Karpers of vrouwen????????


Rob Gentjes
Berichten: 9
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

19-08-2002 14:58

Na aanleiding van het artikel 'On a mission....?' van Mark van Balveren vroeg ik me af hoe jullie erover dachten. Wat is belangrijker in jullie leven mooie karpers vangen of mooie vrouwen versieren. Ik hou het op het laatste. Ondanks dat karperen een bijzondere plek in mijn leven heeft gaat er niets boven het uitgaan en daar achter de mooie vrouwtjes aan. Ik heb soms een beetje het gevoel dat jullie je hele vrije tijd besteden aan het karperen. Maar er is zoveel meer en vrouwen is daar een groot aspect van. Dus voor mij eerst vrouwen en dan karpers.

De groeten,

Rob
Hans-Peter van Ee

19-08-2002 15:04

Rob

Jij bent zeventien en praat over mooie vrouwen.
Hoevaak ben jij al gescheiden??

met geinige groet

HPE
Rob Gentjes
Berichten: 9
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

19-08-2002 15:23

Sorry, ik schreef onder mn broertjes naam. (mn broertje is ook karpergek en moest eens hier van hem kijken). Mijn naam is Jeroen en ben 23 ik studeer bedrijfs- en bedrijfskundige economie aan de VU in Amsterdam.En hou dus ook van karpervissen. Ik wil niet zeggen dat ik met vrouwen 'omga', maar in de uitgaansscene hebben we het over mooie vrouwtjes en niet meer over meisjes. En HPE, als Barkeeper in een grote discotheek in Amsterdam heb ik in mn 23 jaren denk ik al meer ervaring dan in jou ... jaren.

Met vriendelijke groet,

Jeroen
Gast

19-08-2002 15:36

Dit is dan mn eigen account!

Ronnie, elk weekend vissen met de vrouw?????????????
Je bent 18 ga je nooit uit dan. Als ik vis dan doe ik dat doordeweeks en in het weekend ga ik stappen/werken. En trouwens ik ben 23 en de vrouw hoeft pas over 8 jaar te komen. Nu geniet ik nog lekker van het scharrelen. Een vaste relatie daar ben je (ronnie) toch nog veels te jong voor!
Hans-Peter van Ee

19-08-2002 15:57

Don Jeroen

Jij bent vast een top-barkeeper.
Schoenmaker blijft bij je leest!!

met vissende groet

HPE
Clifford Knook
Berichten: 84
Lid geworden op: 01-08-2002 02:00
Locatie: Lekkerkerk

19-08-2002 16:05

Als je dalijk 32 ben Jeroen, dan kan je wel is te oud zijn, krijg je van die 'dertigers' problemen. Je kent die verhalen wel. Nee, niet dat 'probleem' dat je op 14 jarige leeftijd dertigers vangt, dat op het karperforum gooit en beladen word met kritiek (ga maar ff zoeken) :smile: . Nee die niet. Maar van die verhalen dat je je niet kan/durft te binden, je geen rust kan vinden, de vrouwen vinden dat je volwassen moet worden, etc....
Nee, laten we eerlijk zijn, iedereen is verschillend. Het is 'kiezen of delen'.
Ik heb een 7 jaar geleden een mooie meid aan de haak geslagen om even in termen te blijven, en daar heb ik voor gekozen, en nu is het alles samen delen.
Sinds 3 jaar vis ik op karper. In de zomermaanden ga ik bijna elke vrijdag- op zaterdagnacht vissen. Gelukkig laat ze mij daar vrij in, zolang ik maar rekening met haar houd.
Maar om je vraag eerlijk te beantwoorden; Mijn vriendin is alles voor me. Vissen is belangrijk voor me, en mijn vriendin weet/begrijpt dat.

Groeten,

Cliff.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Clifford Knook op 2002-08-19 16:08 ]</font>
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

19-08-2002 16:35

Ik ben nog jong, en daar geniet ik van..wie zegt dat je nu al een vaste vriendin moet hebben dan. Denk dat het de komende jaren helaas nog erg veel vissen word...
Misschien jammer voor de meiden, misschien jammer voor mij ... in ieder geval pech voor de karpers want ik ga er nog een hoop vangen (hoop ik).

Ik heb nog zoveel dingen die ik wil doen, nog zoveel plaatsen waar ik wil gaan vissen dus ik ben bang dat het alleen maar slecht zou zijn voor mijn vriendin en mijn visserij als ik daar nu al aan begon.

