PVV helpt wellicht


Plaats reactie
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

15-02-2012 06:50

Aart,

Reactie is toch reatie? Als er 30 000 steunbetuigingen zijn is toch een punt gemaakt?

Maar waarom heeft VBK eigenlijk een flyer gemaakt? Omdat er geen overmatig overduidelijk extra overlast is van gasten die alles meenemen en opvreten. Foei VBK..

@Kees V. Als laveren op en rond tere zieltjes politiek is, heb je een punt.

@Cor,
Je doet vrolijk me?

Het klopt niet, maar ik denk dat we nu een regering hebben die het minst kwaad kan en doet.

Nu alleen nog ff uitgeven aan anderen wat je hebt en dan schiet het aardig op.


BTW: de eerdere versie van de SP hoorde je niemand over. Stelletje achterlijke achter de ellenbogen gasten allemaal bah.

MVG

Klaas
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

15-02-2012 07:15

Klaas, doen ze het op dit moment op een zo weinig mogelijk kwalijke manier?
Stel je zit thuis met een spierziekte en staat op de wachtlijst voor een sociale werkplaats. Volgens de nieuwe wet mag je ''geplaatst'' worden bij een vrij bedrijf. Dit bedrijf mag hem naar werkvermogen betalen. Zo zijn er mensen die na 36 uur werken per week met 650.00 euro netto per maand thuiskomen. Hij had een persoonsgebonden budget maar moet veel kosten nu zelf betalen. Door de aanhoudende stress wordt zijn ziektebeeld slechter maar thuiszorg is onmogelijk omdat die er ook haast niet meer tegen kan werken. De steeds hoger wordende stress en pijn moet eigenlijk aangepakt worden door iemand van het GGZ. Maar die zit zelf overspannen thuis omdat daar ook duizenden werknemers vrezen voor hun baan.
En dit is maar 1 voorbeeldje. Via mijn werk heb ik met mensen te maken die zich met twee kinderen moeten redden voor 32.00 euro per week.
Je kan het soms leuk vertellen Klaas, maar dat deze regering het minst kwaad doet ben ik niet met je eens. Het moet anders kunnen maar wij Nederlanders rennen allemaal een kant op wanneer de pleuris uitbreekt.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

15-02-2012 12:20

Cor Hendriks schreef:Klaas, doen ze het op dit moment op een zo weinig mogelijk kwalijke manier?
Stel je zit thuis met een spierziekte en staat op de wachtlijst voor een sociale werkplaats. Volgens de nieuwe wet mag je ''geplaatst'' worden bij een vrij bedrijf. Dit bedrijf mag hem naar werkvermogen betalen. Zo zijn er mensen die na 36 uur werken per week met 650.00 euro netto per maand thuiskomen. Hij had een persoonsgebonden budget maar moet veel kosten nu zelf betalen. Door de aanhoudende stress wordt zijn ziektebeeld slechter maar thuiszorg is onmogelijk omdat die er ook haast niet meer tegen kan werken. De steeds hoger wordende stress en pijn moet eigenlijk aangepakt worden door iemand van het GGZ. Maar die zit zelf overspannen thuis omdat daar ook duizenden werknemers vrezen voor hun baan.
En dit is maar 1 voorbeeldje. Via mijn werk heb ik met mensen te maken die zich met twee kinderen moeten redden voor 32.00 euro per week.
Je kan het soms leuk vertellen Klaas, maar dat deze regering het minst kwaad doet ben ik niet met je eens. Het moet anders kunnen maar wij Nederlanders rennen allemaal een kant op wanneer de pleuris uitbreekt.




Nou Cor dat heb ik nou ook.

