Google Ads ???


Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

19-12-2007 09:54

Die Robert met zn kietelen :wink:

Ik snap jou reactie wel.. maar wilde dat geld verdienen verhaal toch wel even relativeren.

Die google ads waren een experiment. Je stelt ze 1 keer in en je hoeft er verder niks voor te doen. En je houdt er toch een paar euro aan over.

Bas en Menno gaan in de kerstvakantie wel kijken of ze die BTW eruit kunnen slopen.
Effe lastig omdat "gewone" vakantieparken juist wel nuttig kunnen zijn.
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

19-12-2007 09:59

Douwe,

Hierin zijn wij het dan maar oneens.. dat interesseert me in principe ook totaal niet. We hoeven het niet altijd eens te zijn.

We leren allemaal bij, enerzijds door ervaringen, anderzijds door meer te weten over dingen.
Kijk naar intergratie.. hoeveel mensen hebben daar niet door voortschrijdend inzicht in de loop der jaren hun mening herzien.
En zo is het met bijna alles in het leven.. en ook met karpervissen.

Als dat van jou niet mag zal mij dat een zorg zijn.
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

19-12-2007 10:00

:wink:

Grote schoonmaak in de kerst vakantie dus 8)

Succes met slopen (flink hard mag best) :P

Mvg. Robert
8)
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

19-12-2007 10:04

Het lijkt wel of Bertil in mijn planning kan kijken ;)!

Ik wil vragen aan iedereen die een url van een BTW ziet langs komen in de Google ad, het hier of aan mij wil melden.

Ik kan namelijk nooit alle urls verzamelen in een korte tijd zien omdat de Ads altijd variabel zijn en zo blijven er altijd een paar BTW ads actief.

Degene die wil helpen, BEDANKT!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

19-12-2007 12:47

Bertil, alles mag binnen de normen en waarden, blijkbaar moest dat in een huishoudelijk reglement vastgelegd worden.
Staat dan slordig dat de redactie zelf aan de uiteinden begint te trekken.

Het enige wat ik vraag is maak ons deelgenoot van die voortschrijdende kennis of is dat ook maar een frase??

Of je het met mij eens bent of niet doet niets ter zake, een vraag niet beantwoorden met de kennis die jij/jullie blijkbaar hebben verworven wel.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

19-12-2007 14:15

Douwe,

Het huishoudelijk regelement wordt regelmatig tegen het licht gehouden. Soms moet iets weg, soms iets erbij.. het is niet een statisch gegeven wat oneindig gelijk blijft.

Ten tweede zullen wij het nooit eens worden of kennis voor mij ook hetzelfde inzicht oplevert voor jou is. Ik ga hier ook geen discussie voeren over BTW! Maar toch kort dan, al zal het jou toch niet bekoren.
Voor mij zijn wateren als Marocco, Der, Madine etc. sowieso geen foute betaalwateren. Verder weet ik dat bijv. Rainbow en bijv Het Great Lake en vele andere BTW goed beheerd worden, er een originele of normaal uitgezette stock zit en de wateren niet proppie vol zijn gegooid.
Ik heb daar persoonlijk totaal geen problemen mee.

Mijn enige aversies tegen BTW zijn altijd geweest en zijn nog steeds: de kleine volledig volgestopte putjes, de openbare wateren die worden geconfisqueerd door BTW en de wateren waar "gestolen" vis zit. Dit laatste gebeurd minder en minder...
De Franse vissers beschermen hun thuiswateren met veel regelgeving en controle en ook bij vidanges wordt er beter opgelet.

De meeste gestolen vissen zitten op openbare wateren.. vooral putjes rond de rivieren moet je maar denken..

Dit is voor mij voldoende om zeer kritisch te blijven over BTW, maar niet om het volledig allemaal over 1 kam af te scheren.
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

19-12-2007 14:41

Het zal mij wel niet bekoren, dat is een aanname van jou.

Sterker nog het zal mij de reet roesten waar iedereen gaat vissen ik heb het over de huisregels die nu opgerekt worden.
Stop met het maken van schijnbewegingen en verwijder die regel in de huisregels.
Het staat je dan vrij om het grote geld te incasseren voor de wateren die in jou ogen paradijsjes zijn voor de vissen en voor de vissers.

Nu is het beiden een klein beetje en dat is o zo ongeloofwaardig.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

19-12-2007 15:14

Douwe,

Ik ga geen verdere discussie met je aan. Je gaat maar door.

