Met zijn allen aan de Freezerbaits van Proline


Plaats reactie
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

11-04-2002 15:01

Voorlopig zijn de freezers van UCP slechts met mondjes maten verkrijgbaar, maar er word aan gewerkt. De prijzen zouden naar verluid tussen de 4 a 5 euro gaan schommelen naargelang de mix etc...

Voor zover ik weet zouden praktisch alle mixen die verkrijgbaar zijn ook in freezers kunnen worden verkregen. Ik veronderstel wel dat ze zich in de toekomst misschien wel gaan baseren op een paar mixen met een paar verschillende flavours, misschien dat er ook rekening zal worden gehouden met speciale wensen (flavour, toevoegingen etc...) Alle freezers worden gemaakt met eieren en NIET met water.

Ik moet zeggen dat het hier om topprodukten gaat die aangeboden worden aan zeer democratische prijzen...

MVG

Peter
Paul Kuijten

11-04-2002 23:23

Beste Raymond,
is dat in Maarssen?
Ik betaalde daar laatst E 22,50 voor 5 KG
?????

Mzzl Paul
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

12-04-2002 07:51

Raymond praat over een 50 of 100 kg prijs voor de vriezers. Eddy hanteert 1 prijs, deze zijn gelijk aan de prijzen van RaymondEen losse zak van 5 kg is inderdaad duurder. Logisch toch, een winkelier gaat langer met zijn geld in de 50 kg boilies zitten door de koop van kleine hoeveelheden.

Als je naar de Maarsen kijkt zijn ze zelfs goedkoop in Nederland. Zij hanteren dezelfde, of nagenoeg dan, prijzen als Eddy in Belgie. Die 22,50 was dat voor een boilie met of zonder Robin Red (hier betaal je namelijk wat meer voor). Ik hoop dat je nu begrijpt dat je de prijzen van Raymond en een losse 5 kg zak niet kan vergelijken.

mvg

Bart van den Hurk
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

12-04-2002 09:00

Hallo ik gebruik de mix van UCP en heb nog nooit zo'n goed boillies gedraaid heb echt versteld gestaan dus als deze mensen freezer baits gaan leveren ga ik die zeker en vast bestellen.

Met vriendelijke groet,
Josse
Paul Kuijten

12-04-2002 09:42

aha thnx
Binnenkort ook maar 50 kg bestellen :smile:
Donald Stevens
Berichten: 425
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00

12-04-2002 22:24

heb je die ready mades weleens geroken van pro line
lijkt wel azijn wat een troep is dat.
je kan wel zien dat alles vlug gemaakt mot worden... de worsten zijn te groot voor de tafel waardoor je je allemaal van die holle ballen krijgt...dit is met diepvries als met ready mades...kan je de hair erin stoppen zonder naald
1 keer besteld nooit meer !!!!
Paul Kuijten

14-04-2002 22:23

okee, ff lezen dan (ik vraag me af wat ik hiervoor gedaan heb) : Topicnaam : "Met zijn allen aan de Freezerbaits van Proline."

Freezerbaits = readymades ???

Oh enne BTW, nog ff een quote uit het allereerste berichtje in deze topic:
"Wat kunnen we toch lekker zeiken met zijn allen in Nederland, het zeikvolkje... "

Je hebt trouwens gelijk dat ze soms niet helemaal rond zijn, maar ja, ik hoef der niet mee te knikkeren en in de werppijp doen ze het bij mij heel aardig. (verspreid voeren a la LDB :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: )

met diepgevroren, sectorvoerende groet
Paul

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Paul Kuijten op 2002-04-14 22:29 ]</font>
Plaats reactie