PVV helpt wellicht


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

12-02-2012 22:24

Mahatma Ghandi schreef:Honest disagreement is often a good sign of progress.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

12-02-2012 22:27

Huh zit die ook op carpboard ?
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

12-02-2012 23:04

Ik heb hem zojuist lid gemaakt.

Overigens predikte Ayaan Hirsi Ali geen haat, maar zocht de confrontatie met moslims en ging met ze in debat. Dat maakt haar heel wat geloofwaardiger.

O ja, je gaat wat slordig om met haar gedachtegoed Kees:

De PVV van Geert Wilders moet meer opschuiven naar het midden en moet onderscheid maken tussen extremistische en gematigde moslims. De laatste groep zou een bondgenoot kunnen zijn van Wilders. Dat zegt oud-VVD-politicus Ayaan Hirsi Ali tegen Newsweek


Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

13-02-2012 02:14

Ach een jaar of 70 was er ook een gozertje die een wereld toertje ging maken en die ook een bepaald probleem had met bepaalde bevolkings groepen.We hebben gezien wat daar van is gekomen.Jammer dat we niet wat toleranter naar mekaar kunnen wezen.
Vandaag zijn het polen morgen weer turken dan zijn het weer moslims wij zoeken altijd wel een paar schuldigen .

De enigste die schuldig is aan deze teringzooi in dit land zijn wij zelf omdat wij alles maar slikken niet in opstand komen en alleen maar in de ruimte aan het roepen zijn en alles maar een beetje op een forum neerzetten of bij een of ander meldpunt neerleggen.Die alles bij mekaar verzameld het bij de politiek neer leggen die het vervolgens in een stoffig laatje pleuren.Of ons vertrouwen in een wilders leggen die ook alleen maar wartaal aan het uitkramen is.

Dat betreft kunnen we eens een voorbeeld aan de fransen nemen als die het ergens niet mee eens zijn gooien ze het hele land stil dan maak je tenminste een statment.De politiek neemt ons alleen niet meer serieus want wij lopen alleen maar te gillen en te schreeuwen.En zolang wij dat doen blijven ze ons gewooon uitlachen en de boel in de malling nemen met hun looze beloften.
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Richard Beekers
Berichten: 67
Lid geworden op: 17-07-2011 17:46

13-02-2012 03:40

Kees Verheij schreef:Beste Richard,

Ik heb het zeker niet alleen over extremisten, Ayaan Hirsi Ali zei ooit dat de gematigde islam niet bestaat, en ik heb de neiging na alles wat ik gezien en gehoord heb, dit te geloven. Op 9-11 stonden heel veel moslims te juichen, als die allemaal extremist waren, dan zit ons land er dus vol mee. Als er moslims op straat worden geinterviewd over homo's, is de vriendelijkste reactie dat die mensen ziek zijn, maar meestal wordt er nog wat ergers geroepen. Prachtig dat jij zulke gloedvolle betogen kunt houden, maar ik blijf alles wat islam is verafschuwen tot in het diepst van mijn hart. En daar breng jij geen verandering in.

Rest my case, want nogmaals, het ging hier over blanke oostblokkers die hooguit katholiek zijn, en daar kun je ook weer genoeg over zeggen.



Je hebt het alleen over de extremisten Kees, en wat Hirsi Ali zegt zijn niet altijd de feiten he.
Politiek spelletje...maar zover wil jij niet gaan denken. Meerdere keren heb ik ook gezegd dat er misbruik van word gemaakt, en zoals vaker vermeld is er een hele groot verschil met bijvoorbeeld de moslim in Turkije en de moslim uit pakistan dit is een FEIT. Dat jij luistert naar iemand op de tv en elders ook negatieve dingen hebt gehoord wat tot een valse conclusie leid is weer jouw probleem, jij wilt dingen zelf niet uitzoeken maar oordeelt over mensen via het horen.

