Jeffrey vangt een monsterkarper op de Maas


Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

01-05-2011 21:44

Vroeger ging je gewoon met een weegschaal tot 25 kilo op pad, dat kan tegenwoordig echt niet meer. Het zijn net brasems, voor je het weet sta steeds 25+ vissen te drillen lekker rustig vissen is er gewoon niet meer bij.
Let op slagboom !
harrie de riet
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-09-2008 15:08

07-05-2011 15:02

Mooie is maar ook wij vangen deze maten op de maas echter gaan hier niet mee in het nieuws.

Ken zelfs al mensen die 60gers op de maas hebben gevangen en dit ok niet bekend gemaakt hebben.

Wel een prachtige vis hoor en ieder zijn ding voor mij hoeft die publiciteit niet voor hem wel is toch mooi voor hem als hij dat toch leuk vind.

Stek is wel weg denk ik je hebt altijd van die stekkenpikkers.

Groeten en dikke vangensten
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

07-05-2011 19:03

ben het met je eens Harrie...er zijn al veel meer dikke vissen gevangen die mensen niet wereldkundig maken....hij gooit hooguit zijn eigen glazen in
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

09-05-2011 22:30

heren,

Las het bewuste artikel vorige week in het Limburgs Dagblad en moet bekennen dat mij er op zijn Limburgs "de sjong van oet voale!"
en dan niet dat deze foto's gepubliceerd is maar omdat het nagenoeg tot in detail is beschreven waar de vis is gevangen. Nu weet ik dat deze vangsten regelmatig voorkomen op de maas maar gezien de problematiek die hier in het zuiden heerst met onze oosterburen (lees Roemenen, polen, duitsers en noem het maar op) vind ik dit geen doordachte zet.
Het is een feit dat de bewuste wateren vanaf het moment van publiceren drukker worden bevist met alle gevolgen van dien, ook al zal dit ivm de moeilijkheid van de maas van korte duur zijn.

al met al is de persoon in questie de vis gegunt.

mvg Rob