bekeuringen.!!


Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

07-09-2005 18:45

Tsja daar heb je een punt.
Bij hoge uitzondering neem ik mijn stelling terug 8) 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

07-09-2005 18:46

Niels Bodenstaff schreef:Het hele probleem is dat agenten een aantal bekeuringen per jaar MOETEN schrijven. Hierbij moeten ook een aantal zogenaamde "milieubekeuringen" bijzitten en vissirs zijn dan de makkelijkste prooi.


Ik vind dit een beetje dubbelzinnig....

Wat nou als iedereen nnetjes alles zou doen als het zou moeten. Dan vielen er geen bekeuringen meer te schrijven, en dan zouden ze dus ook geen minimum meer hebben...

Douwe Bijlsma schreef:Niet liggen te zeiken over bekeuringen als je er ééntje krijgt heb je hem verdiend, PUNT.


En niet anders.... Als je te hard rijdt, verkeerd parkeert, 3 hengels vist, nachtvist als het niet mag. Pak aan

Mark Noorman schreef:Niet altijd Douwe, onlangs was er nog een voorbeeld van een jongen die een prent kreeg omdat hij aan het voeren was. In dat geval dus duidelijk onterecht.

Groeten,

Mark
Misschien niet. Er zijn wateren waarje niet amg 'azen'. hetzij met gekleurd aas, hetzij met gewoon helemaal niks. Je moet alles in een juiste context zien. Er is geen specifieke 'ja' of 'nee'. Elk verhaal heeft zijn feiten...
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

07-09-2005 19:00

Nee Sven in dit geval heeft Mark gelijk er is een topic over waarin duidelijk blijkt dat de verbalisant een offday had.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

08-09-2005 07:56

Yesssss!!!!! Douwe klem :lol:

Een agent is ook maar een mens en dus perfect in staat fouten te maken. Helemaal als het om een gebied gaat waarvan maar weinig agenten precies weten hoe de (wettelijke) vork in de steel zit.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

08-09-2005 23:25

die topic ken ik wel?? :wink: heb het zelf meegemaakt met voeren! :lol:
ik heb alle respect voor die mensen want ze zijn er ook als je ze nodig hebt(duurt vaak ff) maar ze moeten wel weten waar ze mee bezig zijn. en dat gebeurd niet altijd en vooral bij ons vissers onstaan er nog weleens discussie's over bepaalde zaken.

grtz joery