Last van naakte mensen en mannen die op mannen vallen!


Gebruikersavatar
Tomas de Swaaf
Berichten: 24
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: Woerden

08-09-2005 22:09

Beste mensen van het forum,

Ik ben Tomas de Swaaf,

Ik vis graag op recreatie putten bij mij in de buurt (omgeving Utrecht). Wat ik helaas steeds meer zie als ik aan de waterkant zit zijn naakte mensen. Nu heb ik daar in het algemeen niet veel problemen mee maar als 98% daarvan mannen is en 2 procent vrouwen zijn die op mannen lijken wel.
Dan komt daar nog bij dat deze mannen elkaar nog erg aardig blijken te vinden ook! Je zou misschien denken zowat? moeten zij weten!... Ik zal een dagelijkse DOORDEWEEKSE dag omschrijven aan een nederlandsberoemd recreatieputje.
5:00 de wekker gaat af het is tijd om de spullen te pakken en te vertrekken naar het water. Eenmaal aangekomen, veel te vroeg natuurlijk want het is nog niet licht maar er komt toch niemand controleren dus dat uurtje pak ik extra. Na alles uitgestalt te hebben neem ik plaats op mijn stretcher om nog de nodige uurtjes te maken die ik er te vroeg uit ben gegaan.
Ik word ineens zwaar verstoord uit mijn slaap! En nee niet door een run maar door een jong oogende knaap die vraagt.... Hiiiii heb je al wat gevangen? ik kijk hem stomverbaasd aan en denk lazer op ik lig te slapen. maar goed ik probeer nog vriendelijk te zijn en zeg nee. Vervolgens loopt de betrevende jongen een half rondje om het meer. Aan de overkant staat hij wat stil en trekt ineens zijn kleren uit! Gaat daar wat liggen. Ik denk bij mijzelf achja wat maakt het uit. Tegelijkertijd fietst er iemand aan de rechterkant om het meer heen stopt halverwege maakt een praatje en gaat 20 meter verder dan de jongen liggen. Wederom ook naakt. Ik val gelukkig weer in slaap totdat ik wakker word van een motor die met een rotgang langs komt rijden.
Nadat ik de slaap uit mijn ogen heb gewreven denk ik dat ik nog steeds slaap ik zie namelijk een 3de figurant al naakt aan de overkant lopen. Maar helaas het is toch werkelijkheid, de man gaat precies op een plek zitten waardoor ik hem zie zitten als ik naar mijn stek kijk in de weerspiegeling van het water. Ineens staat een van de mannen op die draaid wat langs de andere 2 ff naakt babbelen gezellig toch? Vervolgens komt er rond een uur of 2 een echtpaar van een jaar of 55 op de fiets aan die zich wederom naakt settelen aan de zijkant. Nu knapt er bij mij iets dit is toch is toch niet normaal? mag dit zomaar op een normale recreatie put? Ik dacht dat daar zogenaamde naakt (nudisten) stranden voor waren. Dit is dus een normale (warme) dag op een recreatieput in de omgeving van utrecht.

Ik vroeg mij af zijn er meer mensen die hier last van hebben? Weet iemand of dit mag, zoniet wat kan ik eraan doen?

..En geloof me dat ik het netjes hou en dat het nog veel gekker kan want het gebeurd Bah! ik wil nog even zeggen ik heb niets tegen homo's maar als deze met dure auto's, trouwringen en kinderzitjes achterin daar aan hun trekken moeten komen vind ik dat zielig en wil ik daar niet mee lastiggevallen worden.

Mvgr, Tomas
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

08-09-2005 22:18

Tomas,

ook hier hebben we daar nogal wat last van. Vooral op de wat afgelegen stukken zie je ze veelvuldig. Ik heb opzich geen problemen met die mensen, als zij hun plezier halen uit naaktrondlopen en god weet wat allemaal, dan moeten ze dat vooral doen. Waar ik wel problemen mee heb, is dat ze dit in gebieden doen waar ook mensen lopen die het niet zo hebben op dit soort naaktrecreatie.

Hier zijn 2 gebieden aangewezen waar ze mogen doen waar ze zin in hebben, en zie ik ze buiten die gebieden ook zo rondflaneren, dan bel ik gewoon de politie. Simpel zat.

