De tol van de roem


Plaats reactie
albert plas
Berichten: 247
Lid geworden op: 24-03-2002 01:00
Locatie: Coevorden

07-10-2007 19:08

Gaap...
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

07-10-2007 19:09

Shit ey, dat al om 19:08


OP tijd naar bed Sjaak :D
albert plas
Berichten: 247
Lid geworden op: 24-03-2002 01:00
Locatie: Coevorden

07-10-2007 19:11

Ja werd een beetje moe toen ik een paar van de voorgaande pagina's doorlas...
Waterbouw... werk voor echte mannen!
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

07-10-2007 19:13

SJa logisch..............zo'n hoogwaardig intellectueel stukje text is niet voor iedereen op dit board te bevatten.
Voor de meerderheid hebben we ook wat animaties gebruikt om onze inhoud wat extra "swing" te geven.

Truste
;)
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-10-2007 21:10

Je bent wel een zelfingenomen mannetje Sebastiaan.

En dat je zoveel instemmende PM's krijgt (althans beweert te krijgen) geeft wel aan dat het niveau (nivo) van veel boardbezoekers nogal te wensen overlaat.

Dat je eens buiten het nachtvisseizoen en dan ook nog met een derde hengeltje ergens in de rimboe op groot water vist zal me dan nog een biet zijn (zolang niemand er last van heeft of je uberhaupt ziet, maar met dat artikeltje viel je eigenlijk al door de mand wat mij betreft), maar dat je zelfs te beroerd bent om daar een vergunning voor aan te schaffen, nou daar zakt me de broek toch van af.

Geef me daar nou eens een goede reden voor, het geld zal toch niet het probleem zijn? En geloof me, er worden best ook goede dingen van gedaan, het gaat echt niet allemaal naar de BOA's.

1 ding ben ik wel met je eens, wordt asjeblieft geen lid van de KSN! 8)
Niet dat daar alleen heiligen en brave hendrikken lid van zijn, maar dat terzijde.

Met het gehele jaar door legaal op een rivier nachtvissende groet,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

07-10-2007 21:12

Kees Verheij schreef:Je bent wel een zelfingenomen mannetje Sebastiaan.

En dat je zoveel instemmende PM's krijgt (althans beweert te krijgen) geeft wel aan dat het niveau (nivo) van veel boardbezoekers nogal te wensen overlaat.

Dat je eens buiten het nachtvisseizoen en dan ook nog met een derde hengeltje ergens in de rimboe op groot water vist zal me dan nog een biet zijn (zolang niemand er last van heeft of je uberhaupt ziet, maar met dat artikeltje viel je eigenlijk al door de mand wat mij betreft), maar dat je zelfs te beroerd bent om daar een vergunning voor aan te schaffen, nou daar zakt me de broek toch van af.

Geef me daar nou eens een goede reden voor, het geld zal toch niet het probleem zijn? En geloof me, er worden best ook goede dingen van gedaan, het gaat echt niet allemaal naar de BOA's.

1 ding ben ik wel met je eens, wordt asjeblieft geen lid van de KSN! 8)
Niet dat daar alleen heiligen en brave hendrikken lid van zijn, maar dat terzijde.

Met het gehele jaar door legaal op een rivier nachtvissende groet,

Kees


Ik ben geen zelfingenomen mannetje. Ik laat me niet gek maken, en sta voro mn mening. Lees maar ff vanaf bladzijde 2, daar geef ik meerdere keren aan waarom ehet hebben van een vergunning totaal niet zinvol is.

"Dan doe je vanzefl iets anders wel weer fout"


En als je overal vist waar ik vis is ben je nog goedkoper uit om gepakt te worden dan overal vergunningen voor te moeten kopen.

Wat betreft die KSN kan ik ook wel wat roepen in de wetenschap dat ik zometeen bergen met stront over me heen krijg, maar dat interessert me nu toch echt geenm ruk:

Wat is de meerwaarde van KSN in nederland?

Mooi nieuw topic trouwens!
Laatst gewijzigd door sebastiaan de Roode op 07-10-2007 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-10-2007 21:18

zooooooo, knal boem je zit wel bovenop dit topic he.
Veel plezier verder, ik krijg ineens visioenen van ene HPE die (welliswaar op een andere manier) ook erg graag de rol van underdog op zich nam. Ik vind het best als je daar op kickt, zolang je maar eerlijk bent he!

Groet,
kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

07-10-2007 21:19

"Pats boem" Ik krijg continuc van die mailtjes via msn dat er gereageerd is in dit topic.............


