Sponsoring


gerard van ewijk
Berichten: 221
Lid geworden op: 27-04-2005 16:34

08-03-2006 20:49

Don't call us..we call you

tja je moet een beetje mazzel hebben :P


Gerard
Good luck and tight lines!
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

08-03-2006 22:28

Ik wil ook gesponsord worden!!

het "don't call us, we call you"-principe gaat bij mij helaas niet op, ik heb geen telefoon meer.

Maar wel een rekeningnummer!!

Stuur me een pb, ik stuur je m'n rekeningnummer, jij stuurt me (relatief veel) geld, ik stuur je een kerstkaart!



MVrGr;
WouteR StegginK
--
Om wat te lachen (iedere dag actueel):
FokkE&SukkE=@ http://www.foksuk.nl

Dringend gezocht: -> link naar een site met dagelijks een nieuwe DirKJaN strip!!!!
Afbeelding
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

08-03-2006 22:31

Je moet de gouden ballen van Bart van den Hurk hebben,
Het oeverloze gekeuvel van Michiel Pilaar,
De harde G van Koen Koops,
De tijd van Arjan Uitbeijerse,
Het boerenverstand van Martin Post,
En het uiterlijk van Ardy Veltkamp.

Dan maak je misschien wel een kans.

Voor de rest ga ik met Gerard mee (waar blijft dat telefoontje :lol: :evil: )

Groet,
Stefan
Gebruikersavatar
wouter de roos
Berichten: 1111
Lid geworden op: 10-07-2005 13:22
Locatie: rijswijk ZH
Contacteer:

08-03-2006 22:35

is dit opsporing verzocht ?? Want volgens mij word ik gezocht. :lol: Beschrijving klopt trouwens helemaal !! Ik zal me morgen aanmelden , hoeven jullie niet langer meer te zoeken.

Maar nee , ff serieus...... vind dit weer een zinloze topic net zoals die andere over sponsering. Geniet van je hobby en vis gewoon. Van een sponser krijg je geen voldoening.

gr Wouter...
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

09-03-2006 00:42

je moet gewoon geluk hebben dat je op het goede moment op de goede plaats bent en dat je dan goed opvalt met je visstijl en vangsten......
Rene de vries

09-03-2006 07:27

Sponsor.....?

Allemaal gelul.
Ik zou juist nooit een sponsor willen.... volgens mij gaat het vrijblijvende van je hobby er dan wel af.

Ik wil vissen met mijn materialen en met mijn budget en op mijn manier en genieten van elke vis die ik haak.......

Zoek liever een bijbaantje....... dan ben je je eigen sponsor
paul bijma
Berichten: 137
Lid geworden op: 28-02-2006 09:41
Locatie: spijkenisse
Contacteer:

09-03-2006 10:29

ik sponser mezelf na een harde werkdag peilen en uitvaren wel een biertje :wink: :D
vis zwemt
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

09-03-2006 10:47

Stefan Slechten schreef:Je moet de gouden ballen van Bart van den Hurk hebben,
Het oeverloze gekeuvel van Michiel Pilaar,
De harde G van Koen Koops,
De tijd van Arjan Uitbeijerse,
Het boerenverstand van Martin Post,
En het uiterlijk van Ardy Veltkamp.

Dan maak je misschien wel een kans.

Voor de rest ga ik met Gerard mee (waar blijft dat telefoontje :lol: :evil: )

Groet,
Stefan


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Marck de Jongh
Berichten: 491
Lid geworden op: 28-04-2004 17:27
Locatie: Blaricum/Velp
Contacteer:

09-03-2006 11:47

Heren,

Bedankt voor alle positieve reacties, zoals ik van jullie gewend ben, hebben jullie me erg op weg geholpen. Ik vroeg echter niet om een sponsor vanaf het board hier, ik vroeg hoe de mensen die al gesponsord worden, aan de sponsor gekomen zijn. Ik geniet met volle teugen van het karpervissen, en wil het liefste van mijn hobby mijn werk maken in de toekomst. Dit gaat het makkelijkst met behulp van een sponsor in mijn ogen.

Nogmaals bedankt, en nu mag er wel een slotje op....

Greetz Marck :P

P.s., het gaat me trouwens niet om het geld. Ik weet dat er genoeg bedrijven zijn die moeite hebben met PR, en aangezien dat ook een hobbie van mij is, ben ik zeer geinteresseerd in Sponsoring en PR. Ik heb mooie spullen, die in mijn budget passen, zonder al te veel poespas, en zonder al die dure merken die ik niet eens WIL hebben. En ook geniet ik van elke vis, groot of klein, dik of dun, die ik vang. Of dat nou een 5 pondertje op de pen is, of een 25 ponder op de boilie.
The Carp, The Whole Carp, And Nothing But The Carp, So Help Me God...