Groet,
Stefan
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

08-09-2005 22:27

Een plas waar ik regelmatig vis zijn ook regelmatig naakte mensen; ik ben er ondertussen aan gewend maar toen ik een jaar of 12 was heb ik het een keer spaans benauwd gehad. Ik viste toen nog op alles wat maar bijten wou en stond 's ochtends vroeg 6.00 aan de waterkant een aantal meter in het water vanwege de geringe diepte. Op een gegeven moment zag ik iemand aan de overkant, heel even, en was toen weer weg. Ik dacht nog, wat vroeg is diegene al wakker. Een aantal minuten later komt er een man 60+ naar me toe en vraagt of het toegestaan is om naakt te zwemmen. Geen idee was mijn antwoord en de man verdween de bosjes in... Totdat hij er geen minuut later weer uit kwam met z'n sjaak richting wolken, en dat vlak achter mij. Ik heb het toen op een lopen gezet omdat ik vreesde voor m'n leven, toen ging die smeerlap er snel vandoor met z'n auto. 'k was natuurlijk wel zo slim om ff z'n kenteken te noteren. Deze man stond al bekend bij de politie wegens dergelijk gedrag, alleen ze konden hem niks maken omdat er geen bewijs was :evil: . Sindsdien draag ik altijd een mes op zak.

De mensen die daar gewoon komen om naakt te zwemmen heb ik weinig problemen mee omdat ze altijd in 'hun hoek' zitten die aardig afgeschermd is. Zolang ik er geen last van heb mogen ze en het wordt door de politie gedoogd. Toch blijf ik altijd wel op m'n hoede, je hebt er rare lui tussen zitten zo nu en dan.

Tomas, zodra deze mensen overduidelijk in het zicht gaan liggen en je er flink aan ergert had ik gewoon een klacht in gedient bij de lokale politie... Er zijn namelijk grenzen!!
Ik zet mijn huupie in
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

08-09-2005 22:37

Als het nou eens prachtig gevormde 18jarige schonen waren :)

Tsja een tip: kijk de andere kant op. Maar zo te zien, komen ze daar ook.

Als het té ver gaat idd een klacht indienen. Je zit er voor je rust, zij ook. Als dat nu eens samen kon.... maar helaas niet zo te zien.

Of toch een ander water gaan zoeken?

Groeten, Frank
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

08-09-2005 22:37

Heb toevallig op het laatste ksn kamp nog zo'n aap naakt achter me tent langs zien lopen om vervolgens een klein eindje bij het strand vandaan in het zonnetje te gaan liggen. Mag ik dat even asociaal vinden? Als die man zo graag naakt wil rondwandelen zal ik de laatste zijn om em lastig te vallen, maar laat hij dat dan wel doen op plekken waar andere mensen er geen last van hebben. Hier liepen ook kleine kinderen rond de plas, die deze man dus ook zagen liggen.
Uiteindelijk was de enige reden waarom ik niet de politie gebeld heb omdat ik niet zo'n zin had in een uitgebreide controle door het hele kamp, als ik alleen had gezeten had dat wel iets anders gelegen.

Verder zie ik op mijn thuiswater zo af en toe nog wel eens een verdwaalde homo die er plezier aan schijnt te beleven om in de bosjes te staan met zijn broek op zijn enkels.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Marco Reurink
Berichten: 426
Lid geworden op: 23-05-2005 20:14
Locatie: Delft

08-09-2005 22:57

Een keer gehad op recreatieplas bij mij in de buurt:
Ik was aan het vissen, samen met een wat oudere maat van een jaar of 20.

Wij en een paar vrienden waren aan het praten en toen kwamen er een tweetal meisjes naar ons toe gerend, die zeiden;
We lagen op het veld in onze bikini en toen zagen we een man vanuit de bosjes zich aftrekken en naar ons kijken. Even later wat bijgekomen zagen ze de desbetreffende man rijden, en toen gingen die gasten er op af, ik denk dat hij toen het allerhardst in het leven gefietst heeft want als ze hem hadden gepakt had er toch echt politie bijgekomen.

Soms zie ik ook weleens twee van die homo's en dan vragen ze aan mij met hun stemmetje of ik wat gevangen heb, ik heb liever niet dat ze dat vragen want soms snap ik echt niet hoe ik met dat soort mensen om moet gaan(ja, natuurlijk of pleur to..... vieze k.............).

Eigenlijk dat soort vieze ouwe viespeukjes gewoon opsluiten.
Gebruikersavatar
Erik Scholtes
Berichten: 79
Lid geworden op: 19-04-2004 18:51
Locatie: Delft

08-09-2005 22:59

Het kan altijd erger!! :D
Een naakte zwemmer door je lijnen :evil: en dan een reactie krijgen OOOOHHHH zit je te vissen :o ; welneee ik probeer wat bij te verdienen nou goed :x

Iedereen zijn meug maar alleen een karper mag in het water aan mijn lijn zitten. :lol:
't is stil aan de waterkant
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

08-09-2005 23:46

Erik Scholtes schreef:Het kan altijd erger!! :D
Een naakte zwemmer door je lijnen :evil: en dan een reactie krijgen OOOOHHHH zit je te vissen :o ; welneee ik probeer wat bij te verdienen nou goed :x

Iedereen zijn meug maar alleen een karper mag in het water aan mijn lijn zitten. :lol:

hij ken beter je lijn aanraken dan dat hij ook nog ff aan je hengeltje zou trekken :lol:
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

09-09-2005 01:04

Heb er hier gelukkig geen last van en ik hoop ook dat het zo blijft !!

