En wie heeft deze dan gevangen??


ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

09-08-2011 20:18

Tja het is maar net hoe je het uitlegt. Je kan wel boos op elkaar worden omdat hij er anders over denkt maar waar gaat het om dan? Dat je lekker met je hobby bezig bent toch? Een ieder vult dat op zijn eigen manier zelf in. Run om run vissen doe ik zelf ook aan. Alleen niet zomaar met iemand. Zo moet ik volledig achter de gene zijn manier van vissen staan. Als ik met mn broer ga vissen en we bereiden een sessie voor dan wordt er vaak minimaal een half jaar lang dagelijks telefonisch een strijdplan gemaakt. Niets wordt aan toeval over gelaten en we weten precies waar er gevist gaat worden en met wat en hoe. Tossen is niet nodig gezien we elkaar alles gunnen. Bij elke run zit de gene die niet aan de beurt is direct in de boot en zorgt ervoor dat de vis zo snel en veilig mogelijk binnen komt. Kijk als ik tien nul voor sta en de ander kan daar niet tegen krijg je van die trucen dat ze zogenaamd niets gehoord hebben en sta je zelf in het donker te tobben. Of ongeintereseert "helpen" je lijnen uitvaren. Frustraties lopen al snel op hoor. Kijk je hebt echt goeie maten zoals Jeroen en Danny mischien die daar tegen bestand zijn maar 9 van de 10 karper vissers is zo en daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.