Wat een zeer slechte karperpromotie!!


Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

24-09-2010 17:30

Met Micheal Jackson als joker, ook zo goed in baby's vasthouden....
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
martijn boer

25-09-2010 18:15

Mehmet Yildiz schreef:En wat ik ook niet snap dat niemand hier Hans persoonlijk kent maar toch alles roepen. Ik denk dat die man meer ervaring met vissen en omgaan met vissen heeft dan de meeste hier op dit forum. Hij heeft inderdaad een voorbeeld functie en misschien had hij dit niet moeten doen maar om het welzijn van de vis is er weinig om je druk over te maken...


Wat is dit voor gelul Mehmet? Ten eerste: de persoon waar het hier om gaat vist nog helemaal zo lang niet op karper. Je hoeft hem al helemaal geen veer in de kont te steken. Neem dat maar van mij aan.

De titel van dit onderwerp is ook wat knullig gekozen van Dennis. Promoot je een karper of het vissen?

En Yildiz: Jij suggereert dat je met de diebiele houding van Hans een zware vis niet kunt schaden. Het is een druif die zich op een achtelijke wijze profileerd en zich verheven voelt boven de rest.

En die K van de Herik is al net zo'n GREFO. Nu doen alsof het allemaal niet zo erg is, maar wel zaniken over een aquarium op CarpEventt. Die gast moet gewoon stoppen met vissen en lekker met zijn zoontje gaan gooien. Stomme idioot.

Maar ik zal wel weer een waarschuwing krijgen van de 'crew'. Als dat zo is flikkeren zij mij maar van het board af. Want dit is toch de discussiehoek?

Sorry, voor mijn taalgebruik, maar mijn nekharen gaan rechtovereind staan van de schijnheiligheid hier op het forum. Aart Lokhorst haakt bijvoorbeeld ook meteen af, om zo maar niet teveel op teentjes te trappen van mensen die hoger in de 'pikorde' staan.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

25-09-2010 23:05

Nee een vis met heel je armen om de vis heen slaan,waarbij de handen in die kieuwdeksel zitten.


Pfff je ken dan beter stoppen met vissen.

Slap geouwehoer zeg. Laat lekker doen!! Zijn moment opnamen's!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

26-09-2010 10:55

Karpervissen is geen wedstrijd, wereldkampioen GAAP ?

Ik vind het al visonvriendelijk als je vis vasthoud in de schijthouding wat trouwens enkel bedoeld is om de vis groter of nog groter te laten lijken.

Dat omhoog houden is nog visonvriendelijker.

Je lood bij elke aanbeet bewust verliezen een domme milieu'vervuiling.

Trouwens waarom moet karpervissen gepromoot worden, ik hoop juist dat er veel karpervissers mee stopppen en dat is inclusief de jeugd.

mvg blankie boy.
martijn boer

26-09-2010 18:53

Kees, daar heb je een punt. En dat bewust lood lossen slaat ook echt helemaal nergens op.
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

26-09-2010 20:58

Kees wat is volgens louw mening de beste manier om een vis vast te houden
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Dennis Hoed
Berichten: 19
Lid geworden op: 17-09-2010 10:30

26-09-2010 21:50

Lekker op je knietjes :D Al zie ik niet zoveel kwaad in een schijthouding..
Gebruikersavatar
ian luschen
Berichten: 204
Lid geworden op: 12-10-2009 13:04
Locatie: naast mijn buren

26-09-2010 22:10

Mischien maakt hij wel alleen mat foto's? :lol:
Gr Ian.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

26-09-2010 22:38

Martijn,

Schijnheilig ben je als je iets veroordeelt en het stiekum zelf toch doet.....

Volgens mij sla je dus met je bericht de plank wel heel ver mis!

En wie gaat schelden heeft ongelijk! 8)

Groet,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Dennis Hoed
Berichten: 19
Lid geworden op: 17-09-2010 10:30

26-09-2010 23:18

ian luschen schreef:Mischien maakt hij wel alleen mat foto's? :lol:


Wel zonder vis neem ik aan?
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

27-09-2010 00:59

Is altijd al zo geweest, de foto maakt de man.

