Welke is de beste?


Plaats reactie
Arjan van den Berg

12-02-2002 09:14

Hallo Mannen,

Ik heb op Carp weer eens een hele berg Carpworlds en Crafty Carpers gekocht.
Ook heb ik daarna bij een hengelsportzaak wat big carps gekocht.
Allemaal werkelijk schitterende bladen waar zeer veel uit te leren valt. De Nederlandstalige bladen kunnen hier nog een puntje aan zuigen, vooral sommige rubrieken zijn echt top en kan je veel van leren. Natuurlijk staat er erg veel reclame in, maar daar moet je gewoon overheen kijken.

Waarom lees ik deze bladen dan:
Omdat hoe je het ook wendt of keert de engelsen toch altijd wat op ons voorliggen, zeker wat betreft dressuur omzeilen. Ook de belgen hebben vaak veel in hun mars omdat ze gewoon veel minder wateren hebben en zodoende tijdens iedere sessie scherp moeten blijven om toch nog wat te vangen.

Mijn eigenlijke vraag aan jullie is, of er nog meer mensen zijn die deze bladen lezen en welke vinden jullie het beste??

MvG

Arjan
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

12-02-2002 09:33

Arjan,

Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Okee, de Engelsen liggen vaak voor met nieuwe technieken en materialen maar dat komt doordat ze niet anders kunnen. De inhoud van de bladen vind ik toch vaak tegenvallen. Volgens de koppen op de cover staat het bomvol informatie en als je het leest lijkt het toch meer lucht te zijn en moet je de concrete informatie echt zoeken. Ik vind de Nederlandse karperbladen van een goede kwaliteit alleen mogen van mij die meerval- en steurverhalen wel overgeslagen worden.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

12-02-2002 11:53

Zelf ben ik ook lid van de Carpworld. Jammergenoeg hebben ze geen overzee-se abonnementen voor Crafty Carper.

Ik ben lid omdat ik op die manier lekker op de hoogte blijf van de vangsten, nieuwe producten en toch ook wel leuke verhalen.
Maar ik vind ook dat de echte nuttige informatie vaak ver te zoeken valt in C.W.
Tevens is een abonnent schrikbarens duur hier in NL.

Martin
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

12-02-2002 16:55

Hallo,

Ik heb er op Carp ook een hele stapel gekocht. Zeer interessante bladen.

In de Carpworld wordt inderdaad wat minder ingegaan op de echt technische kant maar ik lees het zeer graag, toch wel veel nieuwtjes en die Tim Paisley denkt werkelijk overal aan bij het vissen, zijn CarpLeader vind ik dan ook toppie, maar in Crafty Carper wordt dat ruimschoots goed gemaakt zeg. Daar staan echt hele goede technische artikelen in.

Big Carp is ook wel een goed blad en is overal in Nederland te krijgen. Voor de Big Carp RL lees ik graag.

Alledrie zijn ze dus aan te bevelen :smile:

Vr.Gr.

Bertil
Tom Boer

13-02-2002 11:17

Hallo,

Ik lees weleens de Big Carp en vind het een heel goed blad met regelmatig verfrissende ideeën waar je wat mee kan.

Groeten,

Tom
Plaats reactie