peppie's ?


Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-06-2008 11:42

Haha Douwe, je hield niet van karperwedstrijdjes.

Overigens waren er naar mijn gevoel helemaal geen winnaars. Alleen verliezers. Er wordt hier sowieso al niet goed gelezen. Als de moeilijkheidsgraad van het leeswerk dan op kunstmatige wijze op wordt geschroefd ontstaan er alleen heel veel misverstanden. Er is zelfs voor de meest leesvaardige onder ons een beperking aan wat je tussen de regels kunt lezen. Die beperking heb jij ook wel ervaren. Tel uit je winst.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-06-2008 11:56

Dat is ook weer waar. :D :D :D :D :D :D :D
Vissen is een hobby, geen religie!
Jan Peter Teerling

10-06-2008 14:29

Robert jezelf niet té serieus gaan nemen, dat doet Kees ook niet. Je hoeft voor mij het plaatje niet in te kleuren, maar misschien dat anderen daar meer behoefte aan hebben. Voor de rest hou ik wel van kleurrijke persoonlijkheden, of ze nu iets zinvols te melden hebben of niet, doet voor mij niet terzake. Geeft in iedergeval de broodnodige variatie op dit board. Als iedereen nou eens begon zichzelf niet zo serieus te nemen, zo als Kees dat doet, is er misschien nog hoop hier.. :D
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

10-06-2008 15:08

Als je me zou kennen zou je misschien weten hoe serieus ik het allemaal neem, en dan vooral mezelf :lol:

Ik vind kleurrijke persoonlijkheden ook wel een verrijking voor het forum, van mij mag iedereen hier komen en zeggen wat ie wil, maar wie wil zeggen wat ie wil mag ook verwachten dat een ander dat doet. Toevallig heeft deze kleurrijke persoonlijkheid over aardig wat mensen en groepen mensen zijn mening uitgesproken, dan kun je er toch op wachten dat een ander dat over jou gaat doen?

Wat ik wel jammer vind is dat blijkt dat je sommige mensen ook niet serieus kan nemen als zij hun mening verkondigen over serieuze zaken, dat ze zichzelf een beetje zitten te verloochenen zeg maar…

Maar het blijft een mooie vis.

Ik ga hengelen, tering ik kan misschien wel 5 dagen niet op het forum, serieus kut man 8)
8)
Jan Peter Teerling

10-06-2008 15:23

Gevalletje klepeltje/klokje Robert. Denken staat vrij maar kun je beter aan een paard overlaten, vééél groter hoofd en vééél meer tijd, zelfs meer dan jou!! Al kan deze niet vissen, en is zijn leven ingedeeld om andere mensen te verplaatsen, en de basis te creëren voor onze champignons.. :lol:

Serieus natte neus, man!
Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 10-06-2008 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

10-06-2008 15:31

Gelul, een paard heeft ook maar 24 uur in een dag zitten en ik leef langer, volgende keer eerst even denken voor zo'n vergelijk :lol:

Iemand die kritiek uit moet bereid zijn kritiek te ontvangen. Waneer deze persoon hier niet tegen kan, moet hij zich terdege afvragen wat hij anderen heeft aangedaan. En daarna waarom hij wel naar die ander en die ander dan niet naar hem. Wie geen kritiek wil ontvangen moet het ook zelf niet leveren. Wie om kan gaan met de uiting ervan moet ook om kunnen gaan met het ontvangen ervan, anders moet je er niet aan beginnen. Als je dit wel kunt, is er niets aan de hand. En volgens mij kan Kees dat zelf wel :lol:

Neem mij nou niet te serieus Jan Peter, want zoals ik steeds zeg kun je dat beter niet doen, want pas als je me serieus neemt, word ik het ineens :lol:
8)
Jan Peter Teerling

10-06-2008 15:40

Met die rokerslongetjes van jouw ga je het niet eens langer volhouden dan een afgeragde pony op een kinderboerderij.. :lol:

Wel eens van deze gehoord: No use crying over spilled milk ?

Steek mijn energie liever in mn vrouwtje, samen met iets anders.. 8)
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

10-06-2008 15:47

Mooi zwart is niet lelijk 8)

Wel respect dat je de variabelen had meegenomen in je vergelijk :D

Het heeft geen zin om te janken om gemorste melk?