Binnekort online, http://www.karpertotaal.nl!
PR NL: 24 pond spiegel
PR FA: 28 pond Spiegel
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

09-03-2006 12:29

het is leuk dat je van je hobbt je werk wilt maken, maar ik denk dat er zo nog duizenden jonge jongens rondlopen.

veel succes ermee!

en blijf vooral genieten!
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

09-03-2006 14:20

Marck

Ten eerste, houdt je niet bezig met sponsoring.

Ten tweede, ga vissen en probeer veeeel te lezen over het karpervissen, sla dit op en leer ervan.

En ten derde, denk je dat sponsering alles is....he hallo welkom on earth....waar denk je dat jouw kostbare vistijd heen gaat.

Ga gewoon vissen, vergelijk je niet met anderen, doe je eigen ding, en leer. :wink:
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

09-03-2006 15:48

Hee Stefan S.,

Rustig aan he, we hebben wel gezien wie de meeste Jupilertjes wegtikte..Alleen heeft dat niets met boerenverstand te maken... :lol:

Jeroen,

Maak je over vistijd geen zorgen. Ik heb daar maar heeel weinig last van. Zeg maar rustig, geen last!!

Gr.,

Martin
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

09-03-2006 16:02

Postbus,

Maar, jij vist ook zelden. Dusja..Dan kan er al weinig tijd van verloren gaan.

Rollatoooor
Frank
Theo de Kreij
Berichten: 87
Lid geworden op: 30-11-2005 00:18
Locatie: Zoetermeer

09-03-2006 23:34

Voor een sponsor is zijn er wat zaken erg belangrijk. Je moet publiciteitsgeil zijn, opgeruimd, onberispelijk, 100% achter het merk staan, nooit meer met andere merken vissen, deelnemen aan wedstrijden waar je opvalt enzovoort.

JRC is de nieuwe hoofdsponsor van de World Carp Classic en stuurt 2 teams. Die mannen zijn tot op het bot gescreend waar het die eigenschappen betreft. De captain is een ex wereldkampioen (Leo Burger van Carps Cabin) die tot in de kleinste details op iemand let. Zo wordt er duidelijk gekozen om de haken en nylon van Terry Eustace te gebruiken tijdens het WK. Er worden dus geen risico's genomen.

Als je bereid bent om zover te gaan heb je kans op sponsoring qua voer, aas en materiaal.
M.vr.gr,

Theo.
Gebruikersavatar
Paul Rustwijk
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-02-2004 13:34
Locatie: Zoetermeer

10-03-2006 08:32

Theo de Kreij, Beroep: Directeur Peche & Tackle Europe

Theo de Kreij

JRC is de nieuwe hoofdsponsor van de World Carp Classic en stuurt 2 teams

De captain is een ex wereldkampioen (Leo Burger van Carps Cabin)

Zo wordt er duidelijk gekozen om de haken en nylon van Terry Eustace te gebruiken tijdens het WK. Er worden dus geen risico's genomen.




link: http://www.wedstrijdvissen.nl/content.php?action=1&artno=4049&category=Geruchten!!!
Theo de Kreij en Loek van Kersbergen in zaken??

Het gerucht gaat dat Theo de Kreij en Loek van Kersbergen (bekend van het team Carps Cabin – Marcel v/d Eynde en beide uitkomend in de Topcompetitie) een bedrijf hebben opgericht onder de naam Pêche & Tackle Europe.

Het schijnt dat zij de Franse hengelsportmarkt gaan openbreken met de grote merken JRC en Shakespeare. Naast deze twee A-merken hebben zij voor West Europa ook de verdeling op zich genomen van het welbekende Engelse topmerk Terry Eustace.
PTE (Pêche & Tackle Europe) gaat zich vooral richten op de karpervisserij. Waarschijnlijk lanceren zij hun bedrijf op de grootste Karper hengelsportbeurs van Frankrijk, 18 en 19 februari te Montlucon.



uuuh... moet ik hier nog iets aan toevoegen?
Denk dat de persoon die deze posting is begonnen en iets wil weten over sponsoring, niets heeft aan het feit: dat er duidelijk wordt gekozen om de haken en nylon van Terry Eustace te gebruiken tijdens het WK en Er dus geen worden risico's genomen :wink:

met goedbedoelde groet,

Jean-Paul.
Theo de Kreij
Berichten: 87
Lid geworden op: 30-11-2005 00:18
Locatie: Zoetermeer

