Vissen op de visvinder en het vinden van warmtelagen


Plaats reactie
Arjan van den Berg

14-10-2002 15:51

Hallo allemaal,

Nu ik toch bezig ben heb ik nog wel een vraag aan jullie.

In hetzelfde boek van Den Luc (nee ik aanbid hem niet, ik probeer alleen interessante dingen eruit te halen en te be-discussieren) zag ik dat hij schreef, kijk maar eens op je visvinder, je ziet alle vis op ongeveer 1,5 meter water zwemmen.. Dat is dus de warme bovenlaag.
Mij is dit echter nooit opgevallen op mijn visvinder, jullie wel?

Is wel een interessant gegeven als het echt werkt en je vind de vis op een bepaalde diepte dat je een stek er in de buurt kan zoeken met die dieptes en dan is het maar vangen?

Werkt dit echt? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

MvG

Arjan
Roberto Kluijtmans 1
Berichten: 39
Lid geworden op: 22-02-2002 01:00
Locatie: Drunen
Contacteer:

15-10-2002 00:58

Op 2002-10-14 15:51, schreef Arjan van den Berg:
Hallo allemaal,

Nu ik toch bezig ben heb ik nog wel een vraag aan jullie.

In hetzelfde boek van Den Luc (nee ik aanbid hem niet, ik probeer alleen interessante dingen eruit te halen en te be-discussieren) zag ik dat hij schreef, kijk maar eens op je visvinder, je ziet alle vis op ongeveer 1,5 meter water zwemmen.. Dat is dus de warme bovenlaag.
Mij is dit echter nooit opgevallen op mijn visvinder, jullie wel?

Is wel een interessant gegeven als het echt werkt en je vind de vis op een bepaalde diepte dat je een stek er in de buurt kan zoeken met die dieptes en dan is het maar vangen?

Werkt dit echt? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

MvG

Arjan




Oke het is geen visvinder maar een diepte meter dat betekent dat hij diepte meet dus plateau's vindt etc. :grin:
Men zegt ook wat je ziet HELEMAAL geen vis hoeft te zijn maar iets anders. Dus is het wel vis wat HIJ of WIJ zien??? :S
Ja tuurlijk zou het intressant zijn als het werkte want dan zou je het op een andere manier aan kunnen pakken !!!
Ik ben benieuwd of er andere dingen zijn wat ik niet weet of dat er mensen zijn die dit onzin vinden.

Ik merk het morgen wel :razz:

gr roberto
I love DELKIM TXI that's quallity!
Plaats reactie