welke zaak


Plaats reactie
jasper de boer
Berichten: 24
Lid geworden op: 18-06-2006 15:10

28-09-2006 13:32

er zijn zoveel goede hengel sport zaken :D welke vinden jullie de beste en juist welke niet,en waarom :D
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

28-09-2006 14:10

Jasper,

Eigenlijk zijn hier al wel wat topics over geweest, maar wil gerust even
mijn visie doen, over waar een hengelsportzaak aan moet voldoen.

- Ik stel service boven goedkoop.
- Vriendelijk personeel.
- Winkel moet zoveel mogelijk merken aanbieden.
- Winkel moet goed ingericht zijn, dus niet alles door elkaar.

Welke winkels hier aan voldoen, bij een bezoek aan een winkel?

- Faunaland Zunnebeld (Zwolle).
- Hengeldiscount, ruim 80% van het assortiment 2 halen 1 betalen (Olde-
markt).
- Moritsz in Duitsland (Wesel).
- Otter vliegvis-shop, voor Tiemco haken en een aantal andere interssante
dingen voor het karpervissen (Zwolle).

Dit gaat dus niet over bestellen via het internet, maar puur over een be-
zoek aan een winkel.

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Jeroen Overmars
Berichten: 844
Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
Locatie: Raalte

28-09-2006 16:12

Vos hengelsport. aardige mensen, de winkel is goed ingericht. ze weten veel en helpen ook graag.
Gr,

Jeroen :)
Gebruikersavatar
Marcel van Oene
Berichten: 29
Lid geworden op: 29-03-2006 12:47
Locatie: Schiedam
Contacteer:

28-09-2006 16:15

ik ben niet vaak meer in zwolle maar als ik er ben en me spullen meeneem ga ik zeker altijd even kijken bij zunnebeld.Prima lui daar..goeie service en goeie zaak vind ik.Waar ik nu woon kom ik eigenlijk alleen maar bij de Fishtales en moet zeggen dat als je er in het begin net komt het niet de beste zaak is maar als je wat vaker komt en je begint de jongens een beetje te kennen is de service daar ook heel prima..Dat zijn mijn twee zaken die ik prima vind.zowel de service als kwaliteit van hun spullen..De andere zaken waar ik kom in delft en vlaardingen zijn minder daarom noem ik ze ook niet. :-p
Afbeelding
Gebruikersavatar
De Bakker
Berichten: 438
Lid geworden op: 17-12-2005 17:12
Locatie: Heino

28-09-2006 23:35

Raven Almelo, nog nooit geweest, maar mijn beste kameraad(zowel tijdens het vissen als erbuitenom) werkt er :P
Geniet niet alleen van het vangen maar ook van de rust en de natuur om je heen! ruim je rommel op, kleine moeite...
fernando breevaart
Berichten: 254
Lid geworden op: 23-05-2006 22:34
Locatie: hellevoetsluis

29-09-2006 07:16

ik ga meestal voor groote dingen naar wout van leeuwen.
prima service aarig personeel die ook verstand heeft van het materiaal.
veel verschillende proucten dus een goede winkel
jan kooyman
Berichten: 60
Lid geworden op: 06-08-2006 20:26
Locatie: zuid-holland
Contacteer:

29-09-2006 16:49

Carps Cabin.
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

29-09-2006 17:02

jan kooyman schreef:Carps Cabin.


Daar ben ik deze week voor het eerst eens binnen gestapt, een aangename verassing kan ik wel zegen. Afgezien van het feit dat ze aan de WCC hebben meegedaan is dit een echte aanrader. Zeer uitgebreid assortiment op werkelijk alle gebieden, hengels, aas, kleding, boten, assecoires en ga zo maar door. Niet bepaald de goedkoopste, maar dat maakt de ruime keuze meer dan goed.
dennis van vliet
Berichten: 435
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Zuid-Holland

29-09-2006 20:12

jan kooyman schreef:Carps Cabin.


je maakt een grapje? :lol:

slechte service.
absurde prijzen.
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

29-09-2006 20:19

dennis van vliet schreef:
jan kooyman schreef:Carps Cabin.


je maakt een grapje? :lol:

slechte service.
absurde prijzen.


Verklaar je nader. Ze hebben inderdaad niet het prijsniveau zoals Raven dat voert, maar absurde prijzen heb ik toch niet gezien. In welke mate is de service hier slecht, want deze toko maakte op mij een zeer proffesionele indruk.
dennis van vliet
Berichten: 435
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Zuid-Holland

29-09-2006 20:39

ik kom hier al een aantal jaren, alleen voor kleine spullen omdat er niks verder in de buurt zit.
Bij klein materiaal wordt je een stuk minder geadviseerd en geholpen.
maar als je voor grote producten komt zul je zien dat ze wel intresse tonen en je willen adviseren.

En 30 euro voor 5 kilo freezerbaits van proline vind ik absurd.
Het is een zeer mooie winkel maar, ik vind het --- persoonlijk --- niks
Gijs Vennix
Berichten: 110
Lid geworden op: 23-04-2006 20:51
Locatie: diessen

29-09-2006 21:21

vlemmix tilburg zeker niet!
wel goedkoop maar egt een k*t service bv als je staat te wachten dan en het is niet druk dan helpen ze je neit voordat je het vraag bij de kassa

gloudemans tilburg zeker wel top service egt helemaal niets over te klagen goed personeel al1 wat duurder maar da wil ik er dan wel voor betalen
Moto: Vange Wat Je Vangen Kan
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

29-09-2006 23:10

dennis van vliet schreef:En 30 euro voor 5 kilo freezerbaits van proline vind ik absurd.