Een moslim kan nooit juichen met wat er is gebeurd op 11 sept, juichen doen de extremisten, dat is gewoon niet menselijk wat er gebeurd is, dat is pas ziek en niet een homo zijn.
Overigens om een homo tot ziek te maken hoef je niet eens gelovig te zijn, ik kan zat mensen ongelovigen waronder bijna allemaal Nederlanders zelf inclusief mijn collegas die homos ziek vinden dat is gewoon een persoonlijk mening heeft toch niets met het geloof te maken ? Dat jij daarmee je eigen wijs maakt is ook weer jouw probleem.

Je hebt mensen die mensen met donkere huid niet mogen..je probeerd hen duidelijk te maken dat die man in het donkere huid een aardig/lief man is..maar de hater blijft haten vanwege de donkere huid.

Sorry maar dit zie ik in jouw, je wilt alleen maar geloven in het negatieve, de positieve wil jij niet zien en niet horen, daarom kan niemand en never jouw wijsmaken wat en hoe, je blijft in herhaling..je hebt gehoord...maar hebt zelf niets ondernomen.

Dit is overigens mijn laatste bericht in deze topic, sorry voor het offtopic zijn geweest maar ik kon me niet inhouden vanwege dat mensen praten uit gebrek aan kennis. Ik ben heel duidelijk geweest, maar helaas de hater blijft haten, niets aan te doen.
Wens je verder good luck Kees, ik ben niet boos op jouw maar op mensen die er misbruik van maken en jammer genoeg lukt het hen ook ! We worden allemaal gezien als één ! ( lezen zou ik zeggen, vragen, uitzoeken hoe en wat, op de juiste plaatsten bij de juiste mensen..en niet de TV of de Krant :cry: ..politiek politiek...)

( not; en mensen doe wat je doet/denkt maar houd het dan voor je eigen, om nou te zeggen de moskeen te verbieden vraagt om problemen, zoiets ga je niet zeggen op een platform als dit maar dat doe je elders op de juiste plek, laten we het allemaal gezellig houden hier wij zijn allemaal samen omdat we allen iets gemeen hebben en laten we dat leuk houden, alles omtrent geloof en andere dingen kunnen gediscussieerd worden op de juiste forums )
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

13-02-2012 06:42

30-02-2012: wereld oostblokknuffeldag

En stelletje nitwitsz: pogroms werden uitgevoerd door o.a polen. Die polen waren geen slachtoffer.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

13-02-2012 09:27

Aanvulling voor de topic titel: zichzelf om zeep.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... e-politiek

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... 012/02/pvv’er-schond-eu-regels

Rutte mag zich ook verantwoorden waarom hij geen stelling neemt.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... an-kritiek
Vissen is een hobby, geen religie!
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

13-02-2012 11:22

Sorry, wellicht trap ik hiermee op wat tere zieltjes, maar wie zijn heil verwacht van de politiek komt vrijwel altijd bedrogen uit...
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

13-02-2012 17:56

Dat is wijs getypt Aart, dat hele jaar nachtvissen overal in nederland gaat dat nog door en ik sta ook te popelen om meerval te gaan vissen.
Voordat al die polen ze opvreten.

Ik ben alergie's voor pollen maar bij ons werkt er een met een paar grote oren om wakker van te liggen. :D
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

13-02-2012 19:00

De enigste die schuldig is aan deze teringzooi in dit land zijn wij zelf omdat wij alles maar slikken niet in opstand komen en alleen maar in de ruimte aan het roepen zijn en alles maar een beetje op een forum neerzetten of bij een of ander meldpunt neerleggen.Die alles bij mekaar verzameld het bij de politiek neer leggen die het vervolgens in een stoffig laatje pleuren.Of ons vertrouwen in een wilders leggen die ook alleen maar wartaal aan het uitkramen is.

Dat betreft kunnen we eens een voorbeeld aan de fransen nemen als die het ergens niet mee eens zijn gooien ze het hele land stil dan maak je tenminste een statment.De politiek neemt ons alleen niet meer serieus want wij lopen alleen maar te gillen en te schreeuwen.En zolang wij dat doen blijven ze ons gewooon uitlachen en de boel in de malling nemen met hun looze beloften.



Sorry, wellicht trap ik hiermee op wat tere zieltjes, maar wie zijn heil verwacht van de politiek komt vrijwel altijd bedrogen uit...


