Google Ads ???


Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

24-09-2007 22:44

Sorry mensen maar als jullie geld tekort komen zeg het dan even wil echt wel een paar euro geven hoor ? :wink:
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Tim Sanders
Berichten: 369
Lid geworden op: 21-03-2005 21:26
Locatie: Didam

24-09-2007 22:46

Inderdaad zeer irritant :(
Gebruikersavatar
Erwin Broekate
Berichten: 32
Lid geworden op: 17-04-2007 16:58
Locatie: Drachten

24-09-2007 22:46

Rekening nummer: 862543214 tnv mij SNS=bank almelo

Zet er ff bij: Voor de speciale PVA-rig

Al vast bedankt:D
Een dag niet gevist, een dag niet geleefd...
K. van den Herik

24-09-2007 23:30

jammer, vond de linkerzijde net gaan
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

24-09-2007 23:35

Bertil (of Menno) ik zou ze naast de headertekst 'carpboard' zetten (kun je een 234 kwijt, denk ik) en de kleuren weg laten vallen in de achtergrondkleur, kan het forum weer breed. Of het forum weer breed maken en hier aan de linkerkant zetten, daar heb je al een advertentiekolom en is het minder storend. Zou wel geen skyscraper nemen maar hooguit twee keer, zo'n 'verticale banner' met 2 ads, gewoon tussen de banners door. Ohja, en die blauwe linkkleur moet echt anders :) Zwart, zoals alle links op het forum is denk ik minder storend.

m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
Gebruikersavatar
Nick Spiertz
Berichten: 199
Lid geworden op: 03-06-2005 00:38
Locatie: Limburg
Contacteer:

24-09-2007 23:45

Dit is inderdaad zeer storend als het idd om geld gaat kan ik wel paar euri per jaar missen :oops:
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

25-09-2007 00:17

Waar hebben jullie het over...zie niks vreemds?
Of ondertussen alweer verwijderd
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

23-11-2007 16:39

Hop en weer omhoog, wederom staat overal Google Ads.

Ik kan niet geloven dat dit board niet draaiend gehouden kan worden zonder die zooi.
Banners ok tot daar aan toe maar Google ads word het board echt niet mooier van.
:wink:
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

23-11-2007 17:57

ik zit er niet echt mee, kom het op meerdere forums tegen.
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

23-11-2007 18:17

ze moeten hier ja toch altijd wat te zeiken hebben. je wordt er godvergeten moe van. overal en altijd is er wel wat aan te merken is het de onthaakmat niet dan is het de bek wel, zijn het de obstakels niet,dan wel weer over topics die gesloten worden en als dat het weer niet is dan zeiken we wel weer over google ads. blablablablablablablabla en nog veel meer van dat geblaat. het zal er wel bij horen, maar ja jammer is het wel.
Gebruikersavatar
gerrit schippers
Berichten: 925
Lid geworden op: 15-01-2004 19:28
Locatie: Enschede

23-11-2007 20:32

1e. Topics waar informatie gevraagd wordt over betaalwateren of waar reclame gemaakt wordt voor betaalwateren. De beheerders van het Carpboard staan zeer kritisch tegenover betaalwateren en willen op geen enkele manier bijdragen aan het succes van deze wateren. Voor informatie kunt u terecht bij de organisatie waar u geboekt heeft.




Soms staat er tussen de "ads" een link naar eurocarpgroup :roll: .

Najaa...
Weet je wat T'is Meer Water dan Vis....
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

23-11-2007 21:49

Om eerlijk te zijn valt het me niet eens op.
Ik heb er geen last van hoor. :wink:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

24-11-2007 12:24

Kenny Willems schreef:Hop en weer omhoog, wederom staat overal Google Ads.

