Visvakantie VS Zomervakantie?


Angelique Keuning
Berichten: 12
Lid geworden op: 10-02-2010 21:40
Locatie: Caspe

01-06-2010 09:07

Andre Jacobs schreef: . . . en je moet het gezin in de meeste gevallen ook tevreden stellen dus de reguliere vakantie gaat meestal voor. Dan kun je of kiezen om het nooit te doen of iets minder uitbundig?


Je kunt in Spanje heel goed een gezinsvakantie combineren met een visvakantie hoor.
Afhankelijk hoe groot de kinderen zijn, óf in een vrijstaand vakantiehuis met grote tuin óf op de naburige camping. Het gezin vermaakt zich in de Spaanse zon en jullie kunnen een paar dagen vissen.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

01-06-2010 09:35

Gaan wij ook doen!

We gaan een 2 weken naar Spanje, mijn gezin is op mij na echt camping en zee georienteerd, ik neem mijn uitrusting mee en ga lekker om de paar dagen een dagje op de Ebro zitten.
De eerste visdag op de Ebro ga ik met een visgids, luie ikkke :P ,op meerval vissen en de visgids is meteen mijn leverancier voor mijn vergunningen, pellets etc zodat ik dat allemaal niet meer hoef te doen / mee te slepen.

Ik hoop dat mijn visgids mij op de eerste dag gezellig een paar stekken op de kaart kan aanwijzen waar ik de meeste kans van slagen heb als ik er in mijn eentje op uit trek. Onze camping, La torro del Sol, heeft ook een soort van bullitinboard (retro retro retro) en daar heb ik ook maar een oproepje geplaatst of er gelijkgezinden in dezelfde periode op de camping aanwezig zijn. Wellicht een vakantievismaatje opduikelen daar.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

01-06-2010 10:26

Ik ga voor beide.
Vd zomer een weekje Italie met het vrouwtje. Gewoon relaxen, lekker eten en een beetje cultuur opsnuiven.
Zeker niets wat met vissen te maken heeft, kan ik haar echt niet aandoen :lol:

Najaar een weekje naar France om te vissen.
De rest van mijn vrije dagen gaat op aan mini-visvakanties. Lekker vaak lange weekenden vissen op t kanaal bij onze zuiderburen 8)

Ben ik de gelukkige positie dat ik mij dit beide kan veroorloven. Dat besef ik maar al te goed.
In geval ik zou moeten kiezen, zou ik voor de zomer/gezinsvakantie gaan.
Bedenk goed dat onze levenspartners/gezinnen jaar in-jaar uit rekening houden met onze prachtige hobby. Vind het dan ook niet meer dan normaal om bij de vakantiekeuze voor hen te kiezen ipv te gaan vissen.
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

01-06-2010 11:44

Angelique Keuning schreef:
Je kunt in Spanje heel goed een gezinsvakantie combineren met een visvakantie hoor.
Afhankelijk hoe groot de kinderen zijn, óf in een vrijstaand vakantiehuis met grote tuin óf op de naburige camping. Het gezin vermaakt zich in de Spaanse zon en jullie kunnen een paar dagen vissen.


Dat is natuurlijk helemaal ideaal. Ik gaf meer een voorbeeld, ik heb geen kinderen, alleen een partner. gelukkig vindt die een beetje (met nadruk op beetje) vissen wel leuk, dus voor mij zou dat een prima optie zijn! Bedankt voor de tip!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

01-06-2010 13:21

Mijn gezin doet niet moeilijk, als het om mijn vissen gaat :P
2 -3 keer per jaar lang weekend naar France? Geen probleem!
1 nachtje in de week ergens in de omgeving? Geen probleem!
Willen ze rekening houden met mijn hobby tijdens zomer vakanties? Yes, maar ik ben ook niet moeilijk.
Pretparken, voor mij een crime de hele dag rondsjokken en nergens in kunnen i.v.m. rug en bewegingsziekte ...... maar ik ga net zo vaak mee als men maar wil!
Kids naar disco's, feestjes, sport etc etc etc chauffeuren? Geen probleem ik doe dit met plezier!

Is een kwestie van geven en nemen mannen ......
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

01-06-2010 14:45

Is idd een kwestie van nemen en geven.En aangezien ik heerlijk vrijgezel ben neem ik dus alleen maar :lol:

Kies toch voor een visvakantie,wijven neuken en zuipen kan ik hier ook wel,en tijdens het vissen schijnt ook de zon dus daar hoef ik me zowiezo niet druk om te maken 8)

Zolang ik met niemand wat te maken heb neem ik het ervan.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

01-06-2010 15:21

Ferenc,

Maximaal de helft is waar, aan jou te bepalen welke helft :-)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

01-06-2010 16:11

De linker helft?
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

01-06-2010 16:25

ben je nou nog steeds vrijgezel???? je moet is wat minder vissen farranceeee
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

01-06-2010 23:49

Nog minder?Maak al veelste weinig uren :lol:
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

02-06-2010 08:53

Als we niet vliegen gaan de hengels altijd mee.
Als je er maar vertrouwen in hebt.