Wel als je een kind bent in een derde wereldland wiens laatste eten voor nog onbepaalde tijd een beker geitenmelk was die dus net is omgevallen en je je in gezelschap bevindt van een harde, gierige maar toch diep van binnen gevoelige boer die met zijn geit met volle uier voorbij loopt en een zwak heeft voor huilende kinderen 8)

Een appel valt niet ver de boom, behalve als die boom op de rand van een afgrond staat.

Beter één vogel in de hand dan tien in de lucht, behalve als die vogel H5N1 heeft.

Hoge bomen vangen veel wind, behalve als zij tussen nog hogere bomen instaan.

Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens, behalve als je je klok van thuis ergens anders op hangt.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd, behalve als ze bij je komen met vissen.


Allemaal onzin die spreekwoorden enzo 8)



Zo, wel weer genoeg onzin voor vandaag :lol:

Je kan ze preoccuperen door enkele keren op het rode knopje te drukken :lol:
8)
Gebruikersavatar
schipper kees
Berichten: 284
Lid geworden op: 13-04-2008 17:51
Locatie: putten

10-06-2008 19:27

hallo mag ik mijn zelf even voorstellen ik ben het schaap in wolfskleren

een appel valt niet ver van de boom maar wel verot.

als er een schaap over de dam komt dan volgt de rest of hij verzuipt.

al draagt een drol een gouden oorbel het is nog steeds een drol.

en een drol kan je niet oppoetsen.
dit is allemaal onzin die ik al op de kleuterschool opschreef maar wel degenlijk een betekenis heeft die maar weinig mensen begrijpen.

alleen als een echte sarcast begrijp je deze spreekwoorden wel.

ik dus hahahahaha

en op foto's terug te komen heb er genoeg om mensen mee te plagen en gek te krijgen.

en wat maakt het nu uit of ik gratis een boek publiceer op het carpboard
ik ken al zat mensen die hun zelf verijken(ik niet)

en er zijn genoeg mensen die mischien wel blij zijn met iemand die een stukje levenservaring op het board plaatst.

en als jij deze dingen die ik heb geplaatst als tip al wist dan zal dat komen omdat ik al jaren deze dingen publiek maak aan de waterkant.

en er zijn ook genoeg mensen die dit nog niet wisten.
en er mischien wel blij mee zijn.
en 99,5% die zit te karpervissen weet alles al alleen de laatse 0,5% dat zijn de topvissers.

en dat halve procentje maakt je dan een topvisser.

als je truckendoos leeg is kan je meestal wel oprotten.

ik heb dit al jaren gezien met mensen die ik ken en aan de waterkant heb gesproken met deze mensen.

ik zeg niets met dat ik veel uren heb geklopt aan de waterkant met mijn hobby boilies en vissen en filisofie\lulkoek.

dat ik een beter visser ben dan wie dan ook het zijn de mensen die jaloers,
zijn dat ik dit in 20 jaar kon opbrengen die mij als deze persoon betempelen.

ik ga graag vissen en zit niemand in de weg .
de mensen die vinden dat ik hun in de weg zitten.
zijn bang voor mijn mening die vaak zeer scherp is(ervaring)
als deze na veel zeuren mijn foto's zien zijn deze vaak jaloers.
maar weten niet dat ik hier veel jaren naar toe heb gewerkt/gevist.

noemen mij dan een opschepper/wijsneus.
ik heb een aantal boeken gelezen van luc en jullian gundrif.
ik heb veel respect voor deze mensen en kan mij in veel momenten met deze
mensen voelen in vissen pur-sang.

alleen ik ben geen mens met commercie,in mijn leven geen plaats voor
deze en nooit zal ik deze ook waarderen als je alles wat je te vertellen heb niet in een boek kan schrijven zoals ik doe je dit pro-bono.
er zijn er al zat die dit nooit zullen begrijpen .

en zullen zeggen je heb toch ook een label(ja inderdaad)
maar voor anderen die met de zelfde ideen rondloppen als ik.

dus geen commercie in hun leven gewoon lekker vissen.

ik geef meer weg dan dat dit opleverd.

jammer dan ik stuur mensen met andere ideeen ook liever naar de concurent.
dat is ook een van de reden dat mijn boilies nog steeds vangen, worden niet kapotgevist als andere labels die al niet meer bestaan.

en ik zou er ook geen last van hebben wij verjagen meer klanten dan dat we aantrekken.

met al een liefhebber die graag aan de waterkant zit.
of een wijsneus die sluikrecklame zit te maken voor een label wat niemand kent.
en ook nooit commercieel zal gaan(gelul natuurlijk)
als je mijn postings bekijkt en leest dan zal je het wel of nooit snappen.