Tomas,miss is het de hoogste tijd voor je om
ook die grote stap te maken :P :D

En miss. nog een tip,
Is het een moeilijk water???
Doe net als de medemens ga eens uit de kleren tijdens een sessie aan dat water,het kan tenslotte dressuur doorbrekend werken.
Jij tevreden dat je vangsten er miss. door zullen STIJGEN :P
En die naaktgasten miss. ook tevreden als ze jouw zo zien,alleen de hengeldruk zal aanzienlijk gaan STIJGEN :P :P

Tot slot :oops: Als er zich een rangemaster 1 tussen bevind,geef ff door een maatje van me zoekt er nog een :P :P :P

Schitterende vis in je profiel trouwens :wink:

mvg.....
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

09-09-2005 01:21

tomas,

het door jou beschreven water heeft daar al jaren last van... maar je hebt er geen last van (ik heb tot dusver tenminste geen problemen ondervonden).

In de meeste gevallen respecteren ze je en jij hun, einde verhaal

heb echter wel een keer een akkefietje gehad met homo-haters aan dat water. Toen heb ik er nog één KO gegooid met een bankstick omdat ie met takken naar me kop sloeg...

doe mij dan maar een niet aggresieve homo
en heb er trouwens genoeg mooie meiden naakt zien liggen hoor ;)
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

09-09-2005 09:02

Mijn vrouw zegt : als je één keer een vent hebt gehad, wil je nooit anders weer!

Dus pas op jongetjes :oops:

gr Harnold
Gebruikersavatar
Tomas de Swaaf
Berichten: 24
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: Woerden

09-09-2005 09:24

Ha die Frank jij kent het water en ik jouw ook! hahahhaa Het verhaal wat jij verteld had jij mij daar ookal eens gemeld.
De laatste tijd kom jij daar niet echt vaak meer he?

Ik moet zeggen dat je idd gelijk hebt het is alijd al zo geweest op deze put vis er nu al zon 3-4 jaar. Alleen wat mij erg opvalt is dat het dit jaar wat extreme vormen heeft aangenomen. Het zijn er 3 keer zo veel geworden en er gebeuren best rare dingen!

Ik heb het meegmaakt bv dat ze 10 meter naast ons begonnen te vrijen (zal het netjes houden) het ging hierbij wel om een man en een vrouw. Na een paar minuten komt er een jongen met een handdoek aan gaat 2 meter naast hun op zijn handoek liggen zonnen!!!!! :o Vervolgens zijn er dus ook een vijftal mannnen aanwezig die thuis letterlijk niet aan hun trekken komen maar daar dus duidelijk wel! nou sorry maar daar zit ik niet echt op te wachten.

mvgr, Tomas
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

09-09-2005 09:33

Naaktrecreatie mag alleen op aangewezen plaatsen, de meeste recreatietereinen kennen deze plaatsen dan ook.
Naaktrecreanten zijn niet lastig zolang ze zich maar normaal gedragen en niet zoals te vaak gebeurt hun lusten open en bloot - leuke woordspeling - tentoonspreiden.
Als jij het lastig vind om naar blote mensen te kijken moet je in een periode daar gaan vissen dat ze het te koud krijgen.
Of ben je nog niet helemaal zeker in welke kast je past 8) 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

09-09-2005 09:40

Het schijnt dat naaktrecreanten tegenwoordig veel last hebben van glurende mannetjes die zich hullen in camouflage kleding en net doen alsof ze zitten te vissen :wink:
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

09-09-2005 10:25

Beste Tomas,

Mij is het gerucht ter ore gekomen dat die naaktrecreanten gewoon karpervissers zijn.

Het blijkt namelijk weer een meesterzet te zijn van de heren Robert de W. en Reinout S., die op deze manier hun stekken op dit normaal drukke water veiligstellen zodat de meeste karpervissers wegblijven en zij hun gang kunnen gaan..
Trap er dus niet in :P

Vr.Gr.,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

09-09-2005 10:25

Pas als je wakker wordt met zere knieen en een kapotje uit je reet, wordt het echt vervelend
Robert de Wilt
Berichten: 422
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Capelle a/d IJssel (Zuid-Holland)
Contacteer:

09-09-2005 10:57

Haha bertil!