10-03-2006 10:03

Oei, maar dat was niet mijn bedoeling Paul. Ik bedoelde dat je echt bereid moet zijn om alles wat je thuis hebt staan aan ander materiaal aan de kant te schuiven. Wanneer je een sponsor hebt zal je die hengel waar je zoveel van weet, die molen die je zo vertrouwd enzovoort, thuis moeten laten. Je moet 100% de belangen van de sponsor uitdragen en uitstralen.
En daar weet ik alles van. Ik vis mee in o.a. de Topcompetitie en wordt gesponsored door v/d Eynde. Dat kwam omdat ik mijn hele leven als bioloog met voer en additieven bezig ben. Wanneer ik het onfatsoen zou hebben om dan in een Sensas emmer mijn voer klaar te gaan maken, dan zou ik geen sponsor waard zijn.
Dat is overigens wel mijn geluk geweest. Die instelling bracht me de kans om een eigen bedrijf te beginnen in de hengelsport. Wanneer een sponsor je eenmaal 100% vertrouwd zijn er altijd andere merken die aan je trekken. Het bracht me o.a JRC en de sponsorcontracten voor de WCC. Het bracht me ook de ontwikkeling van JRC No1 Baits. Het bracht me ook andere topmerken om te gaan verdelen in Europa.
Feitelijk ben ik gewoon een ongelovelijke mazzelpik die net op het juiste moment op de juiste plek terrecht kwam. Maar ik schrijf het voornamelijk toe aan de 100% toewijding aan mijn sponsors.
M.vr.gr,

Theo.
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

10-03-2006 11:09

Dacht dat JRC bij Schakspeare is ondergebracht??
Willem Barnas

10-03-2006 11:16

Lekker belangrijk... :P :-?
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

10-03-2006 12:35

Tralala ik heb mijn sponsor bedrag weer binnen van de vrouw (zakgeld), kan ik dat vanavond weer mooi benutten op de regio meeting! 8)

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

10-03-2006 14:07

Eddy,

Dan heb jij een sponsorring?

Afbeelding

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

10-03-2006 14:09

Verrek Klaas,
is dat mijn sponsorring :o
dan wordt ik ook gesponsord man dat wist ik zelf niet eens, zal mijn vrouw ook even vragen om het benodigde sponsorgeld voor de regiomeeting vanavond. Eddy mag mij vanavond vervoeren, zie je om 19.00 ed 8) 8) 8)

groet,
P
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Marck de Jongh
Berichten: 491
Lid geworden op: 28-04-2004 17:27
Locatie: Blaricum/Velp
Contacteer:

10-03-2006 14:30

Kijk, ik had meer antwoorden zoals die van Theo verwacht. Dankje daarvoor Theo. De anderen, tja, als je niet serieus kunt reageren op een vraag, reageer dan alsjeblieft niet? Het was een serieuze vraag, en ik heb toch dacht ik wel het recht om een sponsor te overwegen. Ik doe mijn eigen ding al jaren, en blijf dat doen omdat ik daarmee goed vang. Ik geniet ten volle, en vind het jammer dat jullie daarom iemand moeten afkraken...
The Carp, The Whole Carp, And Nothing But The Carp, So Help Me God...

Binnekort online, http://www.karpertotaal.nl!
PR NL: 24 pond spiegel
PR FA: 28 pond Spiegel
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

10-03-2006 14:41

"Het was een serieuze vraag, en ik heb toch dacht ik wel het recht om een sponsor te overwegen"

Volgens mij snap je het nog steeds niet, je overweegt geen sponsor..... De keuze is niet aan jouw maar aan de bedrijven die honderden aanvragen krijgen. Nog eenmaal...zo werkt het niet
Gebruikersavatar
Marck de Jongh
Berichten: 491
Lid geworden op: 28-04-2004 17:27
Locatie: Blaricum/Velp
Contacteer:

10-03-2006 14:42

Dennis, een mens heeft altijd een keuze....
The Carp, The Whole Carp, And Nothing But The Carp, So Help Me God...

Binnekort online, http://www.karpertotaal.nl!
PR NL: 24 pond spiegel
PR FA: 28 pond Spiegel
Arjen Uitbeijerse
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-03-2005 19:01
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

10-03-2006 14:54

Theo, weet niet veel over vissen maar weet wel dat er in je postings dergelijke zaken zitten, welke niet geheel overeen komen met de werkelijkheid....

Mochten we elkaar een keer tegen komen het er wel over...

Niet verkeerd bedoelt overigens..

Ga maar weer weekje in de kou, leren........ :P