bungalowparken met viswater


Plaats reactie
Gast

10-02-2002 15:23

ik wil een beetje info verzamelen over bungalow of familieparken of hoe je zoiets noemt met een viswater erby
ik heb zelf 2 dochters en wil met een paar maten een huisje huren met de familie en toch ook nog lekker effu een stokie uitgooien .wie weet een leuk parkje of heeft zelf dit al eens gedaan en wil met my die info delen ,het gaat inpreciepe over de benelux landen ik kan ookwel in de brocuure van een reisbureau kyken maar daar staat het belangrykste niet in "de karperstand"
het gaat my niet om gewicht want dat geloof ik allemaal wel maar, gewoon een weekie ertussenuit met familie en toch en visie vangen
alvast bedankt
Gebruikersavatar
Henk Jan Borghuis
Berichten: 77
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

10-02-2002 21:14

Hee, probeer eens de tolplas.
De tolplas ligt in de buurt van het Hoge Hexel. Het barst daar werkelijk van de karper. Meestal kleine karpers, maar je zei dat gewicht niet uitmaakte.
Pieter de Jongh

10-02-2002 21:39

Een echte aanrader is Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Machtig mooie vissen maar belangrijker is het safaripark en evenementen park op een steenworp afstand.
Ook kun je vanuit enkele bungalows vissen in je achtertuin maar dan moet je daar wel rekening mee houden tijdens het reserveren.
Succes
Tom Sterkens
Berichten: 62
Lid geworden op: 22-01-2002 01:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

10-02-2002 22:02

Het Plashuis was toch ook zo'n bungalow park er is wel een link er naar op karper.pagina.nl

succes MVG Tom
Tightlines ><> ><> ><>
Plaats reactie