Maar wie noem jij underdog mr. Kees?
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

07-10-2007 21:25

(Kees) Even zomaar een vraag hoor, tussendoor

Wat is precies het verschil tussen het vissen met een derde hengel buiten het nachtvisseizoen en het vissen zonder vispas?
Waarom is het ene niet erg en het andere wel?

m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-10-2007 21:27

Gewoon Kees, Mr. zal er wel nooit voor komen. Volgens mij is die zin waarin dat woord voorkomt maar voor 1 uitleg vatbaar. Wat ik daarmee bedoelde is namelijk dat jij wel graag (zo lijkt het) wat kritiek over je heen krijgt. Moet je trouwens ook zelf weten, ik ben er ook niet bang voor en sta ook voor mijn eigen mening, maar er plezier in hebben vind ik wel wat twijfelachtig.

Verder maak ik me niet druk over je uitlatingen, de nuance komt vanzelf een keer.

Groetjes weer op deze sjet.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

07-10-2007 21:30

Ik zeg wat er door elke karpervisser zijn hoofd wel eens spookt.
dat dat kjritiek oplevert weet ik bij voorbaat, maar ik onderbouw mn meningen dacht ik wel aardig? Ik ga niet lopen roepen zoals chris ook al aangeeft "wel vissen met 3 stokken", maar wel een vergunning kopen.

Ik trek gewoon 1 lijn, lap alles aan mn laars. En dat bevalt me.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

07-10-2007 21:32

zo jammer dit
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Peter van de Sande
Berichten: 227
Lid geworden op: 20-03-2004 15:03
Locatie: Maarheeze

07-10-2007 21:33

Sebastiaan,

Dat je een stelling op een forum zet die uiterst links of uiterst rechts zit is logisch. Een stelling zet je nu eenmaal niet neer met een poldermening of op een "iedereen moet zich erin kunnen vinden"-manier. Waar de meeste mensen op dit board zich waarschijnlijk wel aan ergeren is de wijze waarop er gescholden, gestookt en beschimpt wordt. Meestal is dat een uiting van je eigen onvermogen om jezelf op een normale, volwassen manier in een discussie te presenteren. Op deze manier verlies je een discussie altijd. Je wint niet door harder te schreeuwen, meer te schelden of te laten zien dat je van iemand anders nóg iets ergers of kwetsenders weet. Een discussie win je met een gefundeerde mening onderbouwd met argumenten. Tot nu toe heb je daar nog niet zoveel van laten zien.

Discussie is goed, maar op deze manier laat je zien dat het niveau van de gemiddelde Nederland(se karpervisser)er de laatste jaren hard achteruit holt.

Mét of zonder vergunning!
Laatst gewijzigd door Peter van de Sande op 07-10-2007 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je thuis bij de kachel zit, vang je ze niet!
http://www.empirebaits.nl
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-10-2007 21:34

Chris Noorlander_ schreef:(Kees) Even zomaar een vraag hoor, tussendoor

Wat is precies het verschil tussen het vissen met een derde hengel buiten het nachtvisseizoen en het vissen zonder vispas?
Waarom is het ene niet erg en het andere wel?

m.v.g. Chris


Chris, het lijkt me logisch dat je de visrechthebbende betaalt, doe je dit niet dan benadeel je daadwerkelijk iemand. Een derde hengel op een prutputje is natuurlijk laakbaar, maar op een heel groot water met waarschijnlijk weinig vangkansen is dit in mijn ogen geen probleem. Je weet waar ik vis en ik doe dit eigenlijk altijd met 2 hengels, zelfs als er een zoontje van me mee gaat. Niet omdat ik zo'n brave Hendrik ben, maar het heeft meestal weinig meerwaarde. Ook een nachtvisverbod lijkt me op de meeste plaatsen (uitgezonderd dicht bij bebouwing/woonhuizen) een onnodige maatregel. Je kunt beter toezicht hebben in de vorm van vissers, want stropers mijden nachtviswateren, zo is de praktijk. Vandaar dat ik zo reageerde. Ik weet dat de overheid het anders ziet, als ik de boetebedragen als graadmeter neem.

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

07-10-2007 21:37

Peter van de Sande schreef:Sebastiaan,

Dat je een stelling op een forum zet die uiterst links of uiterst rechts zit is logisch. Een stelling zet je nu eenmaal niet neer met een poldermening of op een "iedereen moet zich erin kunnen vinden"-manier. Waar de meeste mensen op dit board zich waarschijnlijk wel aan ergeren is de wijze waarop er gescholden, gestookt en beschimpt wordt. Meestal is dat een uiting van je eigen onvermogen om jezelf op een normale, volwassen manier in een discussie te presenteren. Op deze manier verlies je een discussie altijd. Je wint niet door harder te schreeuwen, meer te schelden of te laten zien dat je van iemand anders nóg iets ergers of kwetsenders weet. Een discussie win je met een gefundeerde mening onderbouwd met argumenten. Tot nu toe heb je daar nog niet zoveel van laten zien.

