DB Hengelsport Helmond


Plaats reactie
Arnold Haandrik

27-05-2002 17:27

Jongens,
ffies een klein verhaaltje voor ik van start ga,
Toen ik begon met (karper)vissen moet je natuurlijk ook alle spullen aanschaffen en er zijn verschillende zaken in helmond en omgeving,en ik kan jullie verzekeren dat ik er behoorlijk wat gezien had voor ik bij mn eigen "dealer" terecht kwam,namelijk Ad v.Belkum op de tolpost.ik ben daar jaren gekomen en door er veel te komen bouw je toch een band op.verschillende fotos van me hing ie met trots op en hij had altijd wel nieuws van andere vissers.nu is ie immidels naar Thailand vertrokken(zn vrouw kwam er vandaan)en heeft ie dus zn zaak doorverkocht
en komen we dus bij de eigenlijke topic,die eigenaar is Dave Butler,notabene een engelse karpervisser!!
want Ad had dan wel een goed lopende zaak,van vissen had ie weinig verstand(met alle respect)
Dus in mijn ogen is dat dus een hele vooruitgang want Dave weet waar ie over praat!
Dave,ik hoop dat ik nog vele jaren bij jou mn toebehoren kan komen halen en un bakkie leut kan komen drinken.
veel suc6 met je nieuwe zaak en als je net zo over de prijs kan sjaggelen als Ad,dan komt alles goed!(blijf toch een nederlander hé)
ik hoop dat ik andere karpervissers uit de buurt van Helmond een beetje wakker heb geschud want er is weer een "echte"karperwinkel in de buurt!

Dave,nogmaals veel succes in je nieuwe zaak en tight lines.

groeten Harald
piet pietersen
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-05-2002 02:00
Locatie: eindhoven

27-05-2002 17:55

nou Harald er is maar een goede winkel in de regio van helmond en eindhoven en dat is de stek op de bredalaan en als je goed opgelet hebt is er al wat verandert aan de advertenties van DB hengelsport.
groetjes
Arnold Haandrik

27-05-2002 18:00

piet,ik neem aan dat je de bredalaan in Eindhoven bedoeld?zo ja is dat dan bij jou in de regio ik heb het meer over de regio's onder eindhoven want geloof me,aan de service van sommige hengelsporthandelaren schort nog wel wat aan hoor,(en nee ik noem geen namen)
maargoed ook jou adresje zal wel oke zijn als jij het zegt!
waarzit jij altijd te vissen?¿kom ik een keer een bakkie doen.

groeten
Harald
piet pietersen
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-05-2002 02:00
Locatie: eindhoven

27-05-2002 18:06

in de meeste gevallen op het wilhelmina tussen lieshout en son.
en de service en garantie zijn bij de stek oke groetjes.
Arnold Haandrik

27-05-2002 18:17

mail me ffies dan babbelen we verder:brutalist60@hotmail.com

groeten
Harald
Plaats reactie