omdat ik maar wat zit te lullen/kakken

neem van mij maar aan dat dit recht uit het hart komt.
en anderst maar niet zal mij ook weinig uitmaken.

en zeurpieten zullen er altijd zijn.
ik houd van alles en iedereen.
behalve van douwe natuurlijk(boa)hahahaha.........
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

10-06-2008 20:36

En toen!!!
CN :roll:
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-06-2008 22:47

Klein foutje Douwe is geen BOA zou dat ook niet willen zijn overigens maar dat terzijde.
Dat je mij niet mag vind ik niet erg integendeel zelfs.
Vissen is een hobby, geen religie!
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

11-06-2008 10:31

Ik vind dat ook niet erg, dan blijven de grappigste topics van heel kw online een beetje leven.
zoals bijvoorbeeld deze. :lol: :lol: :lol:

Ik ben nu wel fan van je geworden kees.

dit is echt te komisch :D .
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-06-2008 11:02

Inderdaad heeft hij wel iets, komieken worden ook zelden serieus genomen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-06-2008 13:12

Niet komisch en net serieus genomen worden, valt dan nog mee.
Ik wil niet komisch zijn dus dat is dan gelukt en net serieus genomen worden is nog meegenomen.
Is het een typefout mag het wat mij betreft ook, gelukkig zijn er ook nog mensen die tussen de regels door kunnen lezen.
Wat iemand van mij vindt is niet belangrijk zolang ik mijzelf maar serieus kan nemen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

11-06-2008 13:15

net serieus als in: 't ken net 8)
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
K. van den Herik

11-06-2008 14:24

ik kan ook 10 vingerig typen, helaas niet tegelijk.

Ik spreek met tongen maar ik moet bekennen dat ik binnen een week voor de 2e keer mijn meerdere moet erkennen.

Misschien dat Schipper een appendix met daarin de betekenis van zijn schrijven kan toevoegen aan zijn internet boek?

Afbeelding
Gebruikersavatar
schipper kees
Berichten: 284
Lid geworden op: 13-04-2008 17:51
Locatie: putten

11-06-2008 19:46

komt op de cover van een leesblind boek in braile

heb nog een paar tips vanacht gedroomt

als je een lange hiar knoop en dan 3 knoopjes op deze hiar maakt en dan deze lange hair van ongeveer 10cm kun je mais en dergelijke verder van elkaar afknopen dan krijg je het beroemde parelsnoer.

werkt tegenwoordig weer.

flavour in de appiehein kopen van dr oetker(baukje)en dan je onderlijnen in de flavour gooien als je met tijgers zit te vissen.

als je de tijgernoten die je in de winkel koopt heb gekookt,
afgieten dan af laten koelen en daarna in de gecondenseerde melk bewaren(kan ook met maples) zijn de karpers zot op.

als je een collega karpervisser op het verkeerde been wil zetten als deze komt kijken om stekken te pezen de lijnen in de bagger gooien en als deze stekkepezer dan weg is gooi je de lijnen op de stek waar deze altijd liggen.

als je dan ook nog je hengels de verkeerde kant op laat wijzen en ook nog je toplood de andere kant opgooit dan weten ze helemaal niet meer hoe je zit te vissen.
Gebruikersavatar
Chris Noorlander_
Berichten: 148
Lid geworden op: 16-05-2007 22:36
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

11-06-2008 20:17

ik ken genoeg klatsers als ik die mijn fotoboek laat zien dan worden ze stikjaloers. maar ze krijgen mijn fotoboek alleen te zien als ze er echt om zeuren en reken maar dat er veel mensen om zeuren

ik heb op voldoende wateren gevist ervaring genoeg opgedaan de meeste mensen die bij mij komen kijken laat ik maar in de waan ik doe net of ik niet zo'n goede visser ben maar ze weten niet welke lange weg ik als visser al heb begaan.

ik heb op vele wateren gevist in heel europa heel veel karpervissers werden altijd jaloers op mij maar gingen altijd achter mijn rug om lullen. die zeiden allemaal dat ik niks ving laat ze maar lekker in die waan ik ving genoeg dikke vissen

alles wat jullie lezen in boeken en bladen komt alleen maar omdat ik al die methodes aan de waterkant vertel en sommigen gaan die methodes van mij dan weer in een blad zetten om geld te verdienen

laat ze maar lekker commercieel zijn die commerciele lui snappen er toch niets van altijd als die lui op het water visten waar ik ook aan het vissen was gingen ze weer weg met de staart tussen de benen en weer achter mijn rug lullen.