Uw gevoel voor humor bent u nog altijd niet verloren!
Neen wij hebben een dergelijke meesterzet niet nodig om goed te vangen aldaar.....
we zouden het hooguit doen om 'pottekijkers' uit Veenendaal en omgeving te weren :p
maar nou is in het verleden gebleken dat dergelijke naaktloperij juist een grote aantrekkingskracht heeft op ene Bertil W. uit V.
Met vriendelijke groet,
Robert.
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

09-09-2005 11:26

Waar is die plek :wink:

gr H.K.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

09-09-2005 12:58

ondertussen wel allemaal kijken als er van die naakttoeristen lopen. :wink: en dan tegen de vrouw thuis zeggen dat die verrekijker is om vis te lokaliseren! en die vrouw maar denken: die vissen zwemmen toch onder water? zal wel.............. :lol:
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

09-09-2005 13:12

wat die bruinwerkers betreft: gewoon ergens gaan zitten met weinig struikgewas, en als je die mogelijkheid niet hebt en ze toch te dicht in je buurt komen, gewoon met een end hout te leif gaan, en doen alsof je een streng gereformeerde of extremistische moslim(wel je petje op ali B zetten) : hey fffiezze varkes ,wat doen jij hier! ssoeken jij problemen?? , schrikt meer mensen af als je denkt :D , geloof mij homo's komen echt niet meer terug dan...

en wat betreft de naaktzwemmers: foto's maken en op internet gooien.. zal een stuk rustiger worden dan... en als ze bij je lijn i.d. buurt komen wil een goeie baitbal een half metertje van z'n hoofd ook wel goed werken!
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

09-09-2005 13:15

haha!!!!! of net als of doen je die die bruinwerkers kent en keihard gaan roepen dat je ze vrouw wel ff inlicht! helpt altijd.

of zeggen dat je een soa hebt.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

09-09-2005 17:49

kev zmindah schreef:en wat betreft de naaktzwemmers: foto's maken en op internet gooien.. zal een stuk rustiger worden dan... en als ze bij je lijn i.d. buurt komen wil een goeie baitbal een half metertje van z'n hoofd ook wel goed werken!


Ach Ach Ach Ach ........

Je zou er ook voor kunnen kiezen ze gewoon met rust te laten. Iemands foto's op internet plaatsen is wel het stomste wat jij kunt doen. Bedenk eens dat ze dit met jou doen als jij eens iets doet waar een ander zich aan stoort. Jij kan op die manier mensen hun leven helemaal kapot maken en waarom? Alleen maar omdat jij niet tegen naakte mensen kan? Klinkt als een complexje jongen!

Als ik sommigen van jullie soms zo hoor of lees .... dan denk ik dat jullie precies het resultaat zijn waar deze regering zo op hoopt. Stelletje preutse ..........

Ik ben nog steeds voorstander van leven en laten leven. Gun een ander ook zijn plezier, mocht dit op een watertje zijn waar jij graag vist bedenk dan dat "ze" net zo veel rechten hebben als jij.

Naakte mensen zijn niet gevaarlijk hoor, dat "vrijende" stelletjes niet iets is wat jij graag ziet. Tja dan kan ik alleen maar zeggen dat jij ook dingen doet die een ander niet graag ziet, vissen leed aan doen voor jou vermaak. Stopt het bij jou met vissen of ga jij dadelijk mensen iets aandoen?

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

09-09-2005 18:43

Marc Schrikkema schreef:
kev zmindah schreef:en wat betreft de naaktzwemmers: foto's maken en op internet gooien.. zal een stuk rustiger worden dan... en als ze bij je lijn i.d. buurt komen wil een goeie baitbal een half metertje van z'n hoofd ook wel goed werken!


Ach Ach Ach Ach ........

Stopt het bij jou met vissen of ga jij dadelijk mensen iets aandoen?

Greets Marc


Ik denk Marc, als het een mooi vrouwtje is , hij de hengels aan de kant legt en zijn eigen hengeltje gebruikt :wink:
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

09-09-2005 18:55

Nou had ik enige tijd geleden een gesprek met ene Willem B. over dit onderwerp. Zijn advies: gewoon een grote bek geven.

Wat die naaktzwemmers betreft ken ik nog ene meneer L. die hier over kan meepraten. Waarschijnlijk houdt hij zich echter wijselijk stil, dus ik zal hem maar annoniem houden :wink:
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

10-09-2005 11:29

Gelukkig ben ik compleet lesbisch, ik val namelijk alleen op vrouwen!!!
:oops:

Just call the cops....
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding