Termorshuizen
Berichten: 260
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

24-05-2011 11:47

Klaas, wie uitgenodigd zijn door het bestuur van GR, is niet de KSN Regio Rijnmond an sich, maar de Karperafdeling van GR. Ca. 4 jaar geleden is er een beleidsplan door deze club gemaakt, waarin een aantal speerpunten(nachtvissen en SKP) staan die nu nog steeds actueel zijn. Het bestuur deed gisteren de geste om met een aantal instanties o.a. het HHSK, gesprekken te gaan houden met een afvaardiging vanuit deze afdeling. Indien mogelijk zal ik aanwezig zijn met een paar anderen. Doel: relatie bouwen en lobbyen. We proberen de bal te spelen, als je begrijpt wat ik bedoel. Uiteraard zullen we verslag doen op een KSN regio bijeenkomst.
De Karperafdeling maakt momenteel een doorstart en we hopen dat de afdeling gaat groeien en stabiel wordt.
Vacatures: geen karpervissers aangemeld. het is altijd zo dat je eerst een jaar aspirant-bestuurslid bent. Zoek iig contact met het bestuur daarover. Het zou goed zijn dat er een karpervisser in het bestuur gaat zitten, die de belangen voor deze groep gaat behartigen, ca. 2000-3000 leden? bealngrijker is denk ik dat de Karperafdeling en evt. in het kielzog de KSN regio als klankbord en uitvoerder gaat dienen. Het bestuur ziet graag actieve afdelingen, dus er liggen kansen. De praktijk is echter anders: denk maar niet dat alles in een paar maandjes is opgelost of geregeld.
gr.

Arend
Laatst gewijzigd door Arend Termorshuizen op 24-05-2011 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

24-05-2011 12:14

beste klaas,

inderdaad het is zoals arend al verwoord heeft de vorige karpercommissie heeft al volledig uitgewerkte plannen en het bestuur wil daar nu in meewerken en heeft ons uitgenodigd.
wij zijn positief over deze handrijking die mede tot stand is gekomen door de grote groep karpervissers van de KCF alle lof mannen bedankt namens de karperafdeling GR , dit geld uiteraard ook voor de andere aanwezige karpervissers.
de volgende vergadering hoop ik dat ook al die andere karpervissers er zullen zijn zodat wij nog meer kunnen bereiken voor onze doelgroep let wel zonder jullie steun lukt dat echt niet
ik zou het op prijs stellen als een ieder die info op het board plaats dit wel even checkt of hij de goede info verstrekt.

visgoeten

eric verhiest
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

24-05-2011 12:56

Ik vind het helemaal goed, en ben blij positieve berichten te horen.

BTW:

Zoals ik al eens eerder heb geschreven is een ALV niet de plek waar iets beslist wordt mbt viswaterbeheer, -rechten en whatever. . Daar is normaal het DB voor. Die dan weer afgaat op de kennis, ervaring en advies van haar commissies.

ALV gaat om hoofdlijnen plus is een moment dat het bestuur verantwoording aan haar leden aflegt. Hoe groter de opkomst hoe mooier dat voor een bestuur is.


MVG

klaas
It's okay 2 pay
dave staal

24-05-2011 17:27

eric verhiest schreef:wij zijn positief over deze handrijking die mede tot stand is gekomen door de grote groep karpervissers van de KCF alle lof mannen bedankt namens de karperafdeling GR , dit geld uiteraard ook voor de andere aanwezige karpervissers.


Graag gedaan :wink: En zoals ik gister heb aangegeven aan de karperafdeling als er ondersteuning nodig is ,zijn wij bereid te helpen .

Tot Zaterdag dan maar!

Gr Dave KCF.
Plaats reactie