Complete Stek Info, in de Openbaarheid????


Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

17-05-2002 23:01

Heren,

Een hetze zou ik niet willen voeren. Wellicht is mijn toonzetting wel enigszins beinvloed door de CW discussies. Als dat verkeerd overkomt, dan mijn verontschuldigingen.

Wel vraag ik mij af of het werkelijk uit de hand loopt met de informatieverstrekking over viswater. Grootste factor is volgens mij dat we tegenwoordig met velen zijn. De spoeling wordt daardoor dunner en veel karpervissers zijn zoekende. Als er ergens een groene tent aan het water ontdekt wordt is dat voor sommigen inspirerend genoeg. Maar wat kun je daar aan doen.

Overigens ken ik een bepaald water al 25 jaar en ken de stekken goed. Na jaren dacht ik er weer eens op een van de stekken te vissen. Overdag, want nachtvissen is daar verboden. De derde keer, kwam een karpervisser met veel verbaal de stek claimen en beschuldigde de plaatselijke hengelsportwinkel er gelijk van hier informatie over vrij te geven aan de klanten. Na diverse malen uit gelegd te hebben dat ik de stek al vele jaren kende, werd ik nog maar half geloofd. Tamelijk paranoia. Het water is een recreatiegebied waar dagelijks talloze mensen komen. Lastig geheim te houden.

Kees
Wilko Bloem

17-05-2002 23:29

Kees, in discussie heb je mede en tegenstanders, de “confrontatie”misbruikende waren mij zeker niet onbekend, verre van dat zelfs. En Beste Kees, ik benader de mensen altijd zoals men mij benaderd! Schelden, of dreigen, past mij niet Kees, ik doe het op mijn eigenwijze. Het geen wat men over mij beweerde, heeft men nooit en te nimmer kunnen “aantonen” in discussie! Omdat het ook nooit plaats heeft gevonden! Waar het meestal fout ging Kees, de mensen lezen verrekte slecht. Of men leest te gretig, van wat men er graag in wil zien bij het “nastreven” van een discutabel opzetje! Oké dus vice-versa mijn antwoord in deze!

Je tweede alinea betreffende de Sloterplas, nou nee hoor Kees dat geniet al grote Wereld bekendheid! Het Kinzelermeer is al ooit eens naar de bliksem geschreven , dus positief gedane karperzaken, nemen daar ook zeker geen keer, nee ik noem geen namen! Dus zeker geen mond op mond reclame in de ruimste zin van het woord! Wat ooit eens in de media was beschreven blijft men beschrijven Kees, anders valt er niets meer te urineren in die vakantie karper-safari blaadjes en boeken!

Ik bemerk tevens dat je mij vragen stelt over een vissende Dominee incl. een foutje in zijn oude testament, helaas Kees theologisch ben ik niet zo onderlegd het was in ieder geval een zeer frustrerende “ervaring” in Petrus, dus zeker geen verhaal! En als vissers willen praten Kees, so what ze vertellen toch nooit meer, dan ze kwijt willen! Maar goed je beweerd dat jou vang kansen niet minder zijn geworden het zou dus kunnen zijn dat de hetze achter de rug is of de moeilijkheid graad van het desbetreffende water!
Met humoristische groet Wilko!

I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Wilko Bloem

18-05-2002 09:41

Hallo die Henk, wat topografische Atlassen betreft, deze zijn vrij te koop en overal verkrijgbaar, en zeer gedetailleerd! De bestanden en wat er zwemt, staan er natuurlijk niet in vermeld, dat zoekt een echte karpervisser zelf wel uit, toch? Ja mijn streven, om altijd iedere reactie te beantwoorden, zal wel weer op de verkeerde manier geïnterpreteerd worden, zo als mediageil zijn, maar als je het niet doet gaat men zelfs zo ver. Overziende mijn discussie verleden dan, om er een topic over te openen. Waarbij ik tot het discutabele onderwerp werd gepromoveerd op het board, dus mijne Heren het is nooit goed, of het deugd niet. Achteraf bleek, dat men bepaalde postings van mij verzuimd had te lezen, en over het hoofd had gezien, waar het antwoord in was op gesloten,dus de geopende topic betreffende mij bleek toen achteraf toaal overbodig.
Met vriendelijke groet Wilko :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

18-05-2002 09:46

En dat was echt noooooooooooooooit het geval, toch? :eek: :eek:
Wilko Bloem

18-05-2002 10:03

Hallo Cor, jou vraag die nog steeds niet is of werd beantwoord betreffende een discussie, ik heb deze nog eens bekeken. Het enigste wat ik er inzag, waren nieuw off topic gedicteerde feiten, waardoor het oorspronkelijke discussiepunt op de achtergrond geraakt. En hier mee de discussie voerende bewust op het verkeerde literaire been word gezet. En daarbij dus geen antwoorden geeft op jou vragen. Bekende truc, ik heb er al eens mee kennis mogen maken met desbetreffende, ik doorzag het spelletje meteen.
Met sportieve groet Wilko.

I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Cor Blokhof

18-05-2002 13:26

Wilko,

Ik had ook al een poosje door hoe ze dat doen hoor.

Maar goed ik zie het maar als een teken van hele grootte zwakte

Groeten,

Cor

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cor van Steenoven op 2002-05-18 13:26 ]</font>
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

18-05-2002 14:54

Ze?? wie zijn ze dan??
Vissen is een hobby, geen religie!
Wilko Bloem

22-05-2002 21:21

Ach die Douwe toch, het vragen naar de wel bekende weg? Je onderschat Cor zijn relativerend vermogen!Hij mag dan negentien jaar zijn, maar daar trapt hij "echt" niet in!
Met humoristische groet Wilko :lol:
I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Cor Blokhof

22-05-2002 21:45

Wilko,

Laat maar lekker hangen hoor
Vaak is gewoon niks zeggen stukken beter dan er tegen in gaan.