Het ego moet nou eenmaal bevredigd worden en karperkiekjes passen ook perfect in dat plaatje.
Al die plaatjes die we al tig keer hebben gezien en wie wordt er niet moe van?
Vakantiekiekjes, familiekiekjes, enz... enz...

Say cheese. :D

Tegenwoordig wordt er wereldwijd, ieder jaar steeds meer karper gekweekt voor de pan.
Al die pinda’s (en het worden er nog steeds meer) hebben n.l. ook eiwitten nodig.

Jaarlijkse productie van C. carpio meer dan 3 miljoen ton!

Als dat beest je zo aan het hart gaat, moet je niet zeuren over een foto, maar gewoon stoppen met vissen.
Over schijnheiligheid gesproken!

Ik mag overigens wel graag op teentjes trappen, maar ik ben dan ook een leeuw.

Pikorde op het board? Wat mij betreft niet.

Magere Hein blijft nog maar even waar ie is.

WK in Nederland, 2014?

De Waddenzee lijkt me wel een mooie locatie en anders wijken we uit naar de Noordzee.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

27-09-2010 10:10

Kees Ouwendijk schreef:Karpervissen is geen wedstrijd, wereldkampioen GAAP ?

Ik vind het al visonvriendelijk als je vis vasthoud in de schijthouding wat trouwens enkel bedoeld is om de vis groter of nog groter te laten lijken.


Sommigen zijn gewoon niet zo sterk dat ze voor een paar shots een bak omhoog kunnen houden. Dan hebben ze hun knieën nodig om hun zwakke armpjes op te steunen tijdens het poseren :lol:

Dat omhoog houden is nog visonvriendelijker.

Zolang ie niet valt is er niets aan de hand

Je lood bij elke aanbeet bewust verliezen een domme milieu'vervuiling.

DAt vind ik dus ook. Die Warwick met zijn "losin' a lead dosn't matter" houding begrijp ik dan ook niet. 10 vissen die het lood van 100gr lossen en er ligt een kilo van op de bodem. En dat is maar één visser..

Trouwens waarom moet karpervissen gepromoot worden, ik hoop juist dat er veel karpervissers mee stopppen en dat is inclusief de jeugd.

mvg blankie boy.


Idem, dat promoten levert alleen maar meer volk op.. Egoistisch he? Heerlijk!
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
K. van den Herik

27-09-2010 16:21

En die K van de Herik is al net zo'n GREFO. Nu doen alsof het allemaal niet zo erg is, maar wel zaniken over een aquarium op CarpEventt. Die gast moet gewoon stoppen met vissen en lekker met zijn zoontje gaan gooien. Stomme idioot.


he gij , wat is een grefo? Heb je problemen thuis? Wil je erover praten? Ik heb het Robin gevraagd: hij wil wel met jou gooien of ben je al genoeg in de war?

Wat en waar vertel ik dat iets niet zo erg is?

Ben je naast dom ook blind? Hopelijk dan niet doof...

Citaat:
En wat ik ook niet snap dat niemand hier Hans persoonlijk kent maar toch alles roepen. Ik denk dat die man meer ervaring met vissen en omgaan met vissen heeft dan de meeste hier op dit forum. Hij heeft inderdaad een voorbeeld functie en misschien had hij dit niet moeten doen maar om het welzijn van de vis is er weinig om je druk over te maken...


Precies.


Alleen jammer dat dat er ff niet zo uit kwam.