Komt nog wel allemaal...
Gast

19-08-2002 16:57

Hahaha Clifford,

Ik ben niet zo bang hoor om die probleempjes te krijgen. Ik heb van mn 16 tot mn 20ste een vaste vriendin gehad en heb daarna besloten om eerst alles wat er op dat gebied te bedenken valt te doen en goed te genieten ervan en dan pas weer een relatie aangaan. Dat vrouwen me dan niet volwassen vinden is dan hun probleem. Vrouwen genoeg toch? En ik heb trouwens genoeg aandacht van vrouwen in de 30, dus die relatie komt ook nog wel. Het lijkt me trouwens nog slechter als je al je vrijetijd aan het water besteed. Daar krijg je ook geen relatie. En wat nog erger is dat je een heel klein netwerk van mensen kent en daardoor je persoonlijke ontwikkeling geremd wordt. En voor de mensen met ambitie: zonder netwerk kom je nergens!

Met gebruinde groet,

Jeroen
Clifford Knook
Berichten: 84
Lid geworden op: 01-08-2002 02:00
Locatie: Lekkerkerk

19-08-2002 17:07

Daar ben ik het helemaal mee eens Jeroen. Ik heb de zaterdagavond en dandere dagen voor voor 'socializing'. Vrijdag op zaterdag is vissen. :smile:

Groeten,

Cliff
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

19-08-2002 18:27

ik wissel het af... soms in de kroeg... de vrienden en VRIENDINNEN willen ook wat en anders aan de waterkant. Het is zeker flex als je de dame meekrijgt naar de waterkant...
ik had een vriendin die ik zo ongeveer alleen maar gezien heb aan de waterkant en die bleef iedere nacht... mij hoorde je niet klagen.

sowieso vind ik het nooit erg om in de buurt van een uitgaansgebied te vissen (een thuiswater) want het aantal schitterende dames dat dan 's nachts op de terugweg langs komt en vaak genoeg een praatje blijft maken dat is zeker te doen... dan slaap ik wel overdag. De karpers hebben er geen last van (enkel praten zonder muziek, schreeuwen enzo want anders trap ik ze weg)
want ik zit daar op afstand te vissen dus...

met andere woorden... het liefst gecombineerd... ik heb 1 vriendin gehad die het vissen niks vond en 1 die het super vond... das dus 50/50 hopelijk is mijn nieuwe vriendin er ook gek op... zou mooi zijn (ik weet al wie haha maar ze vind het niet erg dat ik vaak weg ben en ze zal vaak genoeg langs komen)
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

19-08-2002 18:53

Goedemiddag,

Op gedied van de karpervisserij zit ik een beetje in een dip.Af en toe ff wat pennen maar dat mag geen naam hebben.:???:

Heb daarentegen het uitgaansleven herondekt,hoewel ik portier ben is het stappen opzich een heel ander verhaal.(Tijdens het werk niet aan de vrouwen komen :0 )

Wat lopen er toch veel "volschubben" rond :grin:

Momenteel geniet ik van het uitgaansleven en pak mijn visserij wel wer op in het najaar en in de winter,dit zijn trouwens toch mijn meest favoriete jaargetijden.

Mijn ex moedigde mij ook regelmatig aan om te gaan vissen,vrouwen zijn rare wezens neem dat maar aan.

MVG "GRUM"
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

19-08-2002 19:53

Waaraan herken je de volschub die later geen verklede brasem blijkt te zijn?
peter m hoogeveen
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

19-08-2002 21:41

Tsjonge, wat een stoere praatjes allemaal, dat lullen over vrouwen alsof het karpers zijn. Jullie zijn zeker dezelfde die alleen maar dertigers vangen?
(En geen flauwiteiten als "Bedoel je karpers of vrouwen van 30-plus, haha!")

Met gelukkig getrouwde groet,

Peter
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

19-08-2002 22:35

Een "volschub" in je slaapzak is net zo fijn als een volschub in je bewaarzak........

Op het pad der liefde is het bij mij al weer een tijdje stil, het vissen staat op nr 1. Kga wel stappen enzo, maar dan niet gericht op het versieren van een poppie voor een vaste relatie.

Heb in het verleden al genoeg gezeik gehad met me ex over het vissen enzo, daar heb ik geen trek meer in..... Het weekend gebruik ik om te vissen, De rest van de dagen om het water te observeren en te voeren. Heb dus geen tijd voor social talk met een eventuele vriendin, de vriendenkring en / of familie van me eventuele vriendin. Eens in de zoveel tijd ga ik op een zaterdagavond een keer stappen (met wat andere vissers), gewoon om er ff tussen uit te zijn, me lam te zuipen (jaja klinkt stoer he, maar dat krijg je als je langs de waterkant altijd nuchter blijft en niets drinkt) en heel soms om een poppie te scoren....... (shit man, wat ben ik eigenlijk stoer....) Gewoon ff om je uitte leven en jezelf weer op te laden voor de volgende sessie. Maar die avondjes worden wel beperkt tot een paar keer diep in de winter of als het hoogzomer is.....

Ik snap ook wel dat niet iedereen zo met zijn hobby wil en / of kan bezig zijn, maar jah das de keuze die je maakt....

