Het massaal negeren van de beginnershoek...


Rik Lemmens
Berichten: 295
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00
Locatie: Gulpen

02-09-2003 15:40

Grapjes??? Tja, little things please little minds... Genoeg gepraat. Laten we verder gaan met deze topic zoals ie bedoeld is.
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

02-09-2003 17:46

jerry jerry jerry!!!

ff serieus

het negeren van de beginnershoek:
waarover hebben beginners vragen??
-aas
-materiaal
-rigs
-stekken
-enz

al deze dingen zijn ook elders in losse stukkies op het board te vinden. dat velen van ons zich niet meer als beginner zien, maar als enigzins ontwikkelde karpervisser, is juist het probleem van deze discussie.
vaak vragen jongens die net beginnen of herintreden gewoon de vraag in de rubriek waar die past, bijv over het maken van aas. dat wij vervolgens deze vragen als onzinnig en dom (en dus een beginnersvraag)betitelen, wil niet zeggen dat deze vraag daar niet thuis hoort. in feite zou je kunnen zeggen dat de hele beginnershoek een beetje overbodige luxe is, iets wat bijdraagt tot een grotere chaos op het forum.
hierbij zijn dus niet inbegrepen de absolute slaapkoppen die een vraag over vissen in nederland plaatsen bij materiaal. die dingen komen voor..just take it, wijs deze mensen er even vriendelijk op en help ze een klein handje op weg
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

02-09-2003 20:31

Heren heren laten we het hier gezellig houden, we zitten hier toch allemaal om dezelfde reden op dit board? En dat betreft onze liefde voor onze beschubde vriend, en niet om elkaar de vlooien af te vangen. En een beetje humor moet kunnen vind ik anders word het wel heel saai allemaal.

Met humoristische groet
Ed
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

03-09-2003 07:34

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=8368&forum=39&4" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=8368&forum=39&4</a><!-- BBCode auto-link end -->
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=9050&forum=39&3" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=9050&forum=39&3</a><!-- BBCode auto-link end -->
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=8334&forum=39&5" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=8334&forum=39&5</a><!-- BBCode auto-link end -->

Drie topics over hetzelfde onderwerp, waar zo nu en dan wat namen en gewichten op gesmeten worden...
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.
Sjaak Brandsma
Berichten: 228
Lid geworden op: 18-04-2002 02:00
Locatie: Meppel

03-09-2003 08:47

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=6691&forum=35" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=6691&forum=35</a><!-- BBCode auto-link end -->

hier wordt gevraagd of je veel of weinig tijgers moet voorvoeren! Waar? aas Door wie? juist ja, dus loop niet te lullen man (of is het jochie)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjaak Brandsma op 2003-09-03 08:47 ]</font>
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

03-09-2003 09:35

Laat dat jochie maar weg sjaak, beetje overbodig. Waar maken we nou een punt van? Iedereen kan zich toch wel is vergissen? En deze kan wel bij aas opzich vind ik.
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

03-09-2003 09:41

Idd Stephan is het belachelijk om 3 topics hier over te openen, maar naar mijn mening staat het wel in de goede categorie.

met vr gr
R.Koopal
Etienne Straatman
Berichten: 56
Lid geworden op: 18-05-2002 02:00
Locatie: Den Helder

03-09-2003 15:16

Heren (en dames a=onder een mannelijke pseudo),

Waarom afgeven op elkaar. We hebben allemaal een eigen mening over wanneer je een prof. bent en wanneer je een beginner bent.

Ik ben het deels met Stephan eens. Vragen die erop duiden dat je net met karpervissen begint, horen in het beginnersforum thuis. Maar je hoeft je daar niet persé aan te storen maar als dat wel zo is, waarom dan niet meteen een opmerking in die topic, zodat de forum admins hierop kunnen reageren?

Wat Wil zegt klopt ook denk ik. Niemand kan het karpervissen volledig beheersen. Een karper heeft ook een eigen wil en kan je af en toe nog voor rare situaties laten staan die je nog nooit eerder hebt gehad.

Ik stel dus voor dat degenen die zich storen aan de verkeerde topics in de forums, daarover een melding maken zodat de eindredactie (admins) hierop kunnen anticiperen.
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

03-09-2003 18:23

We gaan niet lullig doen he Sjaak! Stephan is de naam, aangenaam.

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=4244&forum=35" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl/forum/viewtopic.php?topic=4244&forum=35</a><!-- BBCode auto-link end --> : De pot verwijt de ketel... herinner je jezelf bovenstaande link nog?? Soortgelijke vraag, namens jou!

