stekinfo deel 2


Stekinfo op een site mag of kan ,of juist niet.

stekinfo nee
33
48%
stekinfo och ja waarom niet
12
17%
stekinfo,maar dan een mail sturen
17
25%
stekinfo alleen vijvers
2
3%
stekinfo moet
5
7%
 
Totaal aantal stemmen: 69
Gebruikersavatar
Rob van Halteren
Berichten: 233
Lid geworden op: 27-01-2005 17:49
Locatie: Den Haag
Contacteer:

05-10-2005 11:16

Douwe Bijlsma schreef:Zucht----- en ik vis al langer dan jij oud bent en heb door schade en schande moeten leren dat je stilhouden en alleen op je gevoel af te gaan met informatie je het langer volhoud.
Wat een arrogante dooddoener zeg om je gelijk te willen halen.

Stekinformatie is geen algemene informatie.
Algemene informatie verstrek ik wel, voor de rest volg ik mijn gevoel.


Douwe...

puur uit nieuwsgierigheid, hoe omschrijf jij dan de info zoals ik hem eerder in de topic heb neergezet, ook ik wil graag mensen info verstrekken, maar ook weer niet het onderste uit de kan geven, snappie?
Greetzzz

Rob

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..ehmmmm laat ook maar.........
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-10-2005 11:38

Rob als je de informatie bedoeld die je uit de westrijdvissen.nl hebt geplukt is dat informatie wat ik graag mag lezen.
Ik spreek dan ook graag met wedstrijdvissers als ik een water aan het inspecteren ben (was)
Ik lees en denk dan wel tussen de regels door en zou zelf op onderzoek uitgaan of iemand persoonlijk benaderen die het water goed kent.

Ik vraag mij in alle redelijkheid af wat deze, uhhhhhhhhh vriendelijk blijven, site toe kan voegen aan deze gegevens.
Willen ze stekinformatie toegespitst op karper vrijgeven komen ze snel in de problemen met de locale vissers dat is zeker.

Verder wil ik er maar niet op in gaan.
Iedereen doet maar en geeft maar wat hijzelf kwijt wil maar klaag niet als je water overspoeld wordt met peppies en kokkies.

Voor sommigen, lees heel veel, is ook 15 kilo meer dan ze ooit gevangen hebben ook al lijkt dat niet meer zo te zijn.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Rob van Halteren
Berichten: 233
Lid geworden op: 27-01-2005 17:49
Locatie: Den Haag
Contacteer:

05-10-2005 11:43

Dat is idd de info die ik bedoel Douwe, en met stekinfo bedoel ik dus zoiets, benaming zal wel niet helemaal goed gekozen zijn maar je snapt mijn punt denk ik wel :wink:
Greetzzz

Rob

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..ehmmmm laat ook maar.........
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-10-2005 12:05

Goed nog iets ter aanvulling dan, ik ken vele vissers ook de jongeren die nu zo arrogant aan de kant geschoven worden met de zin : als je ouder bent wordt je wel coulanter en begrijp je het beter.
Deze vissers hebben slapeloze nachten gehad door de schrammen van de begroeiïng en brandnetels bij hun strooptochten om stekken te zoeken.
Uit een boom kletteren omdat het glad is was ook geen unicum.
Ik heb die vissers, ik wil ze uit respect niet eens meer jongens noemen, zien waden, zwemmen, vastzitten in de modder en heel schuchter vragen horen stellen; meneer mag ik u iets vragen --.

Persoonlijk viste ik op een stek tussen de struiken ik kon er net zitten en ging er pas naartoe als het donker genoeg was: ja toen ook al.
Mooie vissen gevangen niemand anders kwam er je kon er niet komen was het excuus.
Ik maakte de fout om het iemand te vertellen.
De stek was snel omgebouwd tot tweepersoonsformaat twee complete bomen lagen tussen de struiken het vangen langs de kanten was voorbij.

Gefrustreerd? ja dat zou wel eens kunnen kloppen, de meesten willen de moeite niet eens meer doen.
Die het nog wel doen hoe jong of oud dan ook, mijn respect je mag je wat mij betreft visser noemen.

Nu heb ik niks meer toe te voegen, ik zal de raad van een jongere maar eens opvolgen, had iets te maken met een leeuwenkooi, heeft overigens niks met dit topic te maken meer in het algemeen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

05-10-2005 12:10

:)
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

05-10-2005 12:21

Het enigste wat van mij aan stekinfo er mag staan is waar je de vergunningen kunt halen.
De rest hoort juist bij het karper vissen.
Ontdekken en ervaring op doen.
Zo word je juist een goede karpervisser.
Want van fouten leer je.
Als je telkens alles voor gekauwd krijgt leer je niks en zul je bijna niks leren.
Voor mij is dat geen karpervissen maar de rest achter de kont aan lopen.

groeten joris