mij maakt het niet uit wat ze over me zeggen ik doe me eigen ding wel en laat iedereen maar denken dat ze goed bezig zijn maar dat zijn ze helemaal niet in plaats van achter me rug lullen kunnen ze beter bij mij even komen kijken dan kan ik ze wat methodes uitleggen maar die snappen ze dan toch weer niet.

ik zal binnenkort nog een stuk of 10 methodes op het forum zetten maar waarschijnlijk snappen jullie die toch niet maar als een enkeling het maar snapt wat ik zeg is het goed dan is hij een echte visser.

laat ze maar lullen allemaal alleen de echte vissers laat ik in hun waarde dat doen ze bij mij ook want die weten wel dat ik het snap.

ik heb nooit iemand in de weg gezeten met vissen en altijd mijn vissen gevangen op heel veel wateren in heel europa waar soms ook commerciele jongens zaten en die vingen dan nooit wat maar die snappen het niet dat is een kwestie van ervaring

alvast nog een voorproefje van de 10 methodes die ik binnenkort op het forum ga zetten maar die zullen jullie wel niet snappen

ga nu eens niet met vier hengels allemaal strak op een rij vissen maar verdeel ze beter of gebruik er eens twee als je er niet meer kwijt kan je zal zien dat je meer vis vangt vaak

jullie moeten eens je stekken een keer uitzoeken door karpers te zoeken en niet altijd de stek uitkiezen waar je de meeste ruimte hebt voor al je rotzooi dan vangen jullie ook eens wat

kijk eens wat vaker met de boot of snorkel op wat voor plekken je gaat vissen anders liggen jullie weer twee meter diep in het wier niks te vangen jullie.


Gaaaaf, ik begin die Schipper-crap aardig onder de knie te krijgen!
m.v.g. Chris
Een gewaarschuwd schizofreen telt voor vier!
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

11-06-2008 20:28

WHAUAHAHAHAHAHAHAHA!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

11-06-2008 20:43

HOLY CHRIST!!!!!!!!!!!
ANOTHER FUCKING SAINT!!!!!!!!!
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
schipper kees
Berichten: 284
Lid geworden op: 13-04-2008 17:51
Locatie: putten

11-06-2008 20:48

he chris heb je m'n berichten in mijn computer zitten kraken, of zijn er soms nog meer mensen/peppie's zoals ik.
jongen petje af dat je het zelfde zegt te doen als mij, maar als je echt zo als ik in elkaar steekt dan zal je ook wel niet getrouwd zijn.
zoals ik the 40 year old virgin for real.

ik noem mijn overwrap altijd rukbunker en mijn vismaten noemen mijn een tuintroll 1é klas

ik zal eens komen buurten bij jou.
maar ik denk dat ik jou dan wel eens moet tegen gekomen zijn in het buitenland.
en dat kan maar zo ik ben altijd wel te porren voor mensen die copycat willen uithangen maar dit zelden ook lang vol kunnen houden.
en als je dat dan wel bent heb je ook een goede tijd gehad aan de waterkant.
of heb je een aantal van mijn ex vrienden in belgie gesproken.

die geen sms'jes meer krijgen over de grote vissen van het verbinding'skanaal
en natuurlijk de niet bekenden stukken van het kempischkanaal 3/4-4/5-5/6.

dan kunnen we mischien samen gaan blanken/wedstrijdje vissen.
aan een aantal stukken vanaf stelen t/m antwerpen op het albertkanaal waar ik nog niet door gevist heb.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

11-06-2008 21:14

Tjander???????????????????? :o :o :o :o
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

11-06-2008 21:21

hee schipper,

misschien moet je deze vrouw eens meevragen. Wordt je misschien voorzien in beide behoeften!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-06-2008 22:05

maarten kokhuis schreef:ik heb soms last van een spaspek :d

net had niet moeten staan, dat krijg je als je 10 vingerig kunt typen, dan wil er nog wel eens een foutje insluipen ;)


Maarten wat jij van mij vindt interesseert mij helemaal niks.

Hmm toch maar iets ingekort die lol zal je niet beleven.
Laatst gewijzigd door Douwe Bijlsma op 11-06-2008 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-06-2008 22:07

John zou mij niets verbazen hij lijkt er in ieder geval erg veel op.
Vissen is een hobby, geen religie!