Dat ben ik helemaal met je eens.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik keurig werd geholpen en vakkundig te woord werd gestaan, terwijl ik toch geen reet gekocht heb. Maar goed, ik ben er dan ook pas 1 keer geweest.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

29-09-2006 23:52

Hareco in Sliedrecht, goede service en de eigenaar is zelf karpervisser. Prijzen zijn absoluut laag, elders goedkoper, dan gaat hij er desnoods onder zitten.

Ik ga nergens anders meer heen voor m'n spulletjes, behalve dan voor de boilies.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gerrit Pook
Berichten: 306
Lid geworden op: 12-06-2005 18:12
Locatie: maarsbergen

30-09-2006 00:19

Even wat reclame maken voor een vriend.
Topklasse hengels
http://www.specimenrods.nl
jan van kranenburg

30-09-2006 01:54

Wat verwachten jullie eigenlijk van een hengelsportzaak?

Zeer uitgebreide collectie en dan tegen de laagste prijzen?

Dat is een utopie, mensen.

Dergelijke winkels bestaan niet.

Jullie kopen de duurdere spullen allemaal via andere kanalen; Internet of in het Buitenland.
De Hengelsportzaak is goed voor het kleine spul.
Wees eens eerlijk. Wie heeft recent dure molens en/of hengels gekocht
bij een normale hengelsportwinkel?
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

30-09-2006 10:17

Niels Schouten schreef:
dennis van vliet schreef:En 30 euro voor 5 kilo freezerbaits van proline vind ik absurd.


Dat ben ik helemaal met je eens.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik keurig werd geholpen en vakkundig te woord werd gestaan, terwijl ik toch geen reet gekocht heb. Maar goed, ik ben er dan ook pas 1 keer geweest.


met het grote spul wordt je idd wel goed geholpen, maar ook niet altijd... en het vervelende is dat de basis van het beleid van bepaalde service of verkoop gewoon niet eerlijk is , zeg dit uit eigen ervaring, en uit ervaring van vismaat van mij... maar je krijgt er altijd wel goeie korting als je er om vraagt, dus er vaak komt, je moet alleen van te voren zelf goed uitzoeken wat je daar koopt.

als ik een keuze moet maken over advies en vriendelijkheid, zeg ik de goudvis in denhaag : vriendelijke gasten en geen "onzin" adviesen, zijn zelf ook fanatieke karpervissers, wil ook nog wel eens verschil maken, denk ik zelf.
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

30-09-2006 19:30

Rothfuz in Delft.

Goede service, vriendelijk, qua prijs misschien niet de goedkoopste vergeleken Raven of Vlemmix.

Maar er staat altijd wel iemand die verstand heeft van vissen.
Of het nu gaat om witvissen, vliegvissen, roofvissen of karperen maakt allemaal niet uit.

Niet voorradig doen ze moeite om het te bestellen.

Dus een zaak om aan te bevelen.

Verder is er ergens iemand minder vriendelijk, praat je met iemand anders oid, zelf zijn we denk ik ook niet altijd even vriendelijk :P

Franca :wink:
patrick noorman
Berichten: 216
Lid geworden op: 11-12-2005 15:25
Locatie: benthuizen (is bij zoetermeer)
Contacteer:

30-09-2006 19:44

carps cabin vind ik goed het is makkelijk omdat hij bij mij in het dorp zit maar hij is idd wel erg duur maarja je hebt overal garantie op ze doen niet moeilijk en ik vind dat ze wel degelijk een goede service hebben en daar betaal je ook voor
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

30-09-2006 20:00

jan van kranenburg schreef:Wat verwachten jullie eigenlijk van een hengelsportzaak?

Wees eens eerlijk. Wie heeft recent dure molens en/of hengels gekocht
bij een normale hengelsportwinkel?


Ik verwacht Service, idd met een hoofdletter. Ik heb dus kortgeleden nieuwe molens gekocht bij een zaak waar menigeen zo positief over is. Alleen was er niet genoeg lijn op voorraad om beide spoelen vol te spoelen.
Geen probleem meneer, die spoel ik morgen wel vol en stuur 'm dan op voor U.
Oke, dan kan ik er morgennacht niet mee vissen, maar vlg week wel. Helaas moest ik zelf maar in de week erna maar weer eens bellen om te vragen hoe het met mijn spoel was.
Sorry meneer, de lijn is nog niet binnen, ik ga direct even bellen...Vóór het weekend heeft U hem !.
Je raad het al...
Voor mij dus reden om daar NIET meer te kopen !

Een emeeltje sturen kost enkel 1 minuutje (ja, hij heeft m'n mailadres), een telefoontje (ja, m'n tel nr ook) misschien 15 ct. Als ik geinformeerd word, ben ik redelijk tevreden, als ik zelf achter iets aan moet omdat de verkoper zijn afspraken niet nakomt ben ik daar klaar !, ik had nog meer op m'n verlanglijstje staan, maar heb dat dus elders gekocht.

En ja,
er blijven idd weinig zaken over waar ik nog kom :lol:
Plaats reactie