Ik heb zelf ook een lichte beperking,
En ik heb dat ook met na behoren werken.Ik heb ook 680 euro in de maand en werk 36 uur,Maar dit gebeurde al voor dat dit kabinet aangesteld werd,
Dit mensen dit is nou de echte discriminatie,Je mankeert wat en je hebt geen recht op normaal minimumloon,
Dit gebeurd al jaren en is dus niks nieuws,Dit gebeurd ook op de sociale werkplaatsen zelfs,Het heet loon dispensatie,Helaas wettelijk toegestaan,

Ik heb dus maar recht op 75% van het minimumloon en die overige 25% word niet door iemand opgevangen,Maar dit gebeurde ook al voor dat het kabinet begon.
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

15-02-2012 12:25

Ik wil je niet bang maken Sander maar er komt nog meer onheil aan. Het loon mag straks helemaal legaal bepaald worden door jouw baas. Als je een Pool onderbetaald noemt men dat uitbuiting. Doe je dat met een Nederlander die ondanks zijn beperking(en) wil werken dan is het legaal.
Het gebeurd al een paar jaar maar nu is het straks helemaal volgens de wet. Dan heb je nog de hoge extra kosten daarbij opgeteld die men moet maken voor de zorgverzekeringen, eigen risico, rijbewijskeuringen, aanpassingen thuis enz. enz.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

15-02-2012 12:42

Sorry mannen voor jullie problemen maar denk ook niet dat de PVV jullie verder kan helpen. Dat is hier toch het discussie punt of heb ik het mis.

Groet,
Peter
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

15-02-2012 12:50

Cor Hendriks schreef:Ik wil je niet bang maken Sander maar er komt nog meer onheil aan. Het loon mag straks helemaal legaal bepaald worden door jouw baas. Als je een Pool onderbetaald noemt men dat uitbuiting. Doe je dat met een Nederlander die ondanks zijn beperking(en) wil werken dan is het legaal.
Het gebeurd al een paar jaar maar nu is het straks helemaal volgens de wet. Dan heb je nog de hoge extra kosten daarbij opgeteld die men moet maken voor de zorgverzekeringen, eigen risico, rijbewijskeuringen, aanpassingen thuis enz. enz.



En dan vinden ze het vreemd dat ik het absoluut NIET aantrekkelijk is om vanuit de WAJONG aan het werk te gaan,Het is 20 euro meer als je 36 uur werkt als je 32 uur werkt heb je minder dan het wajong uitkering :x
Ik heb vannaf 1 Maart geen werk meer,Ik ga sowieso niet voor minder dan het minimumloon aan het werk.Ik heb net 5 euro per uur en dan krijg je de hele dag te horen wat een 'normaal'iemand ook te horen krijgt,Van werk door en zo,Het probleem is dat op het moment dat degene met een beperking soliciteerd en dan ook aangenomen word,Dat het met de loondispensatie vaak verzwegen word,


Ook waar ik nu werk heb ik een jaar me afgevraagd waarom er minimumloon in mijn contract stond,En het niet zo uitbetaald werd,Na 1 jaar wist ik eindelijk van de loon dispensatie,Er moet tegen opgetreden worden,Misselijkmakend is het.
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

15-02-2012 12:50

Volgens mij heeft juist de PVV o.a met dit standpunt ingestemd Peter, of heb ik het mis. Laat ze eerst de problemen van Medelanders in het eigen land maar oplossen voordat ze heel veel energie stoppen in iets dat (nog) niets opleverd.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

15-02-2012 14:52

Waarom mogen die maoisten wel agerentegen polen?

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sp+polen


Cor,

Huidige regering is bezig kolere bende van de voorgaande 15 jaar te ruimen. Komt nog een crisis bij. Een crisis die al lang en breed bekend was. Meneer ruding was al weel heel snel terug bij zijn bankie...

We kunnen toch niet iets uitgeven wat er niet is? Tja dat beetje gel;d wat wel aanwezig is, besteed ik dan liever aan eigen volk. Dan maar een racist.
It's okay 2 pay
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

15-02-2012 15:03

Geld is er genoeg, we geven het alleen aan de verkeerde dingen uit!!


Gradus....
....................
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

15-02-2012 15:04

Sorry, niet mee eens.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

15-02-2012 16:20

Als er een wereldkampioenschap klagen gehouden zou worden weet ik wie er met stip kampioen wordt.
Aanmelden kan bij SVN :lol:

Gaat hier allang niet meer over het onderwerp.
Of de PVV kan voorkomen dat Polen ons viswater leeg vissen (zou dat waar zijn)?

