ACTIE TEGEN DELFLAND!! Donderdag 4 maart,14.00u


Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

03-03-2010 21:16

Mannen,

Ik vindt 't initiatief lovend........., (ja daar komttie) echter ook ik voorzie dat dit te gemakkelijk kan ontaarden in een scheldpartij en/of wat loos gebrul.

Als er geen aanspreekpersoon is die in staat is eea goed te kunnen onderbouwen is de kans groot dat als er media op komt dagen de groep "hobby-isten" niet serieus wordt genomen cq ze errug makkelijk aan beeldmateriaal kunnen komen wat het vooroordeel van lawaaierig, natuurvervuilend, de wet niet respecterend schorriemorrie alleen maar bevestigd!!!

Maar ja, is dit eigenlijk wel een "vooroordeel"............of gewoon een constatering.....

Als je nu na t lezen van m'n antwoord je aangesproken voelt en boos wordt=> gebruik dan svp/aub de pb functie op dit board en scheld me de huid maar vol (zegt meer over jou dan over mij!!!), maar beloof me dan ook gelijk dat je morgen wegblijft!!!
live the life you love and
love the life you live ..
kenny savelkoel
Berichten: 185
Lid geworden op: 18-05-2007 11:47

03-03-2010 21:17

waddan, je gaat me niet vertellen dat het niet doorgaat

gr
pluk de dag, ga vissen!!!
Gebruikersavatar
Harry Koreman
Berichten: 105
Lid geworden op: 19-10-2009 12:33

03-03-2010 21:18

Patrick Hitija schreef:maar beloof me dan ook gelijk dat je morgen wegblijft!!!


Het is afgelast Patrick, dus wegblijven zal wel lukken
Tim Ellerman
Berichten: 52
Lid geworden op: 23-09-2009 13:43

03-03-2010 22:05

Beste mensen.
Vandaag kregen wij bericht van de gemeente Delft dat de demonstratie helaas niet door mag gaan. Omdat het voor de gemeente te kort dag is om dit te regelen en ze eerst met ons om tafel willen alvorens we gaan demonstreren. Tevens is er morgen warenmarkt voor het gemeentehuis, waardoor er geen plek is voor demonstrerende mensen, aldus de gemeente Delft. Om deze reden hebben we geen vergunning gekregen om onze stem te laten gelden. Wanneer we morgen wel zouden demonstreren kan dit tegen ons en onze actie werken.

Ondanks deze flinke tegenslag laten we het hier echter niet bij zitten. De demonstratie mag morgen dan wel niet doorgaan, maar we gaan verder met het verzamelen van handtekeningen. Morgen zal een deel van het CarpFeeling Team aanwezig zijn in Delft om ook daar tijdens de markt handtekeningen in te zamelen. De mensen die voor alsnog van plan zijn morgen om 14.00 uur in Delft te verschijnen kunnen ons misschien helpen met het verzamelen van handtekeningen.

M.v.g. CarpFeeling Team
K. van den Herik

04-03-2010 07:19

Welke oet heeft mijn bericht verwijderd dat de directeur naar Delfland gaat? Het is dus dat Joop Bongers daar een gesprek heeft met de belanghebbenden.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-03-2010 08:56

Er zijn geen berichten in dit topic verwijderd.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
K. van den Herik

04-03-2010 11:57

dan excuus maar ik heb reactie geplaats op Harry,
Arend Termorshuizen
Berichten: 260
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

04-03-2010 13:17

Ik hoorde dat er bestuursleden van het waterschap zijn bedreigd via de mail. Of het waar is laat ik even in het midden. Op de site van de federatie ZW NL wordt hier door Ard in zijn weekverslag melding van gemaakt.
Wat ik wil zeggen: DIT SOORT UITINGEN VAN BOOSHEID NIET DOEN!! Ons imago is al slecht in deze regio. Dit heeft oa geleid tot het intrekken van de nachtvisvergunning. Is weer koren op de molen van de controlerende instanties en beheerder.
Het gaat hier om argumenten die je moet inzetten om je visie weer te geven.