Beste brave zooienstekerts,

Ik ga ervan uit dat de club van Mark bezig was om karpervissen op de kaart te zetten en dat op een positieve manier. Helaas vergat men ff dat men dan een voorbeeld functie in de schoot krijgt geworpen. Dit betekent dus dat je het voorbeeld ook moet geven en dit is een voorbeeld van slecht voorbeeld geven. Al doende leert men


Graag 1 argument retour
Martijn van Delden
Berichten: 147
Lid geworden op: 15-05-2010 18:01

27-09-2010 16:22

martijn boer schreef:
Wat is dit voor gelul Mehmet? Ten eerste: de persoon waar het hier om gaat vist nog helemaal zo lang niet op karper. Je hoeft hem al helemaal geen veer in de kont te steken. Neem dat maar van mij aan.

De titel van dit onderwerp is ook wat knullig gekozen van Dennis. Promoot je een karper of het vissen?

En Yildiz: Jij suggereert dat je met de diebiele houding van Hans een zware vis niet kunt schaden. Het is een druif die zich op een achtelijke wijze profileerd en zich verheven voelt boven de rest.

En die K van de Herik is al net zo'n GREFO. Nu doen alsof het allemaal niet zo erg is, maar wel zaniken over een aquarium op CarpEventt. Die gast moet gewoon stoppen met vissen en lekker met zijn zoontje gaan gooien. Stomme idioot.

Maar ik zal wel weer een waarschuwing krijgen van de 'crew'. Als dat zo is flikkeren zij mij maar van het board af. Want dit is toch de discussiehoek?

Sorry, voor mijn taalgebruik, maar mijn nekharen gaan rechtovereind staan van de schijnheiligheid hier op het forum. Aart Lokhorst haakt bijvoorbeeld ook meteen af, om zo maar niet teveel op teentjes te trappen van mensen die hoger in de 'pikorde' staan.


Hahaha, beetje gefrustreerd jongen? Gaat het?
Ik ben ook van mening dat je de plank behoorlijk mis slaat. Daarbij ga ik er van uit dat Mehmet absoluut weet over wie hij het heeft aangezien Mehmet teamrunner was van het team van de heer Sissingh.

Nogmaals, wat een een hoop gezeik om niets op dit forum! Als je dit zo vervelend vind voor de vis moet je niet gaan vissen! Want alles wat je doet voor je zo'n pose kan maken is veel vervelender voor het beest. (haken, er uit sleuren, scheppen etc.)

Misschien is het nu is tijd dat dit topic word gesloten?


Martijn
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

27-09-2010 16:33

gezellig hoor :P
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

27-09-2010 16:38

Nou, zeg dat wel Remon! :lol:
Nu ben ik qua vloeken en schelden redelijk onderlegd, maar kan iemand mij wellicht vertellen wat een GREFO is? :roll:
Martijn van Delden
Berichten: 147
Lid geworden op: 15-05-2010 18:01

27-09-2010 16:39

Naar mijn weten een gerevormeerd persoon...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

27-09-2010 16:54

Hmmm, in deze contreien noemen we dat een REFO
http://nl.wikipedia.org/wiki/Refoweb
Scheld goed, of scheld niet
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

27-09-2010 17:31

Ik denk een hoop dingen van Klaas, refo of gelovig komt daar niet in voor...
Zo zie je maar weer, voor de een man met een mening en voor de ander religieus doorgeslagen beterweter, er komt geen einde aan de gevoelens die je bij mensen losmaakt Klaas, in de politiek dan maar!
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Mehmet Yildiz
Berichten: 209
Lid geworden op: 20-04-2010 21:28
Locatie: Grunn

27-09-2010 22:28

@Martijn Boer:

Ken je Hans persoonlijk?? Zo ja hoelang?

En nogmaals even over het welzijn van t visje:

Ik kom vaak genoeg tegen dat jongetjes van een jaar of 13 of mannen van een jaar of weet ik veel, met een vis lopen te kutten:

Voor de foto de vis proberen vast te houden, dat gaat natuurlijk mis hooo vis van de mat af spartelend op het gras bij de staart pakken huppa weer op de mat en nog een keer proberen! Ja ik heb em vast ja staat ie op de foto? Even kijken hoor kutt de vis is weer van de mat af!! Trouwens die foto is lelijk ff overnieuw. Ja ik heb em weer vast nee toch niet (20 min later) ja hij kan weer terug! Ehh hoe ga ik dat doen? ja hou em gewoon zo vast hooo plons in het water, naja hij leeft nog volgens mij.