Ben het zeker niet met alle punten eens van de PVV, maar dat ben ik ook niet met de SP, VVD of de Partij vd Dieren, maar overlast van Oosteuropeanen melden vind ik een goed punt. Kunnen we in ieder geval aangeven dat de stropende Polen onze wateren leegvissen.


Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

15-02-2012 16:47

Dat ben ik dan wel weer met je een Klaas, het is al jaren een klotenzooi. Zoals jij het omschrijft kun je nooit uitgemaakt worden voor racist, hooguit idealist.
Gradus heeft ook zeker een punt dat er veel geld gaat naar ''verkeerde'' dingen.

Polen maken veel stuk Peter, maar vergeet de nederlandse stropers en beroepsvissers niet. :wink:
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
dick spijker
Berichten: 377
Lid geworden op: 24-05-2004 21:05

15-02-2012 17:24

pj otte schreef:Of de PVV kan voorkomen dat Polen ons viswater leeg vissen (zou dat waar zijn)?
Groet,
Peter


Denk de PVV niet maar voldoende controles wel, maar dat ruikt weer naar een politiestaat of een totali..... iets van regiem.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

15-02-2012 17:37

Wordt ik toch nog eens ergens wereldkampioen in :wink:

Maar goed we hebben in Nederland ook geen voedselbanken, we kunnen niet aan de tanden van iemand zien of de persoon geld heeft of niet. We laten onze oudere niet de hele dag in dezelfde luier rondlopen. We hebben niet de hoogste benzine prijs, ook niet de hoogste belastingen en ons besteedbaar- inkomen is de laatste jaren niet drastisch naar beneden gegaan. We betalen ook niet een van de hoogste ziektekosten. Onze mensen met een beperking hoeven straks niet ver onder het minimum loon te gaan werken. We hebben ook zeker niet de hoogste afdracht aan Europa. Wij hebben ook geen last van een graaicultuur. Wij hoeven ook niet tot ons 67e te werken, iets wat onze werkgevers erg jammer vinden want die hebben graag mensen die zo oud zijn. Oja en niet de multinationals maar de gewone burger heeft erg veel baat gehad bij de invoering van de Euro. Wij hoeven ook niet nog eens 6 tot 10 miljard te bezuinigen om het vervolgens weer aan een ander land te hoeven schenken.
En dan de regering die er nu zit, die heeft het beste met ons voor.
Ik ben erachter, ik klaag echt om niks!!

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

15-02-2012 17:50

Is dat alles Gradus.... :lol: Niets te klagen toch?? :wink:
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

15-02-2012 17:54

Nee ik zou vast nog wel het e.e.a. vergeten zijn, maar ik kwam er even niet op :D

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

15-02-2012 18:04

Zou gelijk verhuizen naar een ander land en nooit meer terugkomen als ik er zo over zou denken. :cry: Welke landen binnen europa lijken je wel wat? Misschien gaat onze blonde jongen wel met je mee. :lol: Tja, zijn we gelijk die duizenden euro’s aan lijfwachten en BMW’s per dag af. Over onnodige kosten gesproken. :oops:

Eet smakelijk,
Peter
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

15-02-2012 18:11

Dus als je klaagt moet je maar weg. Gewoon je mond houden en niet je mening even zeg jij dus?
Jammer ik dacht dat we dat stadium al heel lang geleden gepasseerd waren, blijbaar niet.
Maar goed, ik voel me door je opmerking net als alle oudere mensen in dit land, niet meer welkom dus.
Dus mensen niet meer klagen, als je dit wel doet dan donder je maar op!

Ik heb het eten al op, jij eet smakelijk.

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

15-02-2012 18:50

Gradus,

Door er niet verder op in te gaan vermoet ik dat je het hier in dit kneuterige land eigenlijk best naar je zin hebt. :lol:

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

15-02-2012 20:12

Zou gelijk verhuizen naar een ander land en nooit meer terugkomen als ik er zo over zou denken. Welke landen binnen europa lijken je wel wat?


