Belangrijk voor alle mensen die open wateren bevissen!!!


Plaats reactie
Carpboard
Berichten: 48
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

15-05-2002 16:42

Beste Mensen,

Door een toenemend aantal Spiegelkarperprojecten op open water (boezemwateren, grote rivieren), is de kans dat een spiegelkarper van het ene naar het andere project zwemt steeds groter. Omdat deze spiegelkarpers moeilijk te traceren zijn heeft het COS, Karperwereld Online gevraagd een aparte interactieve terugmeldpagina te openen voor Spiegelkarperprojecten. Zie onderstaande link!
http://www.karperwereld.nl/kub/cos/algemeen.php

Het is van belang dat iedereen zijn beste beentje voorzet en alle gevangen, vermoedelijke projectspiegels die niet in eerste instantie worden herkent opgestuurd worden naar deze site.
Dus aub namens de COS wil ik u vragen om allemaal mee te doen mocht u zo'n spiegel gevangen hebben. Lees aub eerst wel de spelregels.

Met Vr.Gr.

Team Carpboard
Dennis Ruijs

16-05-2002 09:26

Ik zal zeker meewerken als ik een spiegel op openbaar water mag vangen.

Een mooi initiatief en dat er maar heel veel spiegeltjes de komende jaren.

Het zou toch gaaf zijn als er een spiegel van de AHV in bijv. Friesland terug wordt gevangen. Of een van het IJsselproject in het A'damrijnkanaal, gaaf hoor.

ga zo door COS en KWO

groeten,

Dennis R.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

16-05-2002 09:42

Dennis, wat jij beschrijft is alleen maar een kwestie van tijd. Maar als karpervissers niet meewerken door het insturen van foto's kun je hier ook nooit achter komen, ieders medewerking is dus vereist.
Op de IJssel worden er ieder jaar enkele spiegels gevangen (11-15p) die zeer waarschijnlijk van uitzettingen in het Twentekanaal afkomstig zijn, omdat daar bij uitzetting de visjes niet worden gefotografeerd is dit echter niet te bewijzen, erg jammer.
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

16-05-2002 10:59

Aart gaan we nu dan eindelijk wat meer vossengepiep horen aldaar haha

gr Ray
Plaats reactie