Ben trouwens alweer 20 :smile: Hoe verander je dat eigenlijk ?

Groeten,

Cor
Wilko Bloem

22-05-2002 23:32

Door te blijven relativeren, en kritisch te blijven. En je niet laten imponeren door fabeltjes en spreuken “maar” dat is jou wel toevertrouwd!
Met “zeer” humoristische groet, Wilko :lol: :lol:
I kill people :lol: :lol:
I kill people for money :lol: :lol:
But you are my friend :lol: :lol:
I kill you for nothing :lol: :lol:







<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Wilko Bloem op 2002-05-22 23:34 ]</font>
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

23-05-2002 11:55

Ach Wilko toch, als jij denkt dat Cor zichzelf goed kan redden, iets waarvan ik overigens overtuigd ben, waarom reageer jij dan voor hem.
Of beschouw jij hem als een "Bloem-ist" die jij moet beschermen tegen de grote boze schrijvende wereld.

Het slaken van loze kreten, die heel suggestief bedoeld zijn en er dan geen antwoord opgeven als er vragen op komen is niet bepaald bevorderlijk voor een goede discussie.

Ik ben voorbereid op een kannonade van de meester, het zal een reactie zijn die in de lijn van de verwachting van velen ligt.
Een bombastische uitbarsting van orgastisch schrijven daar kunnen de lezers, niet de schrijvers, dan van genieten.

Maar neem het mij niet kwalijk dat ik dat in belang van het in harmonie functioneren van dit forum over mij heen laat komen.

Geen "Bloem-ist" geen "EA-thiïst" maar gewoon mijzelf.

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Cor Blokhof

23-05-2002 18:05

Hallo allemaal,

Ik behoor helemaal nergens bij
En ik hoef ook nergens bij te horen

Ik heb gezond verstand en kan logische denken en kom er zelf wel achter denk ik zo

Groeten,

Cor
Wilko Bloem

23-05-2002 18:24

Die Douwe toch :eek: :eek:
I kill people :lol: :lol:
I kill people for money :lol: :lol:
But you are my friend :lol: :lol:
I kill you for nothing :lol: :lol:

Met humoristische groet Wilko!
Wilko Bloem

23-05-2002 18:53

1.] Al “weer” een verkeerde inschatting van jou kant Douwe, ik dacht het niet ik “wist” het zeker dat Cor zich red. Ik trek alleen conclusies niet meer dan alleen dat! Enne Douwe pssssst wie is die grote boze schrijvende wereld dan wel, bestaat die????

2.] De jou beweerde, suggestief loze-kreten, behoeven geen antwoord lijkt mij, je hebt ze al reeds ingevuld! Van daar, jou reeds getrokken conclusie’s, welke is deze dan wel Douwe?? Van af het begin, in deze door mij geopende topic, ben jij al steeds bezig. Met niets anders, dan suggestief, argwanend, bevooroordeelde opmerkingen aan mijn adres te plaatsen. Maar je gaat jou gang maar hoor, ik word daar niet warm of koud van Douwe. :lol: :lol:

3.]. Tjonge jonge Douwe toch..... kanonnade, de meester....... verwachting...... bombastisch...... orgastisch!!! Geen “Bloem-ist” geen "E.A.-theïst" maar gewoon jezelf nou, nou, toe maar?????
Wat een complexiteit zeg, en een kakofonische energie verspilling, wat een literaire flauwekul, foei ik had jou veel hoger ingeschat.....tijger!!!!
Met humoristische groet Wilko :lol: :lol:


I kill people :lol: :lol:
I kill people for money :lol: :lol:
But you are my friend :lol: :lol:
I kill you for nothing :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-05-2002 19:26

Kan iemand dit nog volgen? Staan we nu aan de andere kant van de open deur die we moesten intrappen? Terug naar de discussie, of zullen we maar stoppen?

Mvg Kees
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

23-05-2002 19:50

Laat maar Kees, dit is met recht een kansloze ondernemning te noemen :sad:
Wilko Bloem

23-05-2002 20:36

Nee mijne heren dit is inderdaad niet meer te volgen, want wat is namelijk het geval? Een deur die open staat, hoeft niet meer opengetrapt te worden! Laat staan als je al aan de andere kant bent, of zie ik dat verkeerd ??En wat een agressie zeggg, kan je wel tegen zo’n stomme deur? Die deur kan er ook niets aan doen hoor Kees! Maar goed alle gekheid op een stokje ik sluit deze topic, want die was toch al verziekt in het begin. Argwaan en off topic bevooroordeelde reacties, werden daar al mijn niets van aantrekkende deel.
Met humoristische groet Wilko!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-05-2002 21:23

Wilko,

Een open deur intrappen in de betekenis van een sprong in het luchtledige waarna je vervolgens verbaasd om je heen kijkend aan de andere kant staat. Waar zijn we nu eigenlijk en hoe zijn we er gekomen? Zo iets dus.

Maar de discussie over het bekend maken van water had ook al eerder op een ander topic gelopen. Kan het niet zou gauw terug vinden, dus geen pakkende titel. Wel was bijna iedereen van mening dat het niet kon. Derhalve ook een open deur, maar dan in andere zin. De enkeling die vóór het bekend maken was heeft zich kennelijk nu niet meer in de discussie durven mengen.

Mvg Kees