Ik kan niet geloven dat dit board niet draaiend gehouden kan worden zonder die zooi.
Banners ok tot daar aan toe maar Google ads word het board echt niet mooier van.
:wink:


Kenny,

ik denk dat de beheerders graag een donatie van je willen ontvangen als je zo vrijgevend bent. Een premium membership kan ook gerealiseerd worden om het board te zien. ;)

We moeten een gegeven paard niet in de bek kijken.
Roy Pellegrom
Berichten: 72
Lid geworden op: 12-12-2006 00:36
Locatie: Bennekom

25-11-2007 17:55

De Google ads zijn netjes in de style van het board. Dus je hebt er helemaal geen last van. Ze springen niet in het oog ofzo?! Dus weet niet waarom je er zo op tegen bent Kenny
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

25-11-2007 20:39

Persoonlijk denk ik dat het over het algemeen de gebruikers die hier al wat langer actief zijn die het geheel steeds onoverzichtelijker zien worden, wat irritant kan zijn.
Zo worden de actieve tekstkolommen van de onderwerpen steeds kleiner dus moet er meer in een kleiner vakje worden gepropt en dus verticaal worden gewerkt waardoor er weer meer gescrolled moet worden. Hierdoor wordt de lay-out logischerwijs steeds rommeliger, hoe Menno ook z'n best doet om het e.e.a. in goede banen te leiden. Waarvoor hulde.

Zelf vind ik het bijv. vervelend dat als je nu een onderwerp uit een submenu aanklikt je niet meer de openingspost van dat onderwerp te zien krijgt maar enkel blokken ads en over Karperwereld, Karper etc.
En het feit dat die kolommen zoveel mogelijk in dezelfde kleuren zijn gehouden als de rest van het board wil nog niet altijd zeggen dat ze dan niet opvallen.
Kritiek moet kunnen, mits genuanceerd gebracht mag het naar mijn mening als opbouwend worden gezien.
Succes ermee Menno!!!!

Groet,

John
Gebruikersavatar
robbert bosman
Berichten: 120
Lid geworden op: 19-09-2007 22:50

26-11-2007 11:23

Aangezien het feit dat ik niet anders gewend ben (loop nog niet zolang mee op dit forum) heb ik geen last van die ads.
Wat mij wel opvalt is dat het vaak om advertenties van betaalwater gaat, zag net vissen in bulgarije voor 400 pp (of is dat geen btw :wink: ).
Het vreemde hieraan is dat als iemand op het forum over een btw begint hij als het ware vogelvrij wordt veklaard, hij wordt werkelijk tot op het bot afgebrand
Hier klik ik op een link en voila Betaalwater :roll:
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

26-11-2007 13:22

robbert bosman schreef:hij wordt werkelijk tot op het bot afgebrand
Hier klik ik op een link en voila Betaalwater :roll:


Ik heb andere signalen mogen ontvangen...
De schijn wordt opgehouden dat men tegen BTW is!
Echter schijn bedriegt... :wink:

Als die links werken; zegt het genoeg! :wink:

Maar boeiuh, tijden veranderen!!!

Groet,
Jacob

Money talks
Wonderful Days
Tibor Peters
Berichten: 321
Lid geworden op: 14-10-2006 00:48
Locatie: Roden

27-11-2007 23:06

Hebben we het nu over dat balkje onderin?? Zo extreem is dat toch niet?

Tibor
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

27-11-2007 23:35

Tibor Peters schreef:Hebben we het nu over dat balkje onderin??
Tibor


Nee, daarover hebben we het niet!!!
Groet,

John
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

18-12-2007 22:52

robbert bosman schreef:Aangezien het feit dat ik niet anders gewend ben (loop nog niet zolang mee op dit forum) heb ik geen last van die ads.
Wat mij wel opvalt is dat het vaak om advertenties van betaalwater gaat, zag net vissen in bulgarije voor 400 pp (of is dat geen btw :wink: ).
Het vreemde hieraan is dat als iemand op het forum over een btw begint hij als het ware vogelvrij wordt veklaard, hij wordt werkelijk tot op het bot afgebrand
Hier klik ik op een link en voila Betaalwater :roll:



wel jammer dat hier geen reactie van de beheerders op komt :-?
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

19-12-2007 08:55

Wie bepaald of er van die advertentie’s op je site komen?

