Nutteloze postings van mensen


Lesley Adamzek
Berichten: 355
Lid geworden op: 25-07-2005 23:18

29-10-2005 16:33

Douwe Bijlsma schreef:Lesley, mijn doel is om nog heel lang hier rond te etteren.
:D :D
Ruud zijn brasems dan niet om op te vreten?



na succes douwe.. ik bid voor die 3000ste post. ik neem aan dat je in deze topic het kan halen. :wink:
Je moet 't niet ondergaan, maar beleven.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

20-11-2005 13:57

Er zijn ook veel mensen die niets doen dan anderen na praten.

In 1 topic 300 maal zelfde antwoord waarbij je kunt zien dat er niet 1 keer echt over nagedacht is.

Wie de schoen past, trekke hem aan :lol:

Maar laten we het eens hebben over niveau, als iedere opmerking resulteert in een aanvallend, afzeikend, denigrerend antwoord moeten we eens na gaan denken over wat we zoal willen met zijn allen.

Ik wil het liefst gewoon antwoorden als ik iets vraag, zijn er geen antwoorden dan wil ik graag een discussie. Maar als de antwoorden bestaan uit geleende meningen, gehoorde opinies dan denk ik al snel "laat maar".

Een sok in het hoenderhok ....... iemand roept aminol en de rest ........ tsja wat doet de rest?

Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

22-11-2005 17:58

ik vind gewoon, dat als er iets gevraagt wordt er ook gewoon andwoord op geven moet worden ook al is het onzinnig in de ogen van de ander.

daarbij ben ik van mening dat als je het niet vraagt ,je het ook nooit zal weten.
dus reageer ik wel maar ben ik wel van mening dat deze topic alsmede de auteur er van
een onzinnige topic zijn begonnen.
lees de topics met plezier en andwoord in de mate je kan.
de ander zal er nooit dommer op worden en wordt het beruchte niveau snel weer opgekrikt.
Gebruikersavatar
dennis van selst
Berichten: 227
Lid geworden op: 15-10-2005 19:38
Locatie: veldhoven

23-11-2005 16:52

als je het mij vraagt is DEZE topic zinloos denk je nou echt dat die
mensen die niks te doen hebben ophouden door deze topic, ik dacht het niet
nie lulle maor bewaarzakke vulleh
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

23-11-2005 20:07

Tussen al die topics is ook wel het een en ander te vinden wat wel bruikbaar is! Er is weinig nieuws omtrent de karpervisserij, let maar op de laatste topics, het gaat over nieuwe records, over lezingen maar de rest is eigenlijk al wel eens besproken. Dus zoekfunctie :-? als een forum stil staat gaat ie achteruit, een discussie moet blijven leven, meningen en inzichten veranderen door de tijd!
beetje bij beetje