En ik kan jullie uit ervaring vertellen dat hans/wij tig keer beter met de vis omgaan! En dat de vis 10sec boven het hoofd wordt gehouden is denk ik een stuk minder erg dan het bovengenoemde. Denk dat ik er nu wel genoeg over heb gezegd en jullie duidelijk heb kunnen maken dat veiligheid van de vis echt wel wordt gegarandeerd!
Lars Sieben
Berichten: 106
Lid geworden op: 17-03-2010 00:45

27-09-2010 23:20

En dat de vis 10sec boven het hoofd wordt gehouden is denk ik een stuk minder erg dan het bovengenoemde.


een stuk minder erg.... dus blijkbaar vind je zelf dus ook dat het boven het hoofd houden van een vis niet echt visvriendelijk is.... Slechte voorbeeldfunctie dus, ook al is er inderdaad om het welzijn van de vis in dit geval weinig aan te merken..

Dat jij/Hans beter omgaan met een vis als jongetjes en mannen die met een vis lopen te kutten, mag ik toch hopen jah... :roll:

En neej... je hebt mij niet kunnen overtuigen dat de veiligheid van de vis gegarandeerd is....
Martijn van Delden
Berichten: 147
Lid geworden op: 15-05-2010 18:01

28-09-2010 00:23

Die veiligheid wordt in dat geval nooit gegarandeerd!!! Want we houden ons allemaal bezig met hengelsport!!! En dat blijft vis onvriendelijk.....

Nogmaals, ga dan niet vissen als je het zo vervelend vindt!
K. van den Herik

28-09-2010 07:15

Aart is toevallig wel hoogste in de pokorde. Martijn bo.

Martijn bo... kees schil.... Het is toch kees schilperoort en martijn boer? "Weet ik niet, tegen de tijd dat em uitgeluld is, staat de radio al af."goeie moggel verder.
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

28-09-2010 07:30

Waar hebben we het over, een of andere malloot(die wordt aangeduid als topvisser,ik noem het meer een grapjas )die van blijdschap vergeet dat hij met een levend organisme van doen heeft.
Dit soort lieden zijn absolut geen voorbeeld in mijn ogen, alleen maar mensen die op commercieele basis hun merk bekend willen maken.
Mensen die als voorbeeld kunnen dienen zijn de vrijwilligers die in hun vrije tijd de hengelsport een warm hart toedragen.
Hierbij de jongeren wegwijs maken in het behandelen van vissen en millieu,
zonder dat ze met hun togus in een of ander blad of website staan
puur uit eigen geiligheid.
Maar goed was een strakke actie van deze TOPvisser met de vis,
Ik denk maar 1 ding: sukkel
groet
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Lars Sieben
Berichten: 106
Lid geworden op: 17-03-2010 00:45

28-09-2010 09:45

Die veiligheid wordt in dat geval nooit gegarandeerd!!! Want we houden ons allemaal bezig met hengelsport!!! En dat blijft vis onvriendelijk.....



In dat geval..... welk geval bedoel je precies???

Hengelsport blijft toch visonvriendelijk, dus we kunnen de onthaakmat thuislaten voortaan, vissen een halve dag zakken, en een half uur op de kant laten liggen, geen safetysystemen meer gebruiken etc. etc.. ?????
Wat een bullshit.... Je kunt ook gewoon proberen zo goed mogelijk met een gevangen vis om te gaan, en zo het risico tot een minimum beperken...

Nogmaals, ga dan niet vissen als je het zo vervelend vindt!


Doe mij eens vertellen waar je leest dat ik het zo vervelend vind???
kVind het geen voorbeeldfunctie... that's all.... LEZEN AUB