Bovenstaande opmerkingen komen mijns inziens een heel eind in de goede richting
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

13-02-2012 20:54

Nou Aart, dan kan de KSN zichzelf ook wel opheffen...
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

14-02-2012 06:46

die snap ik niet Kees.
It's okay 2 pay
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

14-02-2012 06:49

Marcel,

Die Fransen hebben onze hulp niet nodig, die weten er zelf heel h=goed een kolere bende van te maken.
It's okay 2 pay
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

14-02-2012 06:59

o ja de topic: Ik denk niet dat het handig is voor en door de pvv maar inmiddels 30000 klachten dus iets zal er spelen...
It's okay 2 pay
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

14-02-2012 18:43

ho ho Klaas, 30.000 reacties. Kunnen zowel van medestanders als van tegenstanders zijn...
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

14-02-2012 19:03

De reacties van Pechtold en de andere linkse ultra's dwingen bij mij bijna sympathie af voor Wilders en de zijne.......(bij gebrek aan beter zegmaar)
Olger Glorie
Berichten: 642
Lid geworden op: 02-10-2009 18:57

14-02-2012 19:18

Marcel Tromp schreef:Pechtold en de andere linkse ultra's


Waar is hier de nuance gebleven? :-?
SKP Twentekanaal: Meld uw vangsten terug!!
skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Marcel Tromp
Berichten: 460
Lid geworden op: 08-07-2011 12:16

14-02-2012 19:26

Dat vraag ik me al jaren af Olger 8)
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

14-02-2012 20:56

Op die zielepoten wil toch geen mens stemmen, huilebalken zijn het,
Door dat soort gejank is de vvd aan de macht gekomen en die zijn niet voor de gewone man.
Nou weet ik op dit moment totaal niet meer wie wel voor het werkende mannetje of vrouwtje is die alles gaat betalen?
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

14-02-2012 21:00

Oja moest in Rotterdam effe meer dan 50 euro meer belasting betalen dan verleden jaar.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

14-02-2012 21:06

Kees Ouwendijk schreef:Op die zielepoten wil toch geen mens stemmen, huilebalken zijn het,
Door dat soort gejank is de vvd aan de macht gekomen en die zijn niet voor de gewone man.
Nou weet ik op dit moment totaal niet meer wie wel voor het werkende mannetje of vrouwtje is die alles gaat betalen?



Kijk wat er van ons eens zo beschaafde Nederland terecht is gekomen, de onvrede, de "verborgen"armoede.
Welke partijen zijn er al decennia aan de macht? dus ik zou sowieso niet op één van die partijen stemmen, maar ach, is mijn bescheiden mening!!


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

14-02-2012 23:19

Klaas vd Herik schreef:die snap ik niet Kees.


Ik zal hem voor jouw effe uitleggen Klaas, KSN = politiek. En af en toe een beetje Noord-Koreaans, maar dat was ik niet die dat zei :o
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

15-02-2012 02:46

Gewoon elke grootmuilse of bezopen Pool die je ziet verrot schelden,net zo lang tot ze het zat zijn en je aanvliegen.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

15-02-2012 06:14

Aart Lokhorst schreef:ho ho Klaas, 30.000 reacties. Kunnen zowel van medestanders als van tegenstanders zijn...


''41.000 mensen: Volgens Geert Wilders, wiens partij met het meldpunt kwam, hebben al 41.000 Nederlanders zich gemeld met klachten. ''
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Cor Hendriks
Berichten: 747
Lid geworden op: 15-01-2007 19:27
Locatie: Emmercompascuum

15-02-2012 06:45

En als die allemaal ook nog eens een euro lappen dan kan Geertje eens een fatsoenlijke kapper zoeken, iedere week weer.
Er blijft dan nog geld over, maak daar een website van. Maak een poll op die site. Vraag naar de wensen van de gewone man. Richt daarna een partij op met aan het roer een gewone, oprechte man. Dan weet de gewone man tenminste waar hij op moet stemmen. want Ik weet het niet meer!!!
Bfp, baitboats for pirates. The instant, medium and Big Pearl.
Plaats reactie