Maar daar had ik het niet over, lees mijn voorbeelden uit het begin van deze discussie eerst (nog?) maar eens goed voor je overhaaste conclusies gaat trekken, die link met die jij net geplaatst hebt ging overduidelijk over aas!
En die drie links die ik erop gezet heb, heb ik erop gezet omdat ik me er ten eerste al aan stoorde dat het drie vrijwel identieke vragen zijn die door dezelfde persoon gesteld worden. Ten tweede wordt er weer eens met namen en gewichten gesmeten, ik dacht dat vrijwel iedereen het er over eens is dat dat onverantwoord is? Ze staan weliswaar in de goede categorie, maar het is wel vergelijkbaar met het onderwerp van deze topic, vandaar.
Etienne, dat zou inderdaad een goed idee zijn, maar de beheerders reageren hier over het algemeen niet op, zolang er geen sprake is van discriminatie, bedreiging, etcetera, verwijderen ze (over het algemeen) geen berichten.

Mvrgr,
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

03-09-2003 20:10

Iedereen kan zich toch eens vergissen!!!!!
Maar verder heb je gelijk. 3 topich is wel erg veel.
beginnershoek negeren??.... neee, Help ze gewoon. dat is beter dan dat ze slecht met de vissen om gaan. Als je zelf iemand niet uit kan staan, negeer hem/haar dan. maar er staan zeer zeker intresante topics in die hoek.

Vees verstandig en stop met reageren op deze topic. Hier krijgen we alleen maar ruzie van.

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Sjaak Brandsma
Berichten: 228
Lid geworden op: 18-04-2002 02:00
Locatie: Meppel

04-09-2003 08:56

ja stephan, ik herinner mij die link, maar ik erger me niet en wil zeker geen "beginners" negeren.
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

04-09-2003 09:46

Ik ook niet, maar voolgens mij heb je m'n voorgaande berichten nog steeds niet (goed) gelezen...

Vrgr,
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

04-09-2003 11:47

Luuk, volgens mij begrijp je het verkeerd, ik doel er niet op dat de forumgebruikers de beginnershoek moeten negeren, absoluut niet!! Maar vragen die in de beginnershoek thuishoren worden meestal her en der over het forum verspreid geplaatst, en de beginnershoek is er m.i. niet voor niets...

Mvrgr,
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.
Sjaak Brandsma
Berichten: 228
Lid geworden op: 18-04-2002 02:00
Locatie: Meppel

04-09-2003 13:31

en maar nadenken over het posten, over het leven, over het leven dat eigenlijk posten is en over deze posting waar wat mij betrefd wel een slot op mag.........
want als je een ander niet neemt zoals hij is ga je jezelf ergeren, wordt je overspannen, ga je naar de dokter en die geeft je waarschijnlijk het advies: GA TOCH VISSEN.

dit is bedoelt met een :wink: behalve het slotje dan
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

04-09-2003 13:38

Je hebt gelijk, wat mij betreft mag er ook 'n slotje op, deze topic zal anders toch 'n opeenvolging van misverstanden blijven. Ik ga trouwens morgen pas vissen, wat moet ik anders tot die tijd doen...? 'Tegen de stroom in' lrzen en tussendoor op het forum lezen en berichtjes achterlaten :wink: ...

Mvrgr,
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.
Sjaak Brandsma
Berichten: 228
Lid geworden op: 18-04-2002 02:00
Locatie: Meppel

04-09-2003 13:39

zijn we het toch nog eens. vang ze doar inIrzen
Sjaak
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

04-09-2003 13:42

Mijn excuses, daar hoort LEZEN te staan ipv LRZEN.

Vriendelijke groet,
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.
Sjaak Brandsma
Berichten: 228
Lid geworden op: 18-04-2002 02:00
Locatie: Meppel

04-09-2003 13:45

:smile: ik dacht misschien is de irzen wel een stroompje. maar je bedoelt dus het boek van de belg. hoe dan ook: vang ze
Gebruikersavatar
Stephan van den Boom
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: The Middle of Nowhere

04-09-2003 13:47

Dank je!
Prachtig boek trouwens, al zou je af en toe denken dat Alijn knettergek is... prachtig!!
Das ist des Jägers Ehrenschild,
daß er beschützt und hegt sein Wild,
weidmännisch jagt, wie sich's gehört,
den Schöpfer im Geschöpfe ehrt.