Discussie is goed, maar op deze manier laat je zien dat het niveau van de gemiddelde Nederland(se karpervisser)er de laatste jaren hard achetruit holt.

Mét of zonder vergunning!


Dus volgens jouw moeten er "winnaars" zijn in een discussie?
Wil je trouwens niet zo generaliseren? Je kent me niet. En ik ben niet "de gemiddelde nederlandse karpervisser"
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

07-10-2007 21:40

ruik ik hier dan toch een stukje hoogmoed
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-10-2007 21:40

Peter, ik ben het helemaal met je eens! Meningsverschillen prima, maar met inachtneming van de normale omgangsvormen en fatsoensregels a.u.b.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

07-10-2007 21:41

Nee jij bent de beste :lol:
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-10-2007 21:42

remon van dusschoten 2 schreef:ruik ik hier dan toch een stukje hoogmoed


Da's maar de vraag, je kan jezelf ook nog onder dat gemiddelde plaatsen! :wink:
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Peter van de Sande
Berichten: 227
Lid geworden op: 20-03-2004 15:03
Locatie: Maarheeze

07-10-2007 21:43

Hoef niet te generaliseren. Ik neem jouw schreeuwende mails als graadmeter en dan kom ik vanzelf op mijn mening. Of ik je nu ken of niet heeft daar niets mee te maken.

Ik lees heel veel blabla en weinig argumenten, behalve het argument dat je tóch altijd iets fout doet al heb je voor honderden euro's vergunningen.

Moet je dáár eens iets aan doen. Probeer eens om niets fout te doen en tóch vis te vangen. Dán krijg je misschien respect van anderen. In één ding heb je gelijk. Je bent geen gemiddelde nederlandse karpervisser. Een goed verstaander....
Als je thuis bij de kachel zit, vang je ze niet!
http://www.empirebaits.nl
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

07-10-2007 21:44

Its better to be bad and be rememberd, then be good and not be rememberd was het toch?
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

07-10-2007 21:47

Regels zijn regels en daar dien je je eigen aan te houden.Doe je dit niet laat je toch zeker je zelf van je slechte kant zien.kies je voor het goede het gaat je goed kies je voor het slechte het gaat je slecht.koop gewoon die vergunnig stel dat we met zijn alle geen vergunnig meer kochte.Waar moet dat dan heen.mar goed als je denkt dat het stoer is om te roepen dat je vis zonder vergunning mijn zegen heb,erg jammer dit
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

07-10-2007 21:48

Nou dag, ik ga de sjet verlaten, even met de kano de rivier op om m'n vrienden te voeren. Ik kijk morgen wel weer eens met hoeveel pagina's we gevorderd zijn. 8)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

07-10-2007 21:49

Peter van de Sande schreef:Hoef niet te generaliseren. Ik neem jouw schreeuwende mails als graadmeter en dan kom ik vanzelf op mijn mening. Of ik je nu ken of niet heeft daar niets mee te maken.

Ik lees heel veel blabla en weinig argumenten, behalve het argument dat je tóch altijd iets fout doet al heb je voor honderden euro's vergunningen.

Moet je dáár eens iets aan doen. Probeer eens om niets fout te doen en tóch vis te vangen. Dán krijg je misschien respect van anderen. In één ding heb je gelijk. Je bent geen gemiddelde nederlandse karpervisser. Een goed verstaander....



Discussies "winnen" en respect krijgen van anderen?Waarom zou ik dat volgens jouw moeten proberen? Alsof ik daar op zit te wachten. Ik doe waar het om gaat. IK hoef geen respect maar wil veel dikke vissen de kant op trekken, zonder een BOA te zien..............jij niet dan?
hans van loghem
Berichten: 524
Lid geworden op: 19-10-2006 21:33
Locatie: rheden

07-10-2007 21:51

Er zit bij jou niks bad's aan, jij bent gewoon eigenwijs. En je hebt ook
nog een enorme ego. Zoals in de karper wereld stond: Van sebastiaan de roode kregen wij zoveel materieaal opgestuurd dat we deze rubriek alleen al met zijn fotos kunnen vullen. Als je al zo media geil bent zal je die foto naar de krant ook wel zelf gestuurd hebben.
Leven is als een neus, haal eruit wat er in zit!!!!!!!!!
Plaats reactie