Als je het toelaat kun je dan een bepaalde soort advertentie weigeren?

Dat je nu al enkele weken de btw links hier kunt aanklikken vind ik ook een beetje heel erg krom.

In de huisregels staat; De beheerders van het Carpboard staan zeer kritisch tegenover betaalwateren en willen op geen enkele manier bijdragen aan het succes van deze wateren.

Hoe zit het nou, hebben jullie geen invloed op die advertenties?

Of zijn de beheerders tegen btw, maar niet als ze er zelf aan kunnen mee verdienen?

Deze advertenties dragen bij aan succes van de btw, m.a.w. zijn in strijd met jullie eigen huisregels.

Geld maakt veel goed ?

:-?
8)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

19-12-2007 09:22

Ik ben van mening dat het in strijd is met de huisregels.
Hoe geloofwaardig ben je dan nog als je de zoveelste discussie onder druk van de huisregels, want feitelijk is de redactie er niet op tegen, gaat sluiten.

Commercie sloopt die geloofwaardigheid tenzij je er niet (mede) afhankelijk van bent.

Een reactie van een moddereter als, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken slaat dan ook nergens op.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

19-12-2007 09:24

Wij zullen hier zeker nog op terugkomen. Het is inderdaad aardig krom.

Maar mensen die zeggen dat geld veel goed maakt hebben het toch echt TOTAAL bij het verkeerde eind!
De mensen die een klein beetje verstand hebben van de Google Ads weten dat je er absoluut niet rijk van wordt.. wat zeg ik.. het is echt niet veel.

De mensen die dat zeggen moeten eens nadenken. Als wij echt geld wilden verdienen met KWO dan schrapten we meteen die huisregel. Talloze BTW hebben ons reeds gevraagd te mogen adverteren op onze site tegen hele goede vergoedingen.. maar we hebben altijd NEE gezegd en blijven dat ook doen!
Daar hadden we geld mee kunnen verdienen.. niet met deze paar euro via die Google Ads..

Dit even om het wel even in perspectief te plaatsen.

Wellicht dat we de Huisregel moeten aanpassen. De redactie staat en blijft kritisch staan tegenover BTW, maar niet elk betaalwater is over één kam te scheren, er is geen eenduidige definitie. Dit is geen nieuwe mening, maar voortschrijdend inzicht, die ik al vaker in BTW discussies heb geventileerd.

Bedankt voor jullie betrokkenheid.

Vr.Gr.,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

19-12-2007 09:31

Bertil,

Ik zeg niet dát geld veel goed maakt, in jou geval geloofde ik dat ook niet, (vandaar dat ? er achter :wink: ) ik wist echter wel dat die uitspraak zou kietelen om te reageren 8)

Maar wat ik niet snap, als je toch niets of zeer weinig verdient aan die advertenties, waarom pleur je ze er niet nu meteen af dan? Het is in strijd met de regels, met je eigen principes, wat is de reden dat ze er nog staan?

Ik weet inderdaad niets van dit soort dingen, maar kunnen jullie die dingen niet zelf weghalen? Als dat kan, waarom staan ze er dan nog?

Mvg. Robert
8)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

19-12-2007 09:41

Oke dan, de huisregels moeten worden aangepast om die paar €€€ veilig te stellen??
Ik zou het dan omdraaien en die Ads niet meer toelaten.

Bertil met alle respect maar dit is een antwoord van jou die heel snel naar de prullenbak te verwijzen is.

Voortschrijdend inzicht is ook een dooddoener, je bent ergens op tegen of je bent er niet op tegen.
Tenzij je bedrijfsmatig in de problemen kunt komen door teveel op je principes te teren.

Bij het voortschrijdende inzicht waren de discussies die gesloten zijn omdat ze in strijd waren met de regels onnodig.
Maak ons dan deelgenoot in die kennis dan doe je in ieder geval weer iets aan een doel van dit forum namelijk delen van kennis.
Vissen is een hobby, geen religie!