Ik lees in de berichten hierboven heel duidelijk dat die Google Ads een experiment waren en dat het inderdaad krom is (mijn eigen woorden). Dat er BTW tussenstonden was niet gelijk bekend. Ook niet of je ze kon weren.
Nu weten we dat we ze kunnen filteren en ik lees hierboven duidelijk dat, dat ook gaat gebeuren.

Dus waar jij je enorme wijsheid vandaan haalt over geloofwaardigheid en beiden een beetje is me een grote vraag? Die ik niet door jou beantwoord hoef te hebben ovrigens.

Vr.Gr.,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Arjen Lans

19-12-2007 15:33

:-?
Laatst gewijzigd door Arjen Lans op 19-12-2007 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen Lans

19-12-2007 15:34

Hoi Douwe,
In NL veranderen de uiteinden van de regels of soms gehele regels toch ook gemiddeld elke 4 jaar?

Is het geen gebrek aan inzicht van jou dat je niet in wilt zien dat nieuw inzicht aanpassingen van regels nodig acht?

En waarom zou een beheerder elke wijziging in de regels moeten verantwoorden. Grootste kolder. Stel je voor dat ik als directeur alles aan mijn medewerkes moet verantwoorden. Hou toch op. Dit is het forum, dit zijn de regels. Niets meer niets minder.

Arjen
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

19-12-2007 16:15

Douwe,
Ga je dit keer niet te ver?
Als alles zwart-wit zou zijn heeft niemand meer bestaansrecht.

Regels worden bepaald door de forumbeheerders, aan jou de keuze om op dit forum deel te nemen en ze te accepteren. Aan hun de keuze ze aan te passen als dit hun past. Het kan trouwens simpeler, jij neemt pak hem beet 33% v/d kosten op je zodat de site in de lucht kan worden gehouden. Als groot aandeelhouder heb je dan ook recht van spreken over het te voeren beleid. Wel eens nagedacht over de dataflow die een site als deze genereert? Je mag hievoor gratis gebruik maken van de site en het forum. Of ze er uberhaupt rijk van worden is al van ondergeschikt belang, als ze nu eens commercieel bezig zijn wat dan nog? Commercieel blijkt een erg vies woord te zijn niet waar, met commercie verliest men zijn geloofwaardigheid? Mooie discussie die ik wel eens met je wil voeren on a real time basis. Als dit namelijk daadwerkelijk het geval zou zijn dan zouden we geen klanten meer overhebben nu.

Eigenlijk zijn dit discussie die niet mogelijk zouden moeten zijn, je kunt je feedback gewoon neerleggen bij de beheerders. Ben het persoonlijk met een paar regels niet eens, ik kan hierover van mening wisselen met de beheerders wat ik persoonlijk wel zo netjes acht maar zal ze moeten accepteren of weggaan.

Fijne feestdagen,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

19-12-2007 16:25

Arjen ook jij leest totaal verkeert ik zeg dat je de regels JUIST MOET wijzigen wil je geloofwaardig blijven.
Of is het meer verdedigen van iemand die heel goed in staat is om zijn eigen boontjes te doppen.
Elke wijziging verantwoorden? dat is pas kortzichtig dit betreft één van de meest ge(mis)bruikte huisregels die tot heel veel discussie heeft geleid.
Ja die wijziging of voortschrijdende kennis mag je nou moet je delen met de deelnemers aan dit forum.


Bertil beiden een beetje is de huisregels te pas en te onpas toepassen en de reclame rond de "goede" wateren toelaten.

Nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe het voortschrijdend inzicht tot stand is gekomen en waar toe dat heeft geleid.

Je kunt die vraag ook blijven ontwijken hoor maar zeg dat dan ipv woorden als "enorme wijsheid", en "die ik niet door jou beantwoord hoef te hebben" enz., daar trap ik al heel lang niet meer in zo jij zult weten.

Ik hoef geen discussie alleen maar de kennis die jij blijkbaar hebt m.b.t. goed gevoerd beheer op wateren die hier, mede door de huisregels verketterd worden.

Naar nu blijkt zeer onterecht.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

19-12-2007 16:32

Peter met ale respect dat is het zgn. achterkamertjes overleg je kunt er voor kiezen prima soms is het beter om het hel board te informeren dat het misschien niet zo zwart wit was dan het hier altijd gesteld werd.