Verder: wordt eens lid van de KSN. 200.000 karpervissers en slechts 1100 leden. De KSN kan zo nog krachtiger worden en z'n invloed laten gelden.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

04-03-2010 17:30

Dit geeft voor mij dus de doorslag om lid te worden van de KSN. Arend heeft groot gelijk. Als een organisatie als KSN groter wordt kun je inderdaad meer druk uitoefenen. Maargoed, Nederlanders zijn over het algemeen niet echt mensen die actie gaan voeren. En als dit dus gebeurd komen er dreigementen ed. aan te pas en dat heeft nou net niet het effect wat we willen behalen. Er zullen vast leden zijn van de KSN die beter aan de tafel kunnen zitten met het waterschap dan wat "schreeuwerds" in verband met kennis van zaken.

groet
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

05-03-2010 01:02

Op het bovenstaande een korte reactie. De KSN is al jaren buitengewoon lid van Sportvisserij Nederland en als het om karper gaat wordt de KSN direct daarbij betrokken door Sportvisserij Nederland en gebruikelijk ook om advies gevraagd.
K. van den Herik

05-03-2010 08:17

statuten spreekt van gevraagd en ongevraagd advies.

Dat laatste kan beter als elke karpervisser oplet wat er in zijn omgeving speelt. Elk sufferdje kan vol staan met doldrieste plannen. En zolang het plannen zijn is er iets aan te doen. Alleen lid worden van de KSN is hetzelfde als wrijven, helpt niet. Actief deelnemen is veel belangrijker en actief is in dit geval: wakker blijven en signaleren. Ook als je niet lid bent trouwens.
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

05-03-2010 13:26



Schoon, mooi en veilig
De kwaliteit van ons water - of het nu drinkwater, grondwater of open water is - hangt af van hoe wij ermee omgaan. Het waterschap werkt hiervoor samen met het Rijk, de provincies en de gemeenten en overlegt regelmatig met belangenorganisaties. Dat resulteert in verschillende waterplannen met voorstellen om het water schoon, mooi en veilig te maken en te houden, nu en in de toekomst.


Tja, als dat de eisen zijn die gesteld worden....

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article720581.ece
Waarom wordt alle snoek niet verwijderd dan???? ;)
K. van den Herik

05-03-2010 16:00

De meerval kan niet goed zien, maar heeft wel een prima gehoor en kan de geringste trilling in het water waarnemen. Hij heeft ook olfactorische reukorganen, die hem helpen om voedsel in het donkere, modderachtige water te vinden. Met zijn enorm brede bek en scherpe tanden is deze vis een geducht roofdier, dat grote prooi in één keer kan inslikken. Heel soms heeft men de meerval zelfs wel naar de oppervlakte zien komen om een zwemmende hond aan te vallen. Eenden die op het water uitrusten zijn nooit veilig en eendenkuikens vormen een gemakkelijk maaltje, al eet de meerval vooral vis zoals karpers en brasems, of richt hij zich op gewonde, zwakke of zieke prooi. De meerval vangt en verslindt met gemak rivierkreeften, kikkers, watersalamanders en kleine zoogdieren zoals woelmuizen. Hij is ook een trouwe aaseter, die al het dode of rottende vlees opeet dat hij drijvend in het modderige water aantreft.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Parasitaire_meervallen


Zal ik het doen dan?

http://www.sportvisserijnederland.nl/vi ... dbaar.html
K. van den Herik

06-03-2010 08:37

K. van den Herik schreef:[quote

Zal ik het doen dan?

http://www.sportvisserijnederland.nl/vi ... dbaar.html
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

06-03-2010 10:24

Na 1 keer ben ik wel wakker hoor. :lol:

( en met mij een stuk of 700 anderen die het op dit tijdstip ook gelezen hebben )
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

06-03-2010 10:28

Worden hoop blikjes kittekat.
m.f.g. der ronnie.
breek me de slurf niet open
K. van den Herik

06-03-2010 15:43

Had het verstopt Michel

En als voorbeeld om elkaar op dingen te wijzen en dan liever 5 keer dan 1 keer niet