MEt groet,
Kiron
Gast

19-08-2002 23:25

ik heb medelijden met je Kiron
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

20-08-2002 06:54

Dat is jouw mening Jeroen, Er zijn maar weinig mensen die kunnen zeggen dat ze ook daadwerkelijk het leven leiden dat ze graag zouden willen hebben. Ik doe (en laat) waar ik zin in heb......

Je kan je maar op 1 ding tegelijk volledig concentreren wil je iets perfect doen, in dit geval dus vissen, ik wil me aandacht niet moeten verdelen tussen het vissen en iets anders.....

Met groet,
Kiron
Hans-Peter van Ee

20-08-2002 08:09

Jeroen

Ik heb medelijden met jouw.
Jij begint hier te brallen over jouw versier-avonturen als barkeerper.
Wat moeten wij hiermee als karpervisser??

Maar goed mijn mening kan jij krijgen.

Iemand die een vaste relatie aangaat is waarschijnlijk verliefd, en het vissen zal minder worden.

Iemand die geil is die scoort een vrouwtje, leeft zich uit en zijn visserij zal daar niet onder lijden.

Is men echter zwaar besmet met het visvirus dan kunnen vrouwen een sta in de weg zijn, als er in goed overleg niets te regelen valt.

Zelf ben ik vrijgezel, al ruim vijf jaar, ervaring genoeg met vrouwen en vissen.
Zo zonder vaste vriendin is ook best lekker en vissen staat bij mij nu zeker op nummer één.
Maar ik ben een mens, en word ik verliefd dan houd ik dat toch niet tegen.
Vissen zal ik echter altijd blijven doen, ik ben er als het ware afhankelijk van.

met wanstaltige groet

HPE
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

20-08-2002 08:27

Deze discussie is volgens mij al een keer eerder gaande geweest.

Veel stoere praat, maar de praktijk leert dat wanneer ze een vriendin krijgen ze zo soft worden als een pakje boter :smile:

Bij ons gaat het gewoon in goed overleg. Ik kan het gewoon niet maken om altijd te gaan vissen. Een keer samen wat gezelligs doen is ook belangrijk volgens mij.

Pascal
"everyone has the right to be stupid, but some people abuse the privilege" (Joseph Stalin)
Bram van de Berg
Berichten: 108
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Deurne

20-08-2002 08:31

Het is soms best moeilijk om te kiezen...

MvG Bram
Hans-Peter van Ee

20-08-2002 14:00

Pascal

Ik ben 36 jaar en heb al een tweetal relatie's achter de rug.
Niets geen stoere praat van mijn kant, wel ken ik me eigen donders goed wat vrouwen betreft.
Ze zal verdomd flexibel moeten zijn om met mij samen te kunnen leven.
Vissen is mijn leven en vrouwen zullen zich daar in moeten schikken.
Maar zoals ik al zei, ik ben mens en als ik verliefd word, houd ik dat niet tegen.

met vissende groet

HPE
Gast

20-08-2002 14:02

Ik vind jullie allemaal een beetje te serieus doen over vissen. Het lijkt wel alsof vissen jullie leven is ipv het 'normale'sociale leven. Ik merk trouwens ook dat karpervissers veel slechter in de omgang zijn dan niet vissende mensen. Wat Kiron zegt dat je je maar op 1 ding echt kan richten is natuurlijk onzin. Wanneer je dat doet mis je een hele hoop leuke dingen. Je bent van mijn leeftijd en ik weet niet of je veel vrienden hebt , maar wanneer ik langer dan 1 nacht vis wordt ik meegesleurd door hun om wat 'leuks'te gaan doen. Mijn mening is dat je niet leeft wanneer je niet van alle bomen de vruchten plukt. Karpervissers zijn saai en vaak aso!!!!!!
Gast

20-08-2002 14:03

Wanneer ik 36 ben hoop ik getrouwd te zijn met 2 kinderen!!! Dat lijkt me een stuk leuker dan fulltime visser
Hans-Peter van Ee

20-08-2002 14:32

Jeroen

Ik ben geen full-time visser, dus verdraai de zaken niet.
En noem mensen geen aso, als jij ze niet kent.
Neem trouwens één wijze levensles van mij aan Jeroen, Dieren kun je op vertrouwen, op Mensen niet.
En vergeet niet dat een ieder z'n beleving anders is.
Veel geluk in jouw huwelijk.

Gezien jouw manier van uitten in jouw postings houd ik het er toch maar op dat jij zeventien bent.

met sociale groet

HPE
Gast

20-08-2002 14:36

Dan ken jij waarschijnlijk niet veel mensen. Ik heb zat vrienden waar ik op kan vertrouwen en als jij die niet hebt ben je gewoon een beetje zielig.
P.S. mn broertje heeft onder mijn naam gereageert bij de andere topics. Dus kijk mij niet scheef erop aan.

Als 17 jarige zit je niet op de VU , dus met dat commentaar kom je niet ver.