Bij de weg, ook nooit geweten dat je je hier in moet kopen wil je iets te vertellen hebben.
Dat is bij de opstart nooit tegen mij gezegd, wat wel is gezegd ben ik allang vergeten, of misschien ook wel niet.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

19-12-2007 19:19

Douwe,
Twijfel niet aan je respect, maar achterkamertjesoverleg of........?
Trek het eens in een breder perspectief waarde medeboarder, hoe en op welke wijze je hier invulling in wilt geven laat ik aan jou over. Misschien.. ja heel misschien..... ? zou je hier eens over na kunnen denken.

Directheid, prima. mag het soms iets ander verpakt zijn zonder dat het de essentie mist? In mijn beleving zeker :wink:

En tsja Douwe mag ik op de laaste alinea niet ingaan, je bepgrijpt de essentie neem ik aan.

groeten,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

20-12-2007 10:36

Peter gelukkig ben jij ook in staat on die laatste alinea op de sceptische waarde daarvan in te schatten. 8)

Iets breder trekken, dat is nu net wat ik poog te bereiken in deze discussie.
Indien er gegevens zijn; en die zijn er volgens Bertil, dat niet ieder BTW onder de huisregel valt is het niet meer dan billijk dat de redactie het forum daarover inlicht en de huisregels aan gaat passen.

Volgens mij maakt dat een discussie alleen maar breder, dan hoeft niet iedereen zo spastisch te doen mocht er weer gesproken worden over al dan niet fout BTW.

Ik begrijp ook niet waarom de BTW voorstanders zich nu stil houden dit is een prachtig moment om steun te verlenen voor een, op argumenten aangedragen door de redactie, gewijzigde regel.
De redactie kan niet zeggen dat die argumenten er niet zijn Bertil heeft dat zelf aangegeven alleen houdt hij zich verder stil.

Dit is niet best dat uitgerekend ik bezig ben om die gewraakte regel aan te willen passen.

Ik hou mij nu verder stil, ik ben benieuwd of het nog verder wordt opgepakt.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

20-12-2007 14:08

Beste Douwe,
Misschien ja heel misschien loopt er al iets op dit vlak achter de schermen.

Rechtstreeks bij de bron zonder mensen openbaar licht te provoceren zodat men eerder geneigd is te luisteren. Aan jou de keuze om voor jezelf te bepalen welke wijze de meeste kans van slagen heeft.

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

20-12-2007 14:46

Dus achter de schermen overleg heeft meer kans van slagen dan een openbare discussie??
Was het dan niet verstandiger geweest om mij per PB te verzoeken om dit te staken omdat ik dit achterkamertjes overleg in de weg zit?

Het interesseert mij helemaal niet of het links of rechtsom gedaan wordt.
Ik denk dan maar zo, het krijgt door dit soort zo jij het noemt provocaties, in mijn idee meer bedoeld als duidelijkheid op een forum, wel meer aandacht.

Verder heb ik niets toe te voegen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

20-12-2007 15:27

Beste Douwe,

vraag 1) te generaliserend, in sommige gevallen een volmondig Ja.
Gebaseerd op iemand zijn gedrag kun je makkelijk de fout maken te interpreteren waarbij je stopt met waarnemen. discussie gaat gepaard met emotie of je dit nu wilt of niet, interpratie of je hakken in het zand zetten is een logisch gevolg al na gelang de wijze van benaderen. Zaken in de juiste context plaatsen speelt in deze materie ook een grote rol. Volgens jou ligt hier een kans toch anders kan ik het niet anders zien dan een provocatie en hoop dat ik me niet vergis? aan jou de keuze om te bepalen hoe je dit aanpakt, heb ooit de harvard vuistregels geleerd, dit is een prima insteek om te komen tot een win-win situatie :wink:

vraag 2) misschien, maar dit is niet aan mij. Over de andere kant; alles weten maakt niet gelukkig :wink:

De laatste alinea verbaast mij niet Douwe, had al iets in de trand verwacht.

Fijne feestdagen,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

20-12-2007 16:01

Peter allemaal leuke zinvolle verklaringen, waarmee ik op de hoogte ben maar dat terzijde, toch gaat die veronderstelling alleen uit van de deelnemers aan dat al dan niet achter de schermen overleg en hebben anderen daar niets aan.
Ik stop niet met waarnemen maar dat waarnemen kan alleen door het zichtbaar maken van een vooruitgang of voortschrijdende kennis die je dan wel moet delen.

Provocerend geef ik jou je zin in, ook dat zal jou niets verbazen.

Om in een goede trant af te sluiten wens ik jou en de jou dierbaren ook heel fijne feestdagen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

20-12-2007 20:16

Douwe,
dank je, cirkeltje rond :wink:

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.