Ik zit nog te twijfelen tussen Griekenland, want daar is mn geld al en daar kan ik rond mn 50ste met pensioen, of Marokko (ja ik weet het, dit is geen land in Europa, al zijn de meeste Marokkanen ondertussen wel Europeanen :o ) want dat land is bijna leeg dus daar zou ik alle ruimte hebben.....

@PJ Otte en gelijkgezinden: Zouden jullie je politieke voorkeur even bekend willen maken dan kunnen we die partijen namelijk nog harder af gaan zeiken dan jullie nu de PVV doen!! 8)
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

15-02-2012 20:31

Doe nou niet alsof coupe catrina, alias Geert Wilders ons uit de brand kan helpen jongens. Dat gaat hem echt niet lukken. Pim was ook ooit een goede kanshebber, totdat.....
Even over de Polen, komen die nu in hetzelfde verdomhoekje? Eerst halen en dan beseffen dat ze hier niet passen?
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

15-02-2012 20:35

pj otte schreef:Zou gelijk verhuizen naar een ander land en nooit meer terugkomen als ik er zo over zou denken. :cry: Welke landen binnen europa lijken je wel wat? Misschien gaat onze blonde jongen wel met je mee. :lol: Tja, zijn we gelijk die duizenden euro’s aan lijfwachten en BMW’s per dag af. Over onnodige kosten gesproken. :oops:

Eet smakelijk,
Peter



Na dit gelezen te hebben heb ik al gegeten en gedronken. Blijkbaar leef je in een perfecte wereld waar jij dit soort beslissingen kan nemen. Beetje jammer dat je die ook al voor een ander neemt. Er zijn mensen die niet weg kunnen Peter, neemt niet weg dat ze het wel willen.
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

15-02-2012 20:38

Waarschijnlijk niet Cor, maar waar we eerst de stembussen mochten zoeken om voor een Europese wet te stemmen, vervolgens was de uitslag niet zoals de regering wilde en is die wet er onder een andere naam toch doorgedrukt!!
Dus het merendeel van ons land is gewoon tegen het huidige Europa en dan gaan de mensen tegen stemmen.

Gradus.....
....................
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

15-02-2012 20:59

Die Polen waar ik mee werk ? Ik zou niet weten wie daar nu last van kan hebben.
Het punt is wel natuurlijk dat als je grenzen opengooid er ook een zootje niet zo fijne meekomen.
Het is een zaak van de overheid om de bevolking te beschermen! Wat mij betreft moeten de criminelen , vernielers enz gewoon het land uitgeknikkert worden.
Helaas de overheid is niet bij machten ze zijn als de ns bij de eerste sneeuwvlok en altijd blijven ontkennen.
Rechters leven in hun eigen fantasie wereld en zijn te veel op de hand van de crimineel, Hebben Polen wel een clubhuis?
Er moeten ook te veel mensen leven van de misdaad ik bedoel iedereen die zijn werk doet om de crimineel heen, waarom zou je de hand bijten die je voed.

Weet je trouwens dat er in de krant een maand of zo terug een artikel stond over Polen die een uitkering ontvangen van ww, uwv tot sociale dienst.
Ze betalen immers belasting. Het aantal was al over de 5000 heen.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

15-02-2012 21:34

Tja, zijn we gelijk die duizenden euro’s aan lijfwachten en BMW’s per dag af. Over onnodige kosten gesproken. :oops:

Eet smakelijk,
Peter[/quote]

Duizenden euro,s ja dat schiet lekker op.
Misschien kunnen we al die lobbyisten in Brussel weg doen, die alleen al per maand per persoon 1200€ krijgen om hun kantoor in te richten, dit is buiten het salaris om en elke maand opnieuw!!
Dan zit je op een bezuiniging van miljoenen euro,s schiet iets meer op lijkt mij!! dat zijn namelijk onnodige kosten!!